Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehheh, kovin on pienet viat jos tämä tavalliselta kuolevaiselta onnistuu.Esquire sanoi:Jos on sinulla on vika, jota ei voi korjata, opi elämään sen kanssa, ja hyväksymään se, jopa pitämään siitä. Toisen "vika" on toisen eksentrisen persoonallinen piirre.
...
Monesti "viat" korjaantuvat myös muuttamalla muiden asennetta niihin.
oon mä ajatellu mutta tulin siihe tulokseen ettei se niin paljo hörötäTomi sanoi:Ei kai tuollaisen korjaaminen kirurgisesti nyt mielettömyyksiä maksa?
Gillyanne sanoi:Niinjoo, yksi juttu tuli kyllä mieleen. Haluaisin tummat ripset ja kulmakarvat, ärsyttää nämä vaalean-haalean-värittömät :evil:
Gillyanne sanoi:Ai niin, älä ZannaZ (tai kukaan muukaan) missään tapauksessa luovu herkkyydestäsi ja tunteellisuudestasi! Kylmyyttä ja kyynisyyttä on tässä maailmassa jo ihan tarpeeksi!
Kride sanoi:Akneongelmista eroon.
Tuo on nyt aika työn alla joo, mutta nähtävästi aika sitkeässä. Persoonani kanssa olen kyllä sinut, ei siinä toivottavasti mitään muutettavaa ole.
En kyllä edes käsitä, miksi tähän vastasin. Väsyttää kai jo :D
Fabien sanoi:Meneppä poika lääkäriin.
Kride sanoi:Been there done that.
Kride sanoi:Been there done that.
texwiller sanoi:Broidi popsi aika pahaan akneen aikoinaan jotain R:llä alkavaa reseptilääkettä (Rotoxin tms, en muista). Lähti aika äkäseen finnit. Samalla huulet ja iho kuivu myös, eli se on aika tiukkaa tatinaa, eikä kai suositella kasvaville tms. Mut joka tapaukses kuurittelun jälkeen finnit ei palannu