Mitä pyydät joulupukilta (kumppanilta) lahjaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
hajuvettä varmaankin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaatteloita ja rahhaa ois kiva saada. Ehkä jos vaikka automobiilista parit kohdat korjaukseen niin sais senkin katsastettua.

turre101 sanoi:
Liitytään joukon jatkoksi..mielellään vielä jokin syntyperältään ei-suomalainen, sellainen aina ollut toivelistalla. ;)
Jahas, joudun varmaan kiittämään pukkia kovasti aattona. ;)

Madiggen sanoi:
Mä haluan super ison ja huipun, hyvännäköisen miehen, ei taida auttaa sua though.................. :curs:

Mä haluan kanssa :haart:

No jos mies olisi toivoisin häneltä:
- hajuvettä
- hopeiset tai kultaiset korvikset
- sexy silkki/satiini yöpaita (lyhyt malli)

masai1967 sanoi:
Tämä joulu on taas yksi niistä kun ei tarvii odottaa mitään.
Ero on just takana tuskin tulee exältä muuta kuin ehkä lisää syyllistystä.
Mut jos joulupukki kuulee niin tuo mulle 1 kpl naisia mielellään reenattu malli kiitos.

Katos! Mulla on ihan sama toive. (Ja samahko tilanne)

Joulupukki voisi tuoda lisää aikaa joulun viettohon. Ei oikeastaan ehdi rauhoittumaan ja nauttimaan joulusta ollenkaan. Aika menee pääasiassa 'sukuloimiseen', mutta onhan se jaettu (joulu)ilo, suurin ilo. :)

Ekana kävi mielessä Gran Turismo 4, mutta se Prologue oli ainakin niin syvältä suolesta, että enpähän taida vaivautua. Samaa paskaa eri paketissa. GT3 oli silti huippu. En vaan usko, että GT4 tuo enää juuri mitään uutta ja erilaista, jos ei grafiikkoja oteta huomioon.

Ei taida GT4 tulla jouluksi, vielä taitaa olla 2-3 kuukautta odottamista edessä... Mun mielestä Prologue on ihan hyvä, grafiikat on paljon paremmat kuin GT3:ssa. Ajamista nyt ei mitenkään kamalasti tietenkään ollut.

Parasta GT4:ssä tietenkin on se että pääsee ajamaan omalla autolla (M3) ja mukana on vielä Nurburgringin Nordschleife! :hyper:

Pistin pleikkarin kiinni kotiteatteriin, nyt pääsee pelaamaan 100" 16:9 screeniltä. Vielä kun ehtisi rakentamaan rattia ja polkimia varten ohjaamon...

Uusi treenihuppari olis tervetullut lahja! Olenkohan liian vaatimaton???
No en kyllä tällä hetkellä tarvi mitään... Villasukat sainkin jo synttärilahjaksi, toivottavasti joulupaketista löytyy sitten lapaset.
Yksi asia tuli mieleen mitä nyt kipeästi tarvitsen ihan oikeasti on treeni-intoa ja motivaatiota.

Kumppanille hommasin lahjakortin liittyen hänen harrastukseensa. Se on aina takuuvarma valinta ja mitäs sitä rahojansa turhanpäiväisyyksiin tuhlaamaan jos ei toinen kerran tarvii mitään.

Show-lihakset. Jos ei saa niin varmaan ison kasan hiffiheraa ja varmaan uuden soittimen jota voi soittaa treenatessa.

Show-lihakset. Jos ei saa niin varmaan ison kasan hiffiheraa ja varmaan uuden soittimen jota voi soittaa treenatessa.
Ai niinku rummut esimerkiks? Mä en oo muuta toivonu ku yhen cd-levyn.

Aiemmin toivoin juoksukenkiä mutta ne jäivät pois polvien ilmoitettua etteivät enää aiokaan juosta. Selvä, ihan miten polvet haluavat...:jahas:

Pärrääkin toivoin mutta äitee ei jostain syystä ollut lainkaan halukas osallistumaan kustannuksiin. Ilmoitti kyllä omivansa sen suvereenisti sitten kunhan itse sen maksan.:eek: *vilkuttaa heihei Kawasakille, toistaiseksi* :itku:

Että sitten toivon uutta polkupyörää. Pukin pajalta sanoivat että olisi suht' hyvät tsäänssit siihen. Ainakin kunhan kesä tulee...:rolleyes: Ja sitten lukkopolkimiin sopivat kengät kans.

-Hajuvesiä toivoisin ja aamutakin ihan ehdottomasti!
-Uudet astiat tulevat tarpeeseen kun vihapäissäni yhden lautasen ja paistovuoan rikoin.
-Treenivaatteita myös pitäisi olla enemmän -etenkin housuja kun satulassa nylkyttäessä tuppaavat kulumaan haaroista kovasti. Kohta yhdet jazz-housut alkavat olla chapsi malliset:jahas:
-Sitten se DVD -hyllyssä viekoitellut "Bullitt" olisi ihana yllätys:haart:
-Periaatteessa toivon myös miestä itselleni, mutta sillä ei ole niin kiire. Voisin ottaa sen sijaan miehen painon verran heraa kaappiini ja hyvän flaksin jatkumista. Nämä käy myös ihan passelisti :)
-Rahaa. Jos nyt jollain sattuu sitä ihan hirveästi ylimääräistä olemaan niin minä voin auttaa tuhlauksessa. Tämä liittyy läheisesti siihen toiseksi mainittuun toiveeseen jonka saanti jää oman aktiivisuuteni varaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom