Toivon, että olen löytänyt itselleni mukavan miehen, jonka kanssa elän tasapainoisessa ja rakkauden täyttämässä suhteessa. Ikää alkaa viiden vuoden päästä olemaan jo sen verran, että toivon myös päätyneeni jonkinlaiseen ratkaisuun lasten suhteen, eli tehdäkö niitä vai ei (jos Luoja suo)?
Toivon, että työpaikkani ja ammattini on sama kuin nyt, koska viihdyn työssäni. Toivon, että olen laajentanut omaa osaamistani "leveyssuunnassa". Ylenemisellä ei ole niinkään väliä, mutta saatan ehkä yrittää edetä hiukan "korkeussuunnassakin". Minulla on tietyt toiveet työssä, eli toivon päässeeni sellaiseen yksikköön, mistä haaveilen.
Toivon myös, että pysyn terveenä ja että ole hyväkuntoisen näköinen ja -oloinen fyysisessä ja psyykkisessä mielessä. Toivon myös, että ystävyyssuhteeni toimivat läheisten kanssa.
Toivon asuvani viiden vuoden kuluttua mahdollisesti omakoti- tai rivitalossa Helsingissä tai jossain lähikunnassa (esim. Kirkonummi, Porvoo, Sipoo tai jopa Hämeenlinna). Asuinpaikkani toivon olevan niin lähellä, että pystyn käymään Helsingissä töissä. Vanhalle kotipaikkakunnalleni en halua palata.
Toivon myös, että olen tullut viisaammaksi elämänkokemuksen myötä. Olisi hienoa päästä keräämään kokemuksia maailmalta esim. lomamatkojen myötä ja päästä harrastamaan niitä asioita, joista pidän.
Rahaa toivon sen verran, että pärjään mukavasti eikä tarvitse miettiä raha-asioita ja pärjäämistä liikaa. Tällä hetkellä rahatilanne on ihan ok, mutta vähän lisää voisin ottaa...