Mitä SINÄ muuttaisit itsessäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus tuntuu, että oon kömpelö kuin norsu. Siihen olis kiva saada parannusta.
Toinen mikä häiritsee on mun huono muisti, tai pikemmin hajamielisyys. Se vituttaa joskus rankasti.

Molempiin asioihin yritän tietoisesti vaikuttaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eniten mua häiritee mun pituus. Jos saisi edes 10cm pois, niin olisin tyytyväinen. Muita muutoksia voisi sitten kysellä vaikka tyttöystävältä :D

sgege sanoi:
Kuinkas pitkiä te ootte ketkä pituuttanne vaihtaisitte. Itse 185cm ja täysin tyytyväinen pituteeni.

Tässä mun luudassa on pituutta n.194cm.

sgege sanoi:
Kuinkas pitkiä te ootte ketkä pituuttanne vaihtaisitte. Itse 185cm ja täysin tyytyväinen pituteeni.

175cm on kertyny mittaa ja tuo 180-185cm pituutta olisi ollut ihanne, kun eihän tällä mitalla pääsisi edes poliisikouluun. No täällähän tuli jo esille, ettei auta kuin olla tyytyväinen niihin asioihin mitä ei voi muuttaa. :)

sgege sanoi:

Tuolta profiilista sen näkee, kun klikkaat avataria. Mulla on pituutta 165-166

Pate83: Anna mulle se ylimääräinen 10cm, niin molemmat on tyytyväisiä. :D

Powerhousu sanoi:
Pate83: Anna mulle se ylimääräinen 10cm, niin molemmat on tyytyväisiä. :D

Antaisin enemmän kuin mielelläni :D

Esquire sanoi:
Pistä pysytyyn projekti.

Projektin vaiheet

1. Valtava Innostus
2. Jumalaton hämminki
3. Helvetillinen sekaannus
4. Järkiintymisvaihe
5. Syyllisten etsintä
6. Syyttömien rankaisu
7. Niiden palkitseminen, jotka eivät osallistuneet projektiin!

Tuntuu välillä, että saan ihottumaa jo pelkästä projekti-sanasta...

Hermes sanoi:
175cm on kertyny mittaa ja tuo 180-185cm pituutta olisi ollut ihanne, kun eihän tällä mitalla pääsisi edes poliisikouluun.
175-senttinen pääsee kyllä Poliisikouluun niin että hujaus käy, mikäli mies on muuten sopiva Poliisiksi.

No, voishan sitä paljonkin haluta muuttaa. Kropassa vois olla vähemmän läskiä ja enemmän lihasta, mutta sitähän tässä työstetään kokoajan salilla karjuen (siis sitä lihasta ei sitä läskiä :D). Dietataan sitten joskus ne ylimääräiset fläsätkin pois. Ei jaksa stressata siitä.

Mutta toisinaan todellakin harmittaa kun olen niin pirskutan tunteellinen, aina pulassa tunteideni takia :nolo:. Ja voisin toki olla kärsivällisempi, "kaikki-tänne-ja-heti"-sopii mulle kun nenä päähän (niin se nenä, voisi tietty olla pienempikin). No mutta onneksi osaan ees jotenkin hillitä itteeni, kaikki eivät tule hetkessä. Pituuteni olen suhkoht tyytyväinen, vaikka sillon tällön tuntuu että ei muutama lisäsentti olis parempi. Yritän ajatella että mitä lyhyempi sitä leveämmältä näyttää (joku illuusio varmaan), harmi vaan että myös lantio ja perse näyttää myös leveämmältä...

No eniveis, loppuviimein, kai olen suhkoht tyytyväinen itseeni. :thumbs:. Aina toki on parannettavaa, mutta ei tässä nyt mitään ylitsepääsemätöntä ole. Ja itse voi paljonkin vaikuttaa siihen miltä näyttää ja tunteitakin voi jossain määrin kontrilloida... Ja jos jollain on ongelma mun suhteen, ni se on sitten hänen ongema, ei mun...

-edit-
olishan se oma kultakin ihan kiva :rolleyes: saada...

Tomi sanoi:
175-senttinen pääsee kyllä Poliisikouluun niin että hujaus käy, mikäli mies on muuten sopiva Poliisiksi.

Jep, kaveri on jotain 173 eikä pituudesta tullut kertaakaan ongelmia.

Itselleni haluaisin pidemmän pinnan, palaa päreet helpolla ja menee huutamiseksi. Se ehkä on suuri vikani ja se missä muutosta kaipaisin.

Powerhousu sanoi:
Mitään muuta en halua muuttaa, mutta jos saisin olla edes 10cm pitempi, antaisin melkein mitä vaan. Nykyään tähän alkaa jo tottua, mutta kouluiässä oli aika rankkaa välillä...
Määki voisin ottaa sen kymmenisen senttiä lisää pituutta. Peenikseen myös... Asioiden hoitaminen ajoissa olis myös mukava ominaisuus.

Nailla evailla mennaan mita siina suuressa jaossa saatiin. Mitaan en muuttaisi itsessani, tyydyn niihin kortteihin jotka on saatu. Tietenkin itseaan pitaa kehittaa kokoajan mutta se on eri asia kuin itsensa muuttaminen.
En kehu itseani mutta vertaistani en ole kohdannut. :D

Tämä iso pää vaihtoon. Tosin naiset sanoo että ei haittaa että on iso pää, koska tällöin voi olla hyvinkin mahdollista että on myös isot aivot. Mutta silti.

Timba79 sanoi:
Itselleni haluaisin pidemmän pinnan, palaa päreet helpolla ja menee huutamiseksi. Se ehkä on suuri vikani ja se missä muutosta kaipaisin.

Welcome to the club. Mä en voi sietää tyhmyyttä, en omaani enkä toisten, siksi tulee joskus sanoa täräytettyä aika kovaa ja lujasti. :curs:

protsku sanoi:
Welcome to the club. Mä en voi sietää tyhmyyttä, en omaani enkä toisten, siksi tulee joskus sanoa täräytettyä aika kovaa ja lujasti. :curs:

Sama, olen myös aivan liian suorasanainen, enkä juuri ajattele ennekuin sanon mielipiteeni ääneen.

protsku sanoi:

Ja kuulun samaan klubiin eli pinna palaa ja joskus meinaa hieman jopa esineistö kärsiä.. :curs:
Useimmiten pinna palaa just siitä että oma moka harmittaa pirusti tai jos joku asia painaa mieltä esim.terveys tai raha ja siitä sitten tulee sellainen ketjureaktio> harmittaa>pinna palaa,jonkun vähäpätöisen asian takia> sitten harmittaa taas kun pinna paloi.....

Suositut

Back
Ylös Bottom