Mitä rahkaa syötte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 0601459
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä käytän lähinnä ehrmannia ja Pirkka maustamatonta maitorahkaa.

Eiköhän ne kaikki maustamattomat ja rasvattomat ole aika terveellisiä. Valmiiksi maustetut ovat sitten asia erikseen, ovat usein aika imelän makuisia ja makeutettu ties millä.

Itse syön Ehrmannia ja välillä Valion maitorahkaa.

:offtopic: mutta en oo koskaan ymmärtänyt miks kaikki hehkuttaa tota ehrmannia? Löysää velliä jota helposti luulis jugurtiks ellei paremmin tietäis. IMO esim. Pirkan rahka on paljon parempaa, jäykempää ja sisältää 5g enemmän roheiinia per purkki:thumbs: OK, venäläinen nazirahka on ehkä 20 centtiä halvempaa, mutta ei se nyt koko mailmaa kaada.

mutta pysyäkseni asiassa niin eiköhän ne perus rahkat oo niitä terveellisimpiä. muistaakseni exquisan rahkaa myydään 500g purkeissa mut niissä on vissiin ravintoarvot vähän perseellään jos vertaa esim valion tai pirkan tuotteisiin. Mutta suoraan epäterveelliseksi rahkaa on vaikea saada, mutta kohtuu kaikessa. Mä ainakin tykkään niin paljon eri rahkasörsseleistä että vetäisin vaikka sitä päivät pitkät mutta se taas johtaisi aika yksipuoliseen ravintoon.

:offtopic: mutta en oo koskaan ymmärtänyt miks kaikki hehkuttaa tota ehrmannia? Löysää velliä jota helposti luulis jugurtiks ellei paremmin tietäis. IMO esim. Pirkan rahka on paljon parempaa, jäykempää ja sisältää 5g enemmän roheiinia per purkki:thumbs:

Löysempi just Ehrmannista tekee sen paremman rahkan kuin mauton ja kuiva Pirkan rahka.

Hermanni on hyvää ja halpaa, sitä tuetaan:rock: Ja toi 20senttii kyl alkaa tuntuu ku noit vetää esim. 3 purkkii päiväs, mut mikäs siin jos kukkaro antaa periks

Samaa mieltä kuin luuta&läskiä itse pirkan ja valion omia mutustelen, eihän ehrmanissa periaattessa mitään vikaa ole mutta nuo nyt menee. Kerran olen maustettua valion jotakin rahkaa syönyt ja se oli kyllä tosi nannaa, mutta reilusti vähemmän protskua.

Milbonaa tulee ahdettua, sitä kun saa litistä halvalla ja puolen kilon paketeissa.
Protskutki on kohallansa. Ehrmannia sillon tällön kun matkoilla oon.

Ehrmannia tietenkin. Koitin kerran paljaaltaan syödä tuollasen pirkan rahkan ja pakko oli vähän pohjalle jättää kun oli niin pahaa. Enkä ole mikään nirso ruuan suhteen.. :P

Ihailtavaa, jotta joku syö muutakin kuin ehrmannin rahkoja. :D Itsellä tulee tuota ehrmannia tosiaan syötyä. Joskus kun kaupasta ehrmannit loppu, niin tulee valion rahkoja ostettua. Valion rahka on vähän tönkömpää ja kalliimpaa, mutta itse tykkään kyllä mausta! :)

Milbonaa menee täällä. Aamulla puolet purkista (maitoon sekoitettuna juotavana) ja illalla, kun purkissa on sopivasti puolet tyhjää, heitän sekaan desin vehnäleseitä, tipan makeutusainetta ja nautin salaatin rinnalla. Dieetillä oli oikein päivän kohokohta vetää rahka-lese-makeutusaine-combo :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom