Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jahas, joudun varmaan kiittämään pukkia kovasti aattona. ;)turre101 sanoi:Liitytään joukon jatkoksi..mielellään vielä jokin syntyperältään ei-suomalainen, sellainen aina ollut toivelistalla. ;)
Madiggen sanoi:Mä haluan super ison ja huipun, hyvännäköisen miehen, ei taida auttaa sua though.................. :curs:
masai1967 sanoi:Tämä joulu on taas yksi niistä kun ei tarvii odottaa mitään.
Ero on just takana tuskin tulee exältä muuta kuin ehkä lisää syyllistystä.
Mut jos joulupukki kuulee niin tuo mulle 1 kpl naisia mielellään reenattu malli kiitos.
lumbago sanoi:Tai sitte ens salille ja sitte baarii :P
Ekana kävi mielessä Gran Turismo 4, mutta se Prologue oli ainakin niin syvältä suolesta, että enpähän taida vaivautua. Samaa paskaa eri paketissa. GT3 oli silti huippu. En vaan usko, että GT4 tuo enää juuri mitään uutta ja erilaista, jos ei grafiikkoja oteta huomioon.
Jep kyllä joutuu.Ankka sanoi:Jahas, joudun varmaan kiittämään pukkia kovasti aattona. ;)
Ai niinku rummut esimerkiks? Mä en oo muuta toivonu ku yhen cd-levyn.Show-lihakset. Jos ei saa niin varmaan ison kasan hiffiheraa ja varmaan uuden soittimen jota voi soittaa treenatessa.
Opiskelumotivaatiota... :(