Noh noh, sieltä se suomalaiskansallinen voiman pimeä puoli taas huhuilee, ja puolityhjät lasit ilkkuvat turmiolan tommeille räntäsateen remutessa ulkona. Itekkin huomasin nyökytteleväni, ennenkuin napsautin itseni irti tuosta *viasta*
Eiku vaan viankorjausprojektia pystyyn ja ajattelemaan positiivisesti. Vaikka kuinka pessimistit tuntuisivat olevan realistisia optimisteja ja että liberaalit ovat konservatiiveja joita ei ole vielä ryöstetty tai raiskattu, niin vetäise se puolitäysi lasi vaikka 1/1000 täydeksi ja karjaise "Carpe Diem" syvän ja aidon maailmaasyleilevän hymysi keskeltä.
Laiskuus ja saamattomuus, kaksi pahinta vihollistani olisi kiva poistaa päiviltä. Eiköhän sekin onnistuisi vain ottamalla itseään niskasta kiinni. Saisi vaan aikaiseksi...
Toinen ominaisuus on liika pohtiminen ja itsensä ruoskiminen etenkin parisuhteessa. Aina jos jokin ei suju, kuten sen mielestäni tulisi sujua, haen syitä itsestäni. Seurauksena unettomia öitä ja irtirevittyjä hiustuppoja. Tämän uskon kyllä lieventyvän iän myötä. Lisäksi omanarvontunto on jollain alueilla hieman turhankin korkealla ja suhtaudun monesti (en tietoisesti) toisiin jopa halveksuen jos osaan/tiedän heitä paremmin. Tämän viimeisen kohdan kanssa olen kyllä painiskellut ja yrittänyt saada ominaisuutta kitkettyä, osin onnistuneestikin.
Fyysiseltä puolelta atooppisen, varsinkin talviaikaan rutikuivan ihotyypin heittäisin mieluusti seinään. Muut vartalon epäkohdat voin muuttaa treenillä ja ruokavaliolla kunhan saan taas alettua salihommat tosimielellä.
Itseä tympäsee mielialanvaihtelut. Joinakin päivinä kaikki menee hyvin ja olen iloinen, sosiaalinen ja kaikki tuntuu menevän hyvin. Seuraavana päivänä ilman mitään syytä tuntua ettei vois vähempää kiinnostaa mikään asia tässä maailmassa ja ei vois vähempää kiinnostaa porista tyhjänpäiväisiä asioita kavereiden kanssa välitunnilla. Haluttas vaan painua maan alle mietiskeleen.
Mutta kai tuommoset on aika normaaleja, että mitäpä tuota muuttelemaan. Jos ei ois huonoja päiviä niin hyvät ei tuntus niin hyviltä.. :D . Onneks treeni maistuu kuitenkin aina.
- Pituus on sopiva ~189cm, mutta +20kg lisää pihviä pitäis saada.
- Naama vois olla vähän pienemmällä kirveellä veistetty. :jahas:
-Henkiselllä puolella ois varmaan enemmänkin remontoitavaa, mutta niistä en rupea sen enempää kertomaan. :lol2:
Jos jostain löytyy lääkäri suomesta joka määrää sellaisia lääkkeitä jotka voivat pilata terveyden niin huh huh. Ja jos löytyy niin kertokaa heti. Oon kyllä valmis vetämään äärirajoilla itekin roaa. Ku prkl armeijassa ottivat sen pois. :curs:
Hmm... no tässä tulee nyt ainaki jotain "vikoja" musta joita vois kyllä parannella.
Oon luonnostani sairaalloinen kynis enkä pidä siitä yhtään. Murehdin liikaa tulevii juttuja. On tavallaan hyvästä olla tosi kilpailun/voitonhalunen mutta sen kanssa ollaan vähän välii ongelmissa, jossei muuten ni häviäminen on aina yhtä kauheeta. Oon liian pinnallinen ihminen mitä tulee naisiin, mutten voi sille mitään. Saatan tykästyy joihinki ihmisiin vähän liikaa joka johtaa siihen että välillä saattaa sattua pahasti. Sähellän ihan liikaa kännissä, joutuu monesti reissujen jälkeen häpeilee mitä sitä tuli taas tehtyä.
Noiden lisäks on jotain pientä pinnallista juttua, mutta näinkin mielisairaana ottaisin ensiksi mieluusti terveen mielen