Mitä ranteessa?

Pistähän rannekuva jos vaan viittit. :) Ite kattelin pitkän aikaa kelloja netistä ennen kun hankin omani. Tällöin en vielä lämmennyt ollenkaan HydroConquestille, mutta kun pääsin kokeilemaan/näkemään livenä, niin ostin kellon siltä seisomalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites, kayttaako porukat replicoita, enka nyt puhu mistaan "ranta rolexista" vaan ihan korkelaatuisita replica kelloista.

esimerkkina tama: Replica Panerai Radiomir Brushed Stainless Steel Case Black Dial Brown Leather Strap
firman CEO:n ranteessa loytyy tommoinen (todennakoisesti aito), nayttaa hemmetin hyvalta. olisi kiva paasta nokittamaan vaikkei aitoon missaan nimessa ole varaa.

itseani ei se aitouden puute hairitsisi oikeastaan yhtaan niin pitkaan kun kello on muuten hyvalaatuinen.
En ole kuitenkaan viela tommoisia hankkinut ranteessa Fossil.

kokemuksia replicoista?
Omasta mielestä replicat on äärimmäisen noloja :face: Jos ei ole varaa aitoon niin ostaa sitten mieluummin jonkun hyvälaatuisen homagen tai halvemman merkin.

Pistähän rannekuva jos vaan viittit. :) Ite kattelin pitkän aikaa kelloja netistä ennen kun hankin omani. Tällöin en vielä lämmennyt ollenkaan HydroConquestille, mutta kun pääsin kokeilemaan/näkemään livenä, niin ostin kellon siltä seisomalta.

Joo, laitan tänään. Paljon itse maksoit ja mikä malli tarkemmin? Olen vielä siinä uskossa, että sain edullisesti :)

Kumma threadi.. Mutta! Aikonaan tuttu korukauppias löyti liikkeensä kaapin takaa kolme kappaletta kaksi vuotta vanhaa mallia Champion-merkkistä rannekelloa. Ovh ollut uutena 395. Saatiin 30€/kpl. kun työkaveriloiden kanssa ostettiin pois. Ei mikään luksuskello, mutta ihan näyttävän näköinen. Ei muita toimintoja ajan lisäksi kuin sekuntikello ja päivämäärä. Päivittäisessä käytössä, vapaa-ajalla.

Työkellona Casion W-S200H Tough Solar. viiskybää€.

Spesiaalikellona mulla on Citizenin 90-luvun alun ensimmäisiä chronographeja. Sain sen isältä ennakkoperintönä häitäni varten. Ei sekään mikään erikoinen ole, toimintoja on vaan ikäänsä nähden todella runsaasti, toki 24karaatin kultaus, valkoinen kellotaulu ja safiirilasi. Kellon arvo uutena ollut vajaa 5000mk.

Joo, laitan tänään. Paljon itse maksoit ja mikä malli tarkemmin? Olen vielä siinä uskossa, että sain edullisesti :)

Mulla on ihan toi perusmalli L3.642.4.56.6, josta laitoin kuvankin pari sivua takaperin. Liikkeessä ovh oli 960€ mutta maksoin 750€. En edes tinkinyt, vaan myyjä sanoi suoraan että jos tänään ostat niin tohon hintaan lähtee. :)
Laatukellossa tuo oli silloin tarjouksessa 799€.

Faijalla on rolex oyster perpetual replica, rantarolex 20v takaa. Toimii edelleen kuin 'uutena', mitä nyt patterin voi vaihtaa vain liikkeissä jotka ei niin hirveästi välitä. Edes värit ei ole ropisseet - välillä vitsaillut että onkohan vahingossa saanut aidon :)

Tyypillisestihän nuo on roskiskamaa vuoden sisään.

Faijalla on rolex oyster perpetual replica, rantarolex 20v takaa. Toimii edelleen kuin 'uutena', mitä nyt patterin voi vaihtaa vain liikkeissä jotka ei niin hirveästi välitä. Edes värit ei ole ropisseet - välillä vitsaillut että onkohan vahingossa saanut aidon :)

On kyllä huono vitsi, jos oyster perpetualiin pitää paristo vaihtaa. :)

kasittaakaseni noissa edellisen linkkini replikoissa on jopa automaattikoneistot. maksavat useamman sata euroa kuitenkin. Olettaisin keston olevan enemman kuin vuosi.
(to Vemar: ) Oma mielipiteeni on etta miksi ei laadukasta koneistoa voisi olla replikakuorissa, sehan voisi olla ihan hyvakello ilman "merkkilisaa", en ole kuitenkaan ostamassa talla hetkella.

kasittaakaseni noissa edellisen linkkini replikoissa on jopa automaattikoneistot. maksavat useamman sata euroa kuitenkin. Olettaisin keston olevan enemman kuin vuosi.
(to Vemar: ) Oma mielipiteeni on etta miksi ei laadukasta koneistoa voisi olla replikakuorissa, sehan voisi olla ihan hyvakello ilman "merkkilisaa", en ole kuitenkaan ostamassa talla hetkella.
Toki voi olla replikakuorissa, mutta silloin se pitää myydä/ostaa "omalla" merkillä. Esimerkiksi Parnis tekee Rolex ja Panerai replicoita/homage kelloja. Onhan nuokin tavallaan kopioita, mutta ei kuitenkaan niin räikeitä väärennöksiä, että myytäisiin suoraan alkuperäisellä merkillä.

On kyllä huono vitsi, jos oyster perpetualiin pitää paristo vaihtaa. :)

Sarjassamme 'no daa', tietysti se on rantamalli, mutta oudon laadukas sellaiseksi.

Aiheeseen palatakseni - koskahan alkaa noita aktiivisuus ja/tai älykelloja tulla jotka myös näyttäisivät kivalta? Fitbit Surge esim on muuten lupaava mitä nyt älyttömän ruma. Apple taas... Ensimmäinen versio ja akunkestoa päivän verran. Sigh.

Aiheeseen palatakseni - koskahan alkaa noita aktiivisuus ja/tai älykelloja tulla jotka myös näyttäisivät kivalta? Fitbit Surge esim on muuten lupaava mitä nyt älyttömän ruma. Apple taas... Ensimmäinen versio ja akunkestoa päivän verran. Sigh.

Pebble Steel o aika kiva, mutta siinä ei kummempia sporttiominaisuuksia ole. Itse juuri harkitsen että jos laittaisi Fitbit Charge HR:n ranteeseen, ei GPS:ää mutta HR ja mininäyttö.

3d05cf6927be95238d0f56311bef1f6d.jpg

Mikä tota sun rannetta vaivaa? Näyttää niin härskiltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom