Mitä rahkaa syötte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 0601459
  • Aloitettu Aloitettu
Ingmannin maitorahka on parasta, ehdottomasti ensisijaisesti sitä (noin 0,99 € prk). Valion rahka tulee tokana kakkosena (noin 1,15€/prk) ja kolmantena vaihtiksena Pirkka, joka tosin on todellista jöötiä (0,89€ prk).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minua kiinnostaisi tietää mitä rahkaa on terveellistä ostaa tai pikemminkin syödä :D? :)

Ehrammi ja valio tuntuivat vetävän kärkeä. Perusteet olivat ettei toinen oli velliä ja toinen kuivaa mähnää.
Muo molemmathan ovat juuri edellämainittuja, mutta välimaastosta löytyy täydellinen, herkullinen Ingmanni. Ingman merkkinä taitaa jäädä valion jalkoihin, mutta rahka on kyllä parasta. Ehrammille pisteet hinnasta, se on selvä.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Mitä tahansa rahkaa on terveellistä ostaa ja syödä, kunhan ostat sen kaupasta etkä kadulta. Parasta ennen päivä tulee myös on kunnossa! :joku muodikas hymiö:

En mä vielä ole löytänyt Ehrmannin voittanutta.:) Enkä oo kyllä etsinytkään...

Mitä h**vettiä?! Tekeekö ingmankin rahkaa? Mä palvon pirkan rahkaa jumalana mut en oo koskaan törmääny ingmanin rahkaan. Pitää käydä huomenna tyhjentässä cittarin hyllyt. Jos on pirkkaa parmpaa velliä niin mun pitää rakentaa uus alttari...:worship:

Ennen kauhottiin Ehrmannia mutta kun tuo Lidl tuohon naapuriin laittoi putiikin niin kyllä se Milbona tulee yleensä sieltä haettua. Halvempaa eikä oikeastaan häviä yhtään maussa.

Maitokolmion maitorahkaa tulee vedettyä pari purkkii päivään ja hyvää kamaa on :D

Kilo Ehramia päivässä pitää miehen tiellä:rock: Ehramia kauhon ku lähikaupasta sitä saa. Mutta kyllä Milbonakin menee. Samaa tavaraa mutta kunno toköttiä. Verrattuna Ehramin nestemäiseen olomuotoon:D Milbonassa vähän paremmat ravintoarvot. Mut Gramma sinne tai tänne.

valion maitorahkaa. en tykkää tukea venäläisten pakkausteollisuutta ja maan x maitoteollisuutta.

Täälläkin yksi ehdoton Ehrmannin kannattaja. Itse pidän nimenomaan tuosta löysästä koostumuksesta ja hinta on edullinen, etenkin kun syön päivittäin useamman purkin. Välillä tulee sitten tehtyä pieniä syrjähyppyjä Valioon tai Milbonaan.

Itse tykkään vaan maustetuista...

Rainbow Vanilja
Danio Vanilja
Danone Vanilja
Valio Vanilja
Ja sitten joku ulkomainen puolen kilon vaniljapurkki...

:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom