Mitä ranteessa?

Sporttikellot on ihan jees urheillessa mutta tätä en kyllä ymmärrä ollenkaan.
Tolla on aina ranteessa toi sama kello. Vaikka ois miten sporttinen ja urheilija niin jotain tyylitajuu vois olla, eikä käyttäis puvun kanssa tollasta lenkkikelloo. Joo.Tiedän että muutkin pitää ,mutta tyylitöntä se on silti

Tuli tosta kuvasta mieleen se automainos (?), jossa mies seisoo hienon ja tuliterän auton vieressä puku päällä ja lenkkarit jalassa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka ois miten sporttinen ja urheilija niin jotain tyylitajuu vois olla, eikä käyttäis puvun kanssa tollasta lenkkikelloo. Joo.Tiedän että muutkin pitää ,mutta tyylitöntä se on silti
Olen täysin samaa mieltä. Europarlamentaarikon ja ulkoministerin palkoilla pitäisi pystyä ostamaan helposti paljon hillitympi ja tyylikkäämpi kello. Pitäisiköhän pistää Stubille sähköpostia asiasta? :D ( <- en yleensä ehdottele uusia hymiöitä, mutta vielä tota paljon isohampaisempi hymy voisi olla nimellä :stubb:, oisi hymiö pelkkiä hampaita!)

Ite en ole ikinä tykännyt sukellus- tai muista urheilukelloista (ok, on myönnettävä, että jotkut IWC:n sukelluskellot ovat mun silmään hienoja), varsinkin muovikuoriset sykemittarit jne. ovat mun silmään ja käteen surkeita, ei kiitos. Ja saman kaltaista muutosta on maussa ollut, kuin fishillä. Seur. kello tulee tod.näk. olemaan täysmekaaninen ulkonäöltään elegantti pukukello nahkarannekkeella. Muoto tulee myös ehkä olemaan ihan muuta, kuin pyöreä. Hassua, miten on maku muuttunut.

Jotta mua päästäis dissaamaan, niin tunnustan, että mulla on ranteessa lähes aina Polarin sykemittarikello. Tietty jos vaatetus on juhlavampi, niin joku mun juhlakelloista sitten käteen. Näitä löytyy kultasena ja hopeisena ja Guessia ja Guccia. Silti se Polar on mun ykkössuosikki. :D Toisessa ranteessa epämääräinen kasa rannekoruja, jotka otetaan pois vain harvoin.

HELP for a life without topacco -ranneke ;) Taino oli, just napsahti poikki...

Polar Xtrainer Plus, Suunto Vector, Citizen krono, Suunto Observer TT tai sitten muutama eri vaihtoehto Axcentilta.

Ja kaiken kruununa Breguet Type XX. Säästin muuten vuoden tohon kelloon ja sit vitutti ku ei se näyttänytkään enää päivän jälkeen kädessä niin hyvältä ku 79e Axcent :D

Edit. Toisessa kädessä Defending Freedom kumiranneke, desert camo väritykseltään.

Mun mielestä ihan ok jos on tollai ilman kravattia casualina, mutta toki frakin tms kanssa vois sattua silmään..

Frakin kanssa ei kuulu käyttää rannekelloa ollenkaan, eikä muunkaan juhlapukeutumisen kanssa.

Joku aika sitten oli Hesarissa juttu tavaroiden tilaamisesta Jenkkilästä. Siinä oli maininta myös kellon ostamisesta ja että se olisi rahteineen kaikkineen kannattava hankinta tällä hetkellä. Onko kellään kokemusta moisesta?Itseäni kiinnostaisi tag heuerin kellot.
http://www.watchclick.com/default.asp

Joku parin huntin crono ranteessa pyörii. Merkkiä en kyllä millään saa mieleeni. Ihan hyvin toiminut tuohon hintaluokkaan. Sitten Joskus isona ja rikkaana jokin kunnollisen merkin crono...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom