Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnea!Vihdoin tuli haettua oikea kello. Pitkään oli apple watch kädessä ja sen kanssa on vähän homosexuaali olo koko ajan.
Ei malttanu kuitenkaan niitä rolleja ostaa ku itteä paremmin kutittelee raha tilillä kuin ranteessa. Toisin sanoen, Seiko Samurain ostin kun eteen tuli Save the Ocean malli. On kyllä hieno omaan silmään.
Hakuammuntaa, mutta tulisiko kenelläkään mieleen ehdotuksia. Näin tänään futiskatsomossa jollain jampalla kellon, jota katsoin ensin suf myrskyksi. Läheltä nähtynä se ei ollutkaan, koska kellotaulun numerot 2-11 oli tavallisilla numeroilla ja numeroa 12 ei näkynyt. En nähnyt oliko sen tilalla logo tms. Kellotaulu oli musta ja numerot siis taulussa 2-11. Ranneke oli vaalean ruskea kahdella niitillä, kuten kuvassa. Toki ranneke ei välttämättä mitään itse kellosta kerro.
Olisin kysynyt kellon merkkiä itse, mutta kaveri ei toisella puoliajalla enää tullut samaan katsomoon.
Kuvassa samantyylinen ranneke, mutta itse kuvan kellolla ei asian kanssa mitään tekemistä
Hakuammuntaa, mutta tulisiko kenelläkään mieleen ehdotuksia. Näin tänään futiskatsomossa jollain jampalla kellon, jota katsoin ensin suf myrskyksi. Läheltä nähtynä se ei ollutkaan, koska kellotaulun numerot 2-11 oli tavallisilla numeroilla ja numeroa 12 ei näkynyt. En nähnyt oliko sen tilalla logo tms. Kellotaulu oli musta ja numerot siis taulussa 2-11. Ranneke oli vaalean ruskea kahdella niitillä, kuten kuvassa. Toki ranneke ei välttämättä mitään itse kellosta kerro.
Toisaalta tämmöinen oisi aika hieno myös..
https://www.chrono24.fi/tudor/black-bay-gmt--mod2681.htm#gref
Noh, kunhan vähän säästää ensin..
Kannattaa miettiä käyttötarkoitusta. Arkikello, pukukello vai kenties urheiluun?Reilun kuukauden päästä vuosipäivä ja olen miettinyt rannekellon hankkimista miehelle, hänellä ei ole ennestään kelloa niin vaikea arvata täysin makua oikein. En osaa sanoa tykkäiskö nahkaisesta rannekkeesta vai metallisesta enemmän. Lisäksi hänellä on aika pieni ranne (olikohan 16-17 cm) niin kellotaulu ei varmasti voi olla mikään jättiläsmäinen. Ite tykkään Akribos-kellojen ulkonäöstä. Oisko mitään vinkkejä kivoista kelloista, mutta jotka eivät ole liian persoonallisia ettei mee hutiostoksi. Eikä ois hinnaltaan montaa sataa euroa kuitenkaan.
Kannattaa miettiä käyttötarkoitusta. Arkikello, pukukello vai kenties urheiluun?
Reilun kuukauden päästä vuosipäivä ja olen miettinyt rannekellon hankkimista miehelle, hänellä ei ole ennestään kelloa niin vaikea arvata täysin makua oikein. En osaa sanoa tykkäiskö nahkaisesta rannekkeesta vai metallisesta enemmän. Lisäksi hänellä on aika pieni ranne (olikohan 16-17 cm) niin kellotaulu ei varmasti voi olla mikään jättiläsmäinen. Ite tykkään Akribos-kellojen ulkonäöstä. Oisko mitään vinkkejä kivoista kelloista, mutta jotka eivät ole liian persoonallisia ettei mee hutiostoksi. Eikä ois hinnaltaan montaa sataa euroa kuitenkaan.
Mä myös mietin jotain tyyliin Seikon SNZG11K1. Jos ei ole minkäänlaista kiinnostusta kelloja kohtaan niin ehkä joku 100-200€ design-kello (MVMT tms.) olisi varmempi valinta.Seiko on aika takuuvarma tuohon hintaluokkaan. Joku diver arkikelloksi.