Mitä ranteessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tämmönen tuli hommattua vielä tuon edellisen Victorinoxin kaveriksi;

20111006082.jpg

Mistäs ootte käytettyjä kelloja hommannu? Ei huvittas tehdä huijareitten kanssa kauppoja :D

Mulla ollu pelkkiä hyviä kokemuksia eBaysta. Tosin käytettyjä kelloja en oo sieltä ostanut, mutta hyvät kuvat ja kuvaukset yleensä on ollu josta näkee kunnon.

Täällähän moni kauppailee noita kanssa.

Wengerin raid commandoa meinasin, halpiskello siis, mutta ulkonäkö miellyttää ja monta vuotta jo tota kuolannut.. Vaikee vaan valita, että minkä värisellä fontilla ottaa. Tuohon sitten ruskee vintage tyylinen nahkahihna, tai matta teräsranneke.

20130714_488608.jpg

Ebaystä mä vähän meinasin, jos sieltä sit laittas top rated myyjältä, tai toinen vois olla että tilaa sitten Watchshop.co.uk:sta, saa sieltäki monta sataa halvemmalla kuin täältä kotosuomesta..

Myös takuut mietityttää, jos myyjä onkin EU ulkopuolella, niin ottaako maahantuoja kellon huoltoon, jos siinä jotain ongelmia tuleekin?

miks ei ottaisi jos takuuehdot täyttyy? korjauspäätös jos on positiivinen niin kello laitetaan varmaan tehtaalle. Ja mikäli liikkuu huhuja että takuusysteemi ei toimi jonkun merkin kohdalla niin sit skippaa semmoset, näitä merkkejähän on maailmalla hemmetisti, Invicta taitaa tulla ekana mieleen

Daytime perpetual? Ihanko ostettu Pattijoelta vai Fuengirolasta kun kaima myi halvalla?
Datejustin ja Daytonan tiedän kyllä, mutta Daytimestä en ole kuullutkaan...

No hieno kuin mikä! Onnea upeasta kellosta. Onko samanlaisella taululla kuin linkkaamasi? En ole livenä nähnyt tuollaista sinistä uurrettua taulua (mikä lie nimeltään), mutta ainakin normaali sininen on todella näyttävä.
Harkitsitko Datejust 2:sta lainkaan?

No hieno kuin mikä! Onnea upeasta kellosta. Onko samanlaisella taululla kuin linkkaamasi? En ole livenä nähnyt tuollaista sinistä uurrettua taulua (mikä lie nimeltään), mutta ainakin normaali sininen on todella näyttävä.
Harkitsitko Datejust 2:sta lainkaan?

Moi. Kyllä joo, syvänsininen taulu miellytti itseäni. Kellossa on 36 mm:n tauluhalkaisija, Datejust 2:ssa muistaakseni 41 mm. Mulla on kapeat ranteet, näytti paremmalta kädessä tuo 36 mm:n kello (en tiedä, onko muita merkittäviä eroja). Ja hintakin oli ~1,5 k€ kalliimpi :)

Olen tykännyt kellosta, ei hypi muotokieli silmille ja sopii asusteeseen kuin asusteeseen. Harjattu teräsranneke ja safiirilasi on kestänyt hyvin, ja kello näyttää uudelta, vaikka on jo viisi vuotta vanha.

Nuorena haaveilin Rolexista, tuli 1. kunnon tili, ja painuin kauppaan :). Äly hoi. Mutta mitä sitä ei tekisi unelmiensa puolesta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom