Mitä SINÄ muuttaisit itsessäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
hmm no jos venyisin tästä vielä ees 5 senttiä niin olisin tyytyväinen.vaik on tää nykynenki runko iha käypä(178cm).ei kait tässä muuta...muuten olen tarpeeksi tyytyväinen itseeni..lihaakin tulee kivasti koko ajan lisää.. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fyysisellä puolella toivoisin saaneeni vähän paremmin kestävät paikat. Vaikka paikkojen hajoaminen kuuluukin varmasti asiaan, kun on harrastanut pikkulapsesta asti urheilua ja kilpaillut paljon eri lajeissa, niin silti... Välillä hajottaa pahastikin, kun menee noita paikkoja rikki. Ois se vaan niin hienoo, kun tietäis et paikat kestää rankaisua :)

Pieni juttuhan toikin on, mutta muuten en muuttais mitään.

Miksi pitäisi muuttaa jotain? Viitaten tuohon "mitä kadut"-ketjuun, niin en minä olisi enää minä, jos kovasti muutoksia tehtäisiin. Voisihan sitä tietenkin aina toivoa enemmän lihasta, läskiä pois jne., mutta näihin taas voi toisaalta elämäntavoilla ja treenaamisellakin vaikuttaa, ei siihen mitään haltiatarkummia tarvita! :)

Niinjoo, yksi juttu tuli kyllä mieleen. Haluaisin tummat ripset ja kulmakarvat, ärsyttää nämä vaalean-haalean-värittömät :evil:

Ai niin, älä ZannaZ (tai kukaan muukaan) missään tapauksessa luovu herkkyydestäsi ja tunteellisuudestasi! Kylmyyttä ja kyynisyyttä on tässä maailmassa jo ihan tarpeeksi! Itse olen jo sinuun verrattuna :wanha:, mutta eipä näy loppua meikäläisen tunteilulle, enkä edes haluaisi niin tapahtuvan. Seurustelukumppanikin varmasti allekirjoittaa tämän :D

Esquire sanoi:
Jos on sinulla on vika, jota ei voi korjata, opi elämään sen kanssa, ja hyväksymään se, jopa pitämään siitä. Toisen "vika" on toisen eksentrisen persoonallinen piirre.
...
Monesti "viat" korjaantuvat myös muuttamalla muiden asennetta niihin.
Hehheh, kovin on pienet viat jos tämä tavalliselta kuolevaiselta onnistuu.

Ehkäpä elämään vaan kuuluu sellainen pieni vitutus pienistä asioista. Pysyy nöyryys.

Tomi sanoi:
Ei kai tuollaisen korjaaminen kirurgisesti nyt mielettömyyksiä maksa?
oon mä ajatellu mutta tulin siihe tulokseen ettei se niin paljo hörötä

Gillyanne sanoi:
Niinjoo, yksi juttu tuli kyllä mieleen. Haluaisin tummat ripset ja kulmakarvat, ärsyttää nämä vaalean-haalean-värittömät :evil:

Mä voin luovuttaa osan näistä mun kulmakarvoista... Ne on tummat ja tuuheet. Tarttee kokoajan olla nyppimässä ...

Gillyanne sanoi:
Ai niin, älä ZannaZ (tai kukaan muukaan) missään tapauksessa luovu herkkyydestäsi ja tunteellisuudestasi! Kylmyyttä ja kyynisyyttä on tässä maailmassa jo ihan tarpeeksi!

Totta joo. Gilly, piristät aina mun päivää :love:... Näin vaan puuskutetaan eteenpäin....

Akneongelmista eroon.

Tuo on nyt aika työn alla joo, mutta nähtävästi aika sitkeässä. Persoonani kanssa olen kyllä sinut, ei siinä toivottavasti mitään muutettavaa ole.

En kyllä edes käsitä, miksi tähän vastasin. Väsyttää kai jo :D

1. Vartalon malli
2. Iso, kaunis, kunnon paksu ja kiree jööti, jossa paljon letkuja pinnassa, eli suunnaton hauis olisi mukava
3. Ujous

Olisi ihan kiva jos pystyisi juttelemaan ihmisten kanssa jollain lailla normaalisti. Noloa kun meen ihan lukkoon välillä jos joku vähänkin oudompi tulee sanomaan jotain. Välillä kyllä osaan muka olla jollain lailla sosiaalinen, mutta sitten taas on päiviä kun pelkkä ulko-ovesta pihalle kävely tuntuu ylivoimaselta.

Kride sanoi:
Akneongelmista eroon.

Tuo on nyt aika työn alla joo, mutta nähtävästi aika sitkeässä. Persoonani kanssa olen kyllä sinut, ei siinä toivottavasti mitään muutettavaa ole.

En kyllä edes käsitä, miksi tähän vastasin. Väsyttää kai jo :D

Meneppä poika lääkäriin. :love:

Olisi kiva olla sosiaalisempi. Muutamana viime vuotena olen muuttunut huomattavasti hiljaisemmaksi ja tylsäksi. Joskus ala-asteella olin vielä hauska tyyppi (siihen aikaan onnistuin kerran naurattamaan yheltä kaverilta kuset housuun ja monelta muulta moneen kertaan juomiset suusta pöydälle). Nykyään istun kaveriporukassakin yleensä varsin vaitonaisena. Voin ihan kevyesti istua välitunnin samassa pöydässä viiden kaverin kanssa sanomatta sanaakaan muiden jutellessa toisilleen. Niissä harvoissa bileissä, joissa olen ollut, olen aina istunut yksin ihan tuppisuuna. Kaippa sitäkin suunsa avaamista pitäs vaan harjotella. :)

Mietin ihan liikaa, funtsin tulevaa, mennyttä, kaikkee mahollista. Ei osaa elää vaan päivä kerrallaan, vaan rakentelee tavoitteita ja suunnitelmia. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta huono kun ei salli itselleen epäonnistumisia.
Tunteellistä puoltakin suhteissa höllentäsin mieluusti pikkusen, satuttas itteesä ainakin himpun vähemmän aina.
Mut minkäs luonteelles teet.

Kride sanoi:
Been there done that.

Broidi popsi aika pahaan akneen aikoinaan jotain R:llä alkavaa reseptilääkettä (Rotoxin tms, en muista). Lähti aika äkäseen finnit. Samalla huulet ja iho kuivu myös, eli se on aika tiukkaa tatinaa, eikä kai suositella kasvaville tms. Mut joka tapaukses kuurittelun jälkeen finnit ei palannu

edit. oliskohan ollu tää: Roaccutan http://www.tohtori.fi/laakeopas/tuote.php3?ID=1200

texwiller sanoi:
Broidi popsi aika pahaan akneen aikoinaan jotain R:llä alkavaa reseptilääkettä (Rotoxin tms, en muista). Lähti aika äkäseen finnit. Samalla huulet ja iho kuivu myös, eli se on aika tiukkaa tatinaa, eikä kai suositella kasvaville tms. Mut joka tapaukses kuurittelun jälkeen finnit ei palannu

Jep, Roaccutania minullekkin oli tulossa, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että minun ei sitä kannata alkaa välttämättä vetämään.

Ujous pois ->
Sekä se että kiintyy helposti ihmisiin (parisuhteet) -> satuttaa helposti itsensä. :O

Kai noita muutettavia asioita löytyy vaikka miten paljon, mut jos nyt vaikka ekaks sais edes vähän lisää kärsivällisyyttä, kun se on mulle täysin tuntematon hyve.

Jos vaan en olis näin helvetin laiska. Jotenkin mä aina onnistun viivyttämään kaikkea viime tippaan ja sit otan hirveen stressin siitä kun tulee kiire.

Suositut

Back
Ylös Bottom