Mitä ranteessa?

Kellon mukana tuli kolme eri mustaa ranneketta (nahka, kumi ja teräs), mutta tuohon olisi tarkoitus hommata ruskea nahkaranneke, joten kysynkin teidän mielipidettä:

Simppeli ranneke:

vai krokoranneke?:
Itse ottaisin simppelin nahkarannekkeen, en pidä itse yhtään krokoista. Sopii mielestäni esim. tuohon kelloon joka tapauksessa paremmin, kuin kroko.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällaisen ostin jenkkilästä, ollut erittäin tyytyväinen. Fossil kello oli ennenkin ja itselleni hyvä hinta-laatu suhde.
3463057ab2e9c23af04430ecafe3bbc9.jpg

Yo-lahjarahaa tuli sen verran että kelloon on varaa pistää n.500e ja nyt kun oon pari liikettä kiertänyt niin näyttää vahasti siltä että mukaan tarttuu jokin Tissotin automaatti, niistä kun suuri osa on just tuon hintasia. Täytynee kuitenkin vielä katsella jos löytäis vielä miuluisamman, kronografi ois mm. kiva olla kun yhtään sellaista en omista.

Suosittelen sitten katsomaan noita kelloja Ebaysta. On meinaan hitusen eri hintaa muualla maailmassa, kuin Suomen liikkeissä. Ja toki valikoimaakin löytyy riittämiin.

Suosittelen sitten katsomaan noita kelloja Ebaysta. On meinaan hitusen eri hintaa muualla maailmassa, kuin Suomen liikkeissä. Ja toki valikoimaakin löytyy riittämiin.

Jep! Ton aikaisemmin mainitsemani Bulovan ostin ebaysta. Olikohan se 200€ mitä säästin veroineen Ym. verrattuna Suomen hintaan.

Ei siellä myydä tyyliin "lorex" kelloja. Jotain kiinalaisia pilotti aurinkolaseja on kaupan, mutta ne eivät yritäkkään olla merkkilaseja. Ihan liikkeet sinne kamat listaavat ja pistää sillä eurohaulla, niin jää Aasiankin maat väliin. Niin kyllä kaikki on sitä mitä on :)

Chrono 24:a kannattaa käyttää, jos haluaa ison maailman hintoja katsella. Myyjinä yksityisiä ja yrityksiä. Sekään ei silti takaa, etteikö sieltäkin feikkejä tulisi, vaikka myyjänä olisi kelloliike. Niitä kun tehdään nykyään niin järkyttävän taidokkaasti, että eroa tuskin huomaa.

"Policy overview

Items that bear a company's official brand name or logo can be listed as long as the products were lawfully made by, for, or with the consent of that company.

We don't allow replicas, counterfeit items, or unauthorized copies to be listed on eBay. Unauthorized copies may include things that are bootlegged, illegally duplicated, or pirated. These kinds of things may infringe on someone's copyright or trademark."

Juu eihän tuo mikään tae ole, etteikö voisi paskaa saada. Mutta eipä siellä tosiaan vielä ole silmiin sattunut/itse saatu ja jos on niin hyviä, niin antaa olla. Jos joku jaksaa satojen eurojen kelloja esim väärennellä taidokkaasti :D Epäilen.

Ihan liikkeet sinne kamat listaavat ja pistää sillä eurohaulla, niin jää Aasiankin maat väliin. Niin kyllä kaikki on sitä mitä on :)

"Policy overview

Items that bear a company's official brand name or logo can be listed as long as the products were lawfully made by, for, or with the consent of that company.

We don't allow replicas, counterfeit items, or unauthorized copies to be listed on eBay. Unauthorized copies may include things that are bootlegged, illegally duplicated, or pirated. These kinds of things may infringe on someone's copyright or trademark."

Nyt on kyllä niin sinisilmäistä meininkiä ettei mitään rajaa. Eurohaulla ostettu tuote voi ihan hyvin tulla suoraan tai mutkan kautta Hong Kongista tai Kiinasta.

eBayn policy tuskin painaa paskan vertaa, jos tarkoituksena on muutenkin suorittaa satoja laittomia petoksia?

Ainakin Paneraita jne. parin tonnin hintaluokan kelloa väsäävät kyllä Kiinassa ihan reiluja määriä hyvälläkin laadulla. Ja osa feikeistä on frankenkelloja, joissa on rakennettu vanhaan aitoon kuoreen halpispaskakoneisto -> romuraudan hinta hyppää samalla nollasta tuhansiin.

Mulla on muuten ruskeat silmät :) Hyvä että jätit quottaamatta tuon vikan lauseen. En usko vakaasti, etteikö sieltä voisi paskaa saada ja ei varmasti paina väärentäjille paskaakaan nuo policyt.

Minä suosittelisin katsomaan mieluista kelloa vaikka Laatukellot.fi ja tilata sieltä tai sitten lähtee etsimään sitä mieluista mallia ihan kivijalkaliikkeestä. Fiksaavat nimittäin rannekkeet ym.

Olen itse sen verran vainoharhainen, että jos ostan kellon, haluan ennen ostamista nähdä sen ja kaikki sen mukana alunperin toimitetut todistukset, ellen tilaa uutena suoraan valmistajan sivuilta.

Sain tommosen näppärän näköisen Orientin ranteeseen. Ainoa, että lasissa on isohko naarmu. Mitähän mahtaa maksaa naarmuuntumattoman lasin vaihto? Eli onko se nyt safiirilasi sitten?

Jos kiinnostaa, niin voisi olla melkein uusi Longines HC myynnissä, tällä uudelle taululla ja 41mm koossa. Musta taulu ja musta bezel. Boksit, paprut jne mukaan ja kunto lähes uutta vastaava.
Hinta 620€.

MK:n kelloissa pitäis roikkua sellainen kultainen MK logo, samalla tavalla kuin laukuissakin.

ts. Onneksi skippasit MK:n

- - - Updated - - -

Itse olisin sanonut Certina, mutta varmasti molemmista saisit hyvän kellon käyttöön.

Hola Hola!

Nätin kellon Vaimokkees saa ;)

Noista Michael Korssin kelloista omakohtaista kokemusta, itellä on erilaisia kelloja ja en voi sanoo Korssista mitään pahaa, hyvin toiminu ja ei oo millään lailla ns. hepposen tai muovisen oloinen

itsellä malli MK8255 Michael Kors MK8255 - Keskisen Kello Oy

Tietty makuasioista ei kannata kiistellä ;) Itse kyllä diggailen :)

tämmönen Victorinox tuli tilattua. ulkonäöllisesti miellyttää silmää paljonkin, toivottavasti laatu myös vastaa hintaa!

241344_wrist.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom