mitä suosittelisitte aloittelevalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja winski
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
heippa.. ja eka viesti foorumiin.. no tuossaa se kysymys tulikin.
että mitä protskuja suosittelisitte?, näin aloittelevalle nuorelle miehen alulle, lihasta pitäs saada kun oon tämmönen naru :whip: 185cm 65kg

Ensin ruokavalio ja reenit kuntoon, sitten halpisheraa kehiin. Painappa search nappulla, laita sinne halpishera, niin tulee eri merkkisiä ehdokkaita varmasti useita. Aika samanlaista kamaa lienevät, senkus niistä yhden valitsee.

Joku valmis pal.juomajauho voisi kans olla kätevä valinta.

Viikinkiprotsku voisi olla hyvä ns. kultainen keskitie kun siinä on 50/50 hiilarit/protsku.

Ja joka välissä rahkaa koneeseen...

Nutriplussan tuotteita kehiin, Best Whey on pirun hyvää perusheraproteiinia, seassa vähän glutamiinia ja vitamiineja. Palautusjuomaan sitten Malto Energy jos tarpeen.

Hera maksaa ~24EUR / 900g pussi ja malto maksaa n. 6.50 EUR / 1000g pussi.

muuten.. oon kuullut että kun aloittelee... niin kannattais jo vetää protskuja vähän ennen kuin alkaa punttaamaan.. pitääkö tommonen kutinsa? mä nimittäis syön tosi huonosti.. tai siis välil ihan miten sattuu.. ja vaikka syön kuinka niin en vaan lihoo.. ja eikse niin mee et massa muuttuu helpommin lihakseks? eli alanko käyttämään protskua jo vähän ennen kun alan käymään puntilla?

Originally posted by winski
muuten.. oon kuullut että kun aloittelee... niin kannattais jo vetää protskuja vähän ennen kuin alkaa punttaamaan.. pitääkö tommonen kutinsa? mä nimittäis syön tosi huonosti.. tai siis välil ihan miten sattuu.. ja vaikka syön kuinka niin en vaan lihoo.. ja eikse niin mee et massa muuttuu helpommin lihakseks? eli alanko käyttämään protskua jo vähän ennen kun alan käymään puntilla?

Läskiä ei pysty mitenkään muuttamaan lihakseksi. Sehän olisi hyvä että ostaa kaupasta läskiä halvalla ja tekee siitä kallista biffiä :)

Tuon "syön kuinka niin en lihoo" olen kuullut niin monen suusta ja tarkemmin tutkaillessa se syöminen tarkoittaa yhden aterian + yks leipä 3h välein syömistä! Monella kun ei ole tietoakaan kulutuksistaan ja siitä mitä muuta sinne suuhun laitetaan kuin sitä leipää!! Kun syödään yli kulutuksen niin varmasti alkaa kehoonkin jotain silloin jäämään. Tuo "massa muuttuu lihakseksi" homma perustuu siihen että lihasta on helpompi kerätä kun syö yli kulutuksen eikä yritä olla juuri rajoilla joka on hankalaa eikä välttämättä tuo lihasta. Läski ei kuitenkaan muutu lihakseksi vaan se pitää "dietata" pois jos sitä ei halua..

juuh :( mulla toi syöminen on just että saatan syyä ehkä kaks kertaa lämpimän ruuan päivässä.. tai en ees sitäkää.. sit vaa vetää jotai välipaloi enemmän.. pitäs alkaa vaa kunnolla safkaan.. ja eikse niin oo ettei ihan täytee vaa vähän kerralaan ja monesti päivässä?.. se vaan ei oo helppoa mulle :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by winski
ja eikse niin oo ettei ihan täytee vaa vähän kerralaan ja monesti päivässä?.. se vaan ei oo helppoa mulle :(

Riippuu sun kropastasi. Joillekin vähän ja usein on hyvä. Jotkut on taas ihan Biafralaisen nälkäleiriläisen näkösiä samalla safkamäärällä, eli niiden pitää vetä paljon kerrallaan ja monesti päivässä. :D

Originally posted by igf1bp3
Jotkut on taas ihan Biafralaisen nälkäleiriläisen näkösiä samalla safkamäärällä, eli niiden pitää vetä paljon kerrallaan ja monesti päivässä. :D
eli mun tapauksessa varmaan näin :D

Hitaasti aloitat vain syömään ja useasti päivässä.. monesti ne annokset mitä pitäis vetää tuntuu isoilta muttakun aloitat pienestä niin kohta jo syöt niitä ns. suuria annoksia monta kertaa päivässä eikä tule edes pahemmin täyteen! Muista katsoa protsku, hiilari, rasva suhteet (näistä monessa threadissa) ettet syö sitä lihaa 50g ja perunaa 300g :) .. kyllä se massa alkaa siitä kerääntymään kun ottaa asioista selkoa!

Suositut

Back
Ylös Bottom