No, voishan sitä paljonkin haluta muuttaa. Kropassa vois olla vähemmän läskiä ja enemmän lihasta, mutta sitähän tässä työstetään kokoajan salilla karjuen (siis sitä lihasta ei sitä läskiä :D). Dietataan sitten joskus ne ylimääräiset fläsätkin pois. Ei jaksa stressata siitä.
Mutta toisinaan todellakin harmittaa kun olen niin pirskutan tunteellinen, aina pulassa tunteideni takia
. Ja voisin toki olla kärsivällisempi, "kaikki-tänne-ja-heti"-sopii mulle kun nenä päähän (niin se nenä, voisi tietty olla pienempikin). No mutta onneksi osaan ees jotenkin hillitä itteeni, kaikki eivät tule hetkessä. Pituuteni olen suhkoht tyytyväinen, vaikka sillon tällön tuntuu että ei muutama lisäsentti olis parempi. Yritän ajatella että mitä lyhyempi sitä leveämmältä näyttää (joku illuusio varmaan), harmi vaan että myös lantio ja perse näyttää myös leveämmältä...
No eniveis, loppuviimein, kai olen suhkoht tyytyväinen itseeni. :thumbs:. Aina toki on parannettavaa, mutta ei tässä nyt mitään ylitsepääsemätöntä ole. Ja itse voi paljonkin vaikuttaa siihen miltä näyttää ja tunteitakin voi jossain määrin kontrilloida... Ja jos jollain on ongelma mun suhteen, ni se on sitten hänen ongema, ei mun...
-edit-
olishan se oma kultakin ihan kiva
saada...