Yksinkertainen on kaunista. Simppeli työkello.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällähän on näköjään muitakin kelloista kiinnostuneita :kippis1:. Ranteessa on tällä hetkellä Submariner.
Laatikosta löytyy lisäksi pari muutakin kelloa.
^ Mitä noi kellot maksaa? Pikaisella googletuksella selvis et rolex on ainakin 5000€
Onko Reckoner jo liittynyt Facebookin Kelloharrastajat Suomi -ryhmään? Muutkin aikaraudoista kiinnostuneet ovat tervetulleita liittymään.
Olen ostanut kaikki käytettynä. Rolex ~5000€, Omegat ~2500€ per kappale.
onko kellään kokemusta Nixonin kelloista?
Miksi kellomies jolla on kympillä rautaa ranteessa, on rahamies? Entäs vaikka jenkkiharrastajat jolla on kymppitonnin auto, sitä tuskin kukaan pitää rahamiehenä?
En ole hyvätuloinen, mutta laittaisin silti enemmän rahaa kelloihin, kuin autoon...Varmaan siksi että harva huonompituloinen laittaa noin paljon johonkin kelloon, eli ylimäärästä täytyy olla. Autoon taas se on enemmän perusteltua kun suurimmalla osalla on auto oltava. Kelloja tuskin kukaan ostaa pätkälläkään?
onko kellään kokemusta Nixonin kelloista?
Oon miettinyt tollasta Swiss legendiä (SL-21344-YG-11-BB Swiss Legend Luminous Musta/Kullansävytetty teräs Ø45 mm Hinta ?*150) kun löytyy valmiiksi kultanen ketju kaulasta. Onko tuo OK näin opiskelijabudjetille, tietääkö kukaan?
Perustelu: Swiss Legend on joku random jenkkibrändi, jonka kellot tehdään kiinassa ja muotoilu on kopioitu muilta valmistajilta. Listahinta on tahallaan laitettu korkeaksi, jotta kelloja voidaan myydä hyvällä alennusprosentilla, ja vähemmän valveutuneet ostajat ovat innoissaan, kun sai "hyvän diilin". Voi ollakin ihan ok käyttökello, mutta osta mieluummin vaikka tämä.
Oon miettinyt tollasta Swiss legendiä (SL-21344-YG-11-BB Swiss Legend Luminous Musta/Kullansävytetty teräs Ø45 mm Hinta ? 150) kun löytyy valmiiksi kultanen ketju kaulasta. Onko tuo OK näin opiskelijabudjetille, tietääkö kukaan?