Mitä söit tänään/eilen? Kysymykset päivittäisestä ruokavaliosta tänne!

diettipöperöitä 170cm 88kg 17v

1. 100g kaurahiutale, 50g hera, 100g banaani, 1dl tropicana + vitskut yms.
2. (intra) 30g vitargo, 10g bcaa
3. (palkkari) 50g hera, 30g malto
4. 200g 5-7% paistijauheliha, 40g jasmiiniriisi+vihannekset
5. 150g kana, 200g bataatti, 10g oliiviöljy+vihannekset
6. 150g kana, 200g bataatti, 10g oliiviöljy+vihannekset
7. 3 L kananmunaa

2711 kcal p232 h249 r81 kuitu: 25+mitä nyt vihanneksista yms tulee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
diettipöperöitä 170cm 88kg 17v

1. 100g kaurahiutale, 50g hera, 100g banaani, 1dl tropicana + vitskut yms.
2. (intra) 30g vitargo, 10g bcaa
3. (palkkari) 50g hera, 30g malto
4. 200g 5-7% paistijauheliha, 40g jasmiiniriisi+vihannekset
5. 150g kana, 200g bataatti, 10g oliiviöljy+vihannekset
6. 150g kana, 200g bataatti, 10g oliiviöljy+vihannekset
7. 3 L kananmunaa

2711 kcal p232 h249 r81 kuitu: 25+mitä nyt vihanneksista yms tulee

Mielestäni erinomainen ruokavalio!

Tälläsellä on tullut mentyä hetken aikaa. Näillä määrillä mennään lepopäivät ja reenin päivinä 200-1000kcal lisää riisistä,perunasta ja herasta.
3208kcal P:218g HH:402g R:68g

*Kaurahiutale 100g 350kcal P:14g HH:56g R:-7,5g
*Rahka 100g 105kcal P:12g HH: 4g R:--g
*Marjat 100g 40kcal P: 1g HH:12g R:----
*Kanamunat 2kpl 170kcal P:15g HH:-- R:12g
*Omena tai banaani 100g ~150g 50kcal HH:10g
------------------------------------------------------------------------
680kcal P:42g HH:82g R:~20g
-------------------------------------------------------------------------

*Kananfile 150g ~165kcal P:33g HH:-- R:3g
*Riisi basmati/jasmine 100g 352kcal P:8g HH:77g R:1g
*Wokki 500g 175kcal P:8g HH:24g R:2g
----------------------------------------------------------------------------
692kcal P:49 HH:101g R:6g
-----------------------------------------------------------------------------

*Kaurahiutale 100g 350kcal P:14g HH:56g R:-7,5g
*Rahka 150g 105kcal P:18g HH: 6g R:--g
300g 500kcal P:33g HH:74g R:8g

*Naudan paistijauheliha ~8% 200g tai lohi 150g 300kcal P:40g HH:--- R:16g
*Peruna 500g 350kcal P:8g HH:73g R:1g
*Sipuli 110g 33kcal P: 1g HH: 5g R:----
*Suolakurkku 100g 26kcal P:---- HH: 5g R:----
*Paprika ~100g 30kcal HH: 4g
*Tomaatti ~150g 35kcal HH: 5g
*Green Beans 100g 30kcal P:2g HH:4g
804kcal P:51g HH:96g R:17g
-------------------------------------------------------------------------------

*Rahka 250g 175kcal P:30g HH:10g R:----
*Pähkinät 30g 177kcal P:6g HH:5g R:14g
*Kaurapuuro 40g 140kcal P:6g HH:22g R:3g
-----------------------------------------------------------------------
532kcal P:43g HH:49g R:17g
--------------------------------------------------------------------------

Miltäs kuullostaa treenipäiville seuraavanlainen ruokavalio:

Pituutta 182 cm, painoa 72 kg ja tavoitteena kasvattaa lihaksia ettei näyttäisi enää miltään zimbabwelaistytöltä.

Aamupala: 4 kananmunan munakas, sekaan 80 g pekonipaloja; 2 tomaattia; 3 palaa täysjyväleipää leikkeleellä; musta kahvi

Välipala: Proteiinipatukka; 200g lihaleikkelettä käärittynä tuorejuuston ympärille + 75g tonnikalaa + suolakurkkua paloina

Lounas: 200g Raejuusto + 200g nuudelisalaattia

Välipala: 250g mansikkarahkaa

Pre-treeni: 3 Nitro Bomb Pro-kapselia vedellä; 2 kapselia Kreabolicia

Post-treeni: Pharmasports Ultra Whey Protein Shake (30g pulveria + 300 ml vähärasvaista maitoa)

Illallinen: 150g uunilohta; 200g uunikasviksia; 100g makaroonia

Ennen nukkumista: Pharmasports Protein Advance Shake (30g pulveria + 300 ml vähärasvaista maitoa)

Mitenkä kannattaisi alkaa ruokavaliota rakentamaan kun tarkoituksena olis alkaa salitreenin vetäminen vähän enemmän tosissaan.

Nyt olen pituudelta 178, painolta 86, ihan ok kunnossa ja iältä 23. Ylimääräistä ei sen kummemmin ole, 2-4 kiloa olis silti varaa lähteäkin. Päätavoite olis kuitenkin saada lihaksia lisää.

Olen näistä ravintoasioista melko kokolailla pihalla, joten kaikki vinkit ja neuvot otetaan kiitollisena vastaan.

e. Lihaksia kyllä entuudestaankin löytyy, jääkiekkotaustan takia varsinkin jalat on hyvässä kunnossa, mutta kiinteämpi kroppa olisi lihasten kasvatuksen rinnalla se päätavoite.

Miltäs kuullostaa treenipäiville seuraavanlainen ruokavalio:

Pituutta 182 cm, painoa 72 kg ja tavoitteena kasvattaa lihaksia ettei näyttäisi enää miltään zimbabwelaistytöltä.

Aamupala: 4 kananmunan munakas, sekaan 80 g pekonipaloja; 2 tomaattia; 3 palaa täysjyväleipää leikkeleellä; musta kahvi

Välipala: Proteiinipatukka; 200g lihaleikkelettä käärittynä tuorejuuston ympärille + 75g tonnikalaa + suolakurkkua paloina

Lounas: 200g Raejuusto + 200g nuudelisalaattia

Välipala: 250g mansikkarahkaa

Pre-treeni: 3 Nitro Bomb Pro-kapselia vedellä; 2 kapselia Kreabolicia

Post-treeni: Pharmasports Ultra Whey Protein Shake (30g pulveria + 300 ml vähärasvaista maitoa)

Illallinen: 150g uunilohta; 200g uunikasviksia; 100g makaroonia

Ennen nukkumista: Pharmasports Protein Advance Shake (30g pulveria + 300 ml vähärasvaista maitoa)

Ihan hyvältä näyttää, mutta proteiinia ja suolaa tulee turhan paljon. Itse ottaisin nuo leikkeleet pois (tulee ihan törkeästi suolaa) ja syö niiden sijasta vaikka iso banaani.

Ihan hyvältä näyttää, mutta proteiinia ja suolaa tulee turhan paljon. Itse ottaisin nuo leikkeleet pois (tulee ihan törkeästi suolaa) ja syö niiden sijasta vaikka iso banaani.

Siis leivän päältäkin leikkeleet pois aamulla? Eihän noissa vähärasvaisissa kalkkunafileissä nyt kuitenkin niiiiin paljon suolaa pitäisi olla. Välipalasta ne voisi kyllä pudottaa pois, se on totta.

Nonii,
vihdoinkin alan kirjoittamaan tänne. Oon 25 vuotias mies, 1,67m pitkä pätkä, painan 63,5kg ja teen päivät pitkät toimistotöitä. Rasvaprosentista ei ole hajuakaan, se lienee siellä 20-25% välillä. Nyt olisi tarkoitus laihduttaa sen 4kg verran ja saada rasvat pois, ihanne rasvaprosentti olisi joku 15%. Tietty Ensiksi mun pitäis mittauttaa mun prosentti...Käyn 3 kertaa viikos salilla, teen 2 jakoisen ohjelman tämän lisäks teen 2-3 aerobista treeniä, yleensä juoksen 30-50 minuuttia. Olis kivaa saada kommenttia tään päivän ruuista:

1. 3 Weetabixia, 300ml kevytmaitoa ja ~10gr Hilloa - 478 kcal

2. 250gr Rahka ja musta kahvi - 168 kcal

3. Pari paistettua kananmunaa, perunia 95gr, 50gr kirsikkatomaattia - 256 kcal
- Aerobinen treeni, 50minsaa 505kcal

4. Palkkari 30g, 300ml kevytmaitoa - 249 kcal

5. Kalkkunaa 150gr, perunaa 135gr, kesäkurpitsaa 85gr, porkkanaa 210gr, 7 gr öljyä - 396 kcal

6. 70gr pistaasipähkinöitä (paahdettu, ilman suolaa) - 435,9 kcal (pähkinöitä tuli ahmittua puolet liikaa, iski himo :face:)

7. 250gr rahkaa ja 30gr persikkaa - 168 kcal

Kokonaisuudessa päivän kalorit ja ravinteet P 180,8gr / HH 168,8gr / R 84,05g ja 2154 kcal

Tarttisin hiukan vinkkiä fiksummilta, treenipuoli kunnossa, mutta ruokailujen suhteen hiukan hukassa. Salia 5 kertaa viikossa, tanssia pari tuntia viikossa ja yksi lepopäivä. Duuni on fyysisesti aika raskasta, koko päivä tulee liikuttua. Tavoitteena on saada lisää lihaksia, rasvaa ei tarttisi ainakaan hirveästi enää kertyä. Pituutta about 170cm ja painoa hiukan vajaa 70kg, ikää 20v. Kirjasin ja laskeskelin tän päivän safkat, joka päivä tulee suhteellisen samoilla mentyä.

Aamupala 7.00 250g rahkaa, 1dl maitoa, banaani, 25g kaurahiutaleita

Välipala 9.00 mandariini, kahvia

Lounas 11.30 jauhelihapihvi, perunaa, salaattia, lasi maitoa

Välipala 14.00 kourallinen pähkinäsekoitusta, kahvia

Päivällinen 18.00 jauheliha-makaroni-vihannesmössöä, raejuustoa, lasi maitoa, kahvia

Iltapala 21.00 kaksi ruisleipää, kaksi paistettua kananmunaa

Päivän aikana tulee vettä juotua pari litraa. Päivän aikana tulee myös Omega3, monivitamiinia, rautaa, kuparia ja sinkkiä otettua purkista. Salipäivinä tulee lisäksi palkkari (200kcal, p24g, hh25g). Päivän safkoista tulee yhteensä 1711kcal, p118g, hh187, r48g.

Tarviiko lisätä jotain, jättää jotain pois?

Nonii,
vihdoinkin alan kirjoittamaan tänne. Oon 25 vuotias mies, 1,67m pitkä pätkä, painan 63,5kg ja teen päivät pitkät toimistotöitä. Rasvaprosentista ei ole hajuakaan, se lienee siellä 20-25% välillä. Nyt olisi tarkoitus laihduttaa sen 4kg verran ja saada rasvat pois, ihanne rasvaprosentti olisi joku 15%. Tietty Ensiksi mun pitäis mittauttaa mun prosentti...Käyn 3 kertaa viikos salilla, teen 2 jakoisen ohjelman tämän lisäks teen 2-3 aerobista treeniä, yleensä juoksen 30-50 minuuttia. Olis kivaa saada kommenttia tään päivän ruuista:

1. 3 Weetabixia, 300ml kevytmaitoa ja ~10gr Hilloa - 478 kcal

2. 250gr Rahka ja musta kahvi - 168 kcal

3. Pari paistettua kananmunaa, perunia 95gr, 50gr kirsikkatomaattia - 256 kcal
- Aerobinen treeni, 50minsaa 505kcal

4. Palkkari 30g, 300ml kevytmaitoa - 249 kcal

5. Kalkkunaa 150gr, perunaa 135gr, kesäkurpitsaa 85gr, porkkanaa 210gr, 7 gr öljyä - 396 kcal

6. 70gr pistaasipähkinöitä (paahdettu, ilman suolaa) - 435,9 kcal (pähkinöitä tuli ahmittua puolet liikaa, iski himo :face:)

7. 250gr rahkaa ja 30gr persikkaa - 168 kcal

Kokonaisuudessa päivän kalorit ja ravinteet P 180,8gr / HH 168,8gr / R 84,05g ja 2154 kcal
Siis aiot tiputtaa painosi alle 60 kilon?Olet lähes naismallin mitoissa.Tuo sanomasi rasvaprosentti ei varmasti pidä paikkansa.Miksi haluat olla luuranko?

Eilen heti salin jälkeen lounas: Kukkurallinen lautanen salaattia + oliiviöljyä, kolme possujauhelihapihviä, vähänperunaa. Marjapiiras + vaniljakastike.

Päivällinen: Salaatti + lehtipihvi savuporotäytteellä.

Yleensäkin töissä tulee vedettyä aina tuo salaattivuori + protsku. Hiilareita sen mukaan olenko käynyt salilla vai en, jos en niin silloin jätän leivät, jälkkärit,
perunat ja riisit syömättä. Kotona menee ateriat melko VHH:lla, hiilareita sitten pääasiassa hedelmistä ja vihanneksista.

Tarttisin hiukan vinkkiä fiksummilta, treenipuoli kunnossa, mutta ruokailujen suhteen hiukan hukassa. Salia 5 kertaa viikossa, tanssia pari tuntia viikossa ja yksi lepopäivä. Duuni on fyysisesti aika raskasta, koko päivä tulee liikuttua. Tavoitteena on saada lisää lihaksia, rasvaa ei tarttisi ainakaan hirveästi enää kertyä. Pituutta about 170cm ja painoa hiukan vajaa 70kg, ikää 20v. Kirjasin ja laskeskelin tän päivän safkat, joka päivä tulee suhteellisen samoilla mentyä.

Aamupala 7.00 250g rahkaa, 1dl maitoa, banaani, 25g kaurahiutaleita

Välipala 9.00 mandariini, kahvia

Lounas 11.30 jauhelihapihvi, perunaa, salaattia, lasi maitoa

Välipala 14.00 kourallinen pähkinäsekoitusta, kahvia

Päivällinen 18.00 jauheliha-makaroni-vihannesmössöä, raejuustoa, lasi maitoa, kahvia

Iltapala 21.00 kaksi ruisleipää, kaksi paistettua kananmunaa

Päivän aikana tulee vettä juotua pari litraa. Päivän aikana tulee myös Omega3, monivitamiinia, rautaa, kuparia ja sinkkiä otettua purkista. Salipäivinä tulee lisäksi palkkari (200kcal, p24g, hh25g). Päivän safkoista tulee yhteensä 1711kcal, p118g, hh187, r48g.

Tarviiko lisätä jotain, jättää jotain pois?

En tiiä olenko fiksumpi, mutta jos nyt alkuun pyrit tuplaamaan kalorit. Ei varmaan kerralla kannata, asteittain ylöspäin. Laske kulutus niin huomaat, että oot rajusti miinuksen puolella. Rasvoja väh. 1g/painokilo, sun kohdalla kannattaisi pehmeitä rasvoja lisäillä, esim. öljyä. Proteiinia ei välttämättä tarvii erikseen lisäillä, eiköhän sitä kerry mikäli kalorimäärää nostat.. Hiilaria sitten niin paljon, että saat haluamasi määrän kaloreita.
"Ruokailujen suhteen hiukan hukassa" ja silti oot valinnut rauta -, sinkki -ja kuparilisät. Osaatko perustella miksi otat näitä päivittäin? Perusasioissa kun näyttää olevan vielä vähän korjatttavaa.

En tiiä olenko fiksumpi, mutta jos nyt alkuun pyrit tuplaamaan kalorit. Ei varmaan kerralla kannata, asteittain ylöspäin. Laske kulutus niin huomaat, että oot rajusti miinuksen puolella. Rasvoja väh. 1g/painokilo, sun kohdalla kannattaisi pehmeitä rasvoja lisäillä, esim. öljyä. Proteiinia ei välttämättä tarvii erikseen lisäillä, eiköhän sitä kerry mikäli kalorimäärää nostat.. Hiilaria sitten niin paljon, että saat haluamasi määrän kaloreita.
"Ruokailujen suhteen hiukan hukassa" ja silti oot valinnut rauta -, sinkki -ja kuparilisät. Osaatko perustella miksi otat näitä päivittäin? Perusasioissa kun näyttää olevan vielä vähän korjatttavaa.

Kalorilaskuri antoi peruskulutukseksi n. 2100kcal, liikuntojen kanssa melkein 2900kcal. Voiko oikeasti olla niin paljon? Kannattaako sitten lisätä ruokailukertoja, että söisi useammin, vai kerralla enemmän? Mulla on ollut aika raju anemia tossa pari vuotta sitten, rautalisä on vähän jäänyt sieltä. Mun vastustuskyky on aika surkea, siksi oon sinkkiä syönyt, jos auttaisi. Kuparin pitäis taas auttaa väsymykseen. Rauta on noista ainoa kai mitä oikeasti tarvitsen, muut on lähinnä ollut kokeilussa onko mitää eroa.

Kalorilaskuri antoi peruskulutukseksi n. 2100kcal, liikuntojen kanssa melkein 2900kcal. Voiko oikeasti olla niin paljon? Kannattaako sitten lisätä ruokailukertoja, että söisi useammin, vai kerralla enemmän? Mulla on ollut aika raju anemia tossa pari vuotta sitten, rautalisä on vähän jäänyt sieltä. Mun vastustuskyky on aika surkea, siksi oon sinkkiä syönyt, jos auttaisi. Kuparin pitäis taas auttaa väsymykseen. Rauta on noista ainoa kai mitä oikeasti tarvitsen, muut on lähinnä ollut kokeilussa onko mitää eroa.

Kyllä toi sun kulutus voi helposti olla tota luokkaa. Itellä 93 kilosena treenipäivän kulutus n. 4000kcal ja siihen ei treenin lisäksi kuulu muuta kun istumista ja makaamista. Ei sun ruokailukertoja tarvi lisätä määriä vaan. Esim aamulla kaurahiutaleita rutkasti enemmän tai ruisleipää. Samoin noille sun välipaloille puuroa, leipää, riisiä mitä vaan hiilaria tai oikeestaan sulla tota poteiiniakin tulee turhan vähän. Tohon iltapalaan laittaisin vaikka maitorahkan tai pari lasia maitoa lisäksi. Lounaan ja päivällisen annoskokoja lienee syytä nostaa myös.

Siis aiot tiputtaa painosi alle 60 kilon?Olet lähes naismallin mitoissa.Tuo sanomasi rasvaprosentti ei varmasti pidä paikkansa.Miksi haluat olla luuranko?

Okei, tänään oli vihdoinkin Bioimpedanssimittaus tulos on, rasvaprosentti on 18% luokkaa ja mikäli pudotan painon 60 kiloon niin rasvat olis siellä 13-14% kohdalla.
Mun arvio oli kyllä aika metsässä, mutta kuitenkin haluan ensin päästä rasvoista eroon ja sit rakentaa lihaksia.

Okei, tänään oli vihdoinkin Bioimpedanssimittaus tulos on, rasvaprosentti on 18% luokkaa ja mikäli pudotan painon 60 kiloon niin rasvat olis siellä 13-14% kohdalla.
Mun arvio oli kyllä aika metsässä, mutta kuitenkin haluan ensin päästä rasvoista eroon ja sit rakentaa lihaksia.

Se rasvaprosentti laskee kyllä kun sitä lihasta alkaa kertymään. Itsekkin joskus about tuon kokoisena yrittänyt laihduttaa että saisi lihakset näkyviin. Ongelma piilee siinä ettei tuohon painoon vielä hirveästi mahdu lihaksia. Jos oot ehdottoman varma päätöksestäsi niin mikäpä siinä. Itse kuitenkin suosittelisin että ottaisit vaikka kevyet plussakalorit käyttöön (kulutus +200-300 Kcal) niin ei tarvitsi pelätä että sitä rasvaakaan tulisi hirveästi.

Mun kohdalla kalorilaskuri laskee alakanttiin, yksilöllisiähän noi kulutukset on. Yli 6 kertaa päivässä tuskin tarvinee syödä, joten enemmän kaloreita vaan joka aterialle.
Lääkäriltä kannattaa varmaan kysyä raudasta, jos oot epävarma ja anemiatausta löytyy..
Tää voi mennä metsäänkin, korjatkaa mikäli olen väärässä, mutta sinkkiä parempi vastustuskyvyn kohentaja on c-vitamiini. Toki koko ravintopuoli vaikuttaa + liikunta. Ja ei sillä, ettäkö sinkki nyt myrkkyä olisi, helposti vaan tulee epätasapainoa kiven- ja hivenaineisiin, jos yksittäisiä napsii. Ne kun voi vaikuttaa toistensa imeytymisiin jne.

Se rasvaprosentti laskee kyllä kun sitä lihasta alkaa kertymään. Itsekkin joskus about tuon kokoisena yrittänyt laihduttaa että saisi lihakset näkyviin. Ongelma piilee siinä ettei tuohon painoon vielä hirveästi mahdu lihaksia. Jos oot ehdottoman varma päätöksestäsi niin mikäpä siinä. Itse kuitenkin suosittelisin että ottaisit vaikka kevyet plussakalorit käyttöön (kulutus +200-300 Kcal) niin ei tarvitsi pelätä että sitä rasvaakaan tulisi hirveästi.

Kuullostaa kyllä aika järkevältä, kannattaako sit vain ottaa oman painon verran rasvaa gr, proteiineja jotain 2,5-3 gr per kilo ja loput hiilareista ? Tota proteiinia varmaan ei kannatta syödä hirveästi liikaa :confused:
Nyt kun oon ajatellut tätä hommaa, niin ei toi 18% rasvaprosentti oo niin hirveän korkea... Kyllä ne rasvat lähtee varmaan treenin kanssa ihan hyvin.

Mun kohdalla kalorilaskuri laskee alakanttiin, yksilöllisiähän noi kulutukset on. Yli 6 kertaa päivässä tuskin tarvinee syödä, joten enemmän kaloreita vaan joka aterialle.
Lääkäriltä kannattaa varmaan kysyä raudasta, jos oot epävarma ja anemiatausta löytyy..
Tää voi mennä metsäänkin, korjatkaa mikäli olen väärässä, mutta sinkkiä parempi vastustuskyvyn kohentaja on c-vitamiini. Toki koko ravintopuoli vaikuttaa + liikunta. Ja ei sillä, ettäkö sinkki nyt myrkkyä olisi, helposti vaan tulee epätasapainoa kiven- ja hivenaineisiin, jos yksittäisiä napsii. Ne kun voi vaikuttaa toistensa imeytymisiin jne.

Toi anemiahomma on työn alla, kunhan sais aikaseksi vain... C-vitamiini ja sinkki vaikuttaa molemmat siihen vastutuskykyyn, en kyllä tiedä kumpi enemmän. Se on jännä kun ihan duunin puolesta tietää kyllä vaikka mitä ja osaa muiden ruokajuttuja kattoa ja neuvoa, mutta omia syömisiä ei saa millään kuosiin... :rolleyes: Mutta kiitos neuvoista ja ei kai se auta muu kun alkaa lappamaan enemmän!

treenipäivä (kulutus: 2950kcal)

1. 250g maitorahka, banaani, 1kpl muhku-porkkanasämpylä, 2 kuppia kahvia (ennen treeniä) =555kcal p:60g h:71g r:3g
2. 400g naudan jauheliha 10%, 70g täysjyvä-riisi, rasvaton maito 2dl, tomaatti, jäävuorisalaattia, 2 kuppia kahvia (treenin jälk.) =1018kcal p:92g h:68g r:42g
3. Parsakaali 360g, tonnikala 150g, rasvaton maito 2dl ja n. 30-50g pakaste-marjoja. = 359 kcal p:58g h:20g r:2g
4. 1kpl muhku-porkkanasämpylä, 30g rypsiöljy, 250g maitorahka, kalaöljy. =560 kcal p:30g h:34g r:34g

Yht: 2492 kcal - Kuluttaa 450kcal viikossa. p: 240g h: 193g r: 81g

lepopäivä (kulutus: 2336 kcal)
1. 250g maitorahka, 2 kaura-paahtoleipää, 2 kuppia kahvia = 304 kcal, p. 33g h. 38g r. 2g
2. 400g seiti, täysjyvä-riisi 70g, 4dl rasvaton maito, kasvissekoitus 300g, 2 kuppia kahvia = 763 kcal p. 89g h.90g r. 5g
3. 140g tonnikala, 50g rypsiöljy, 30-50gpakastemarja, minitomaatteja, 250g maitorahka = 777 kcal p. 58g h. 15g r. 53g

Yht. 1844 kcal (Kuluttaa 492kcal viikossa) P: 180g h: 143g r: 60g

Teenkö ihan oikein? mitä korjattavaa? Aika-lailla tollasella ruokavaliolla meen, en tiedä pitäiskö välillä vaihdella jtn. ruokia, mutta kun ei oo liikaa rahaa niin ei ole paljoa valinnanvaraa. ja tykkään aika yksinkertaisesta/kuivasta ruokavaliosta jota noudattaa. Jotain wheytä ajatellu pitkästä aikaa kokeilla, taitaa ainakin halvempaa olla ku tonnikala (1.50e/prk) ja liikaa maitorahkaa en viitsi syödä. Oon ollu dieetillä n. 6vk, Alotuspaino oli n. 76kg ja nykyinen paino noin 72kg. pituus 171.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom