Mitä ranteessa?

mr. Niceguy taitaa olla rahamiehiä, kun tuollainen varasto myynnissä. Jos olisi yhtään ylimääräistä niin tuo Hamiltonin American Classic olisi kyllä vähintäänkin houkutteleva.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi Hamilton on kyllä yllättävän siisti livenä. Se on muuten ens viikon varattu yhdelle jampalle.
Bulova taas tosi hyvän näkönen ja tuntunen ton hintaseks kelloks, ja oon pari kertaa miettiny jos kävis lyhentämässä rannekkeen ja ottaisi käyttöön.
Nixonin kello taas tuntuu yhtä vankalta ku pala betonia, kun taas tuo MK:n kello tuntuu niin pilipalilta kuin arvatakin saattaa...

Hintoja tarkistettu. OSTAKAA SAATANA!

Kyselyitä ja klo 5 yöllä "ajattelit ostaa ton kellon, onko jotain mihin haluaisit vaihtaa"-viestejä on tullut mutta siihen se on sitten jäänytkin. Yksi ihan soitti ja lupas tulla Hamiltonin hakemaan mutta ei sekään sitten tullut.

Explorer 1 tai se musta Subi pitäis hommata, yksi Tudori vain pitäisi saada ranteesta pois pyörimästä sitä ennen.

Explorer 1:ä liikkuu käytettynä muutenkin aika vähän ja uuteen ei ole köyhällä varaa.

pitkään ollut tarkoituksena hommata ensimmäinen automaattikello ja päädyin hommaamaan Tissot Visodaten mustana. erittäin tyytyväinen kyllä olen kelloon ollut.

anepame9.jpg

Edellä olevan kaltaiseen tiukuun haluaisin nahkaremmin tilalle metallirannekkeen, joka kestäisi aikaa hieman paremmin...
Onko vinkkejä? Ostaakko Tag Heuerin merkkiranneke, vai joku tarvike? Suomesta vai ulkomailta? Aika hinnakkaita ovat nuo merkkirannekkeet.

765026d1342437918-new-game-five-favorite-watches-tag-heuer-carrera-automatic-watch-wv211a.fc6203-438-p.jpg

Tuskinpa ne kertoo, että joo, kannattaa tilata netistä... Mutta voinhan mä toki kysellä sieltäkin.

Ihan makukysymys, haluatko orginaalin paketin, eli jos se ei sinua haittaa, että on tarvikeranneke niin varmasti ajaa asiansa hyvin, jos ei halvinta osta. Orggisrannekkeet, etenkin metalliset, maksaa usein mansikoita jälkikäteen ostettuna, mutta toisaalta ovat tehty juuri kyseistä mallia/sarjaa varten, eli istuvat yleensä paremmin kellon ulkonäköön.

Hirsch tarjoaa muuten ihan asiallisen repertuaarin nahkarannekkeita jos pientä tyylinmuutosta kelloon kaipaa. Näin niinkuin sivukommenttina. Helsingissä stockmannilla on ainakin jälleenmyynti ja taisi olla sepälläkin

Edellä olevan kaltaiseen tiukuun haluaisin nahkaremmin tilalle metallirannekkeen, joka kestäisi aikaa hieman paremmin...
Onko vinkkejä?

Täältä olen näitä laadukkaampia nahkarannekkeita kuten yllä mainittu Hirsch tilaillut. Hyvin on pelannut ja hinnat mielestäni OK. Tärkeimpänä kuitenkin valikoima paljon laajempi kuin perus kelloliikkeessä.
WatchStyle® - High-End Replacement Watch Bands

Viimeisin hankinta on Casion G-shock, inttiin ja töihin kestävä kello. Hinta-laatusuhde on kyllä aikamoinen, en ihan heti vaihtais mihinkään toiseen jos pitäis olla runtua kestävä kello ranteessa. Blingblingit on sit erikseen, mutta tää kello tuntuu kyllä erinomaiselta kovaan käyttöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom