Mitä pyydät joulupukilta (kumppanilta) lahjaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-NEC ND-3500 16x IDE DVD+/-RW Dual Layer
-painosarja (tuskin saan)
-jotain hyvää laatu proteiinia (tuskin saan)
-rahaa
-joku dvd-leffa / joku cd-levy / Half-Life 2

:joulu3:

Masai sanoi:
Tämä joulu on taas yksi niistä kun ei tarvii odottaa mitään.
Ero on just takana tuskin tulee exältä muuta kuin ehkä lisää syyllistystä.
Mut jos joulupukki kuulee niin tuo mulle 1 kpl naisia mielellään reenattu malli kiitos.

Ankka sanoi:
Sama täällä.

Liitytään joukon jatkoksi..mielellään vielä jokin syntyperältään ei-suomalainen, sellainen aina ollut toivelistalla. ;)

n00kie sanoi:
samoin...se nainen vois olla iha pop
Mun listalla ei ainakaan naista ole, kun vasta näytin edelliselle lähtövaloja. Mä en enää joulusta paljoa innostu. Eikä ole oikein mitään sellaista pientä ja edullista jota haluaisin lahjaksi. Ne tulee ostettua itse. Eihän se tietenkään haittaa jos niitä alushousuja ja sukkia tulee niissä kuuluisissa pehmeissä paketeissa. Kyllä niille käyttöä aina löytyy.

Muutenkin kun ajattelen joulua niin nykyään sen joulun tunne tai mitenkä sen sanois tulee parhaiten siitä, kun näkee mitenkä veljen lapset sitä odottaa. Siinä kun jouluaattona katsoo niitä lapsia, niin voi muistella että millaista se oli itse odottaa sillon naperona pukkia. Veljen lapset puhuu jo nyt siitä että sitten saadaan valvoa koko yö ja leikkiä uusilla leluilla. Tää oli nyt vähän :offtopic:, mutta kai tää hyväksyttäneen, kun on jo joulukuu menossa :D

Turisas sanoi:
Ei helvetti, kohtuu aidonnäköisiä saavat noista. :eek:
mel14.jpg

Mitäs meinaatte ostaa tyttöystävillenne lahjaksi?
On ideat vähän vähissä, kun ei vaimoke osaa oikeen antaa mitään vinkkejä mitä todella haluaisi.

Mitäs palstan neitoset ovat toivoneet miehiltään lahjaksi? Jokaisella tottakai on omat mieltymykset ja tarpeet, mutta kaikki ideat ovat nyt tarpeen, mulla on yleensä tosi huono mielikuvitus, kun lahjoja pitäisi ostaa.

Mä voisin haluta ekaks sen Joulunvieton oman kullan kainalossa... Mutta taitaa jäädä haaveeksi valitettavasti :(,vaikka kovasti toisin toivonkin. Mutta Pukki vois tuoda mulle vaikka digitaalikameran se olisi erittäin toivottu lahja ja varmasti ahkerassa käytössä. Toinen toivomus olis joku kiva yksiö jostainpäin Tamperetta, alkaa vituttamaan tää saatanan hiirenloukku... Lihakset olis kans mukava yllätys...!

Eniveis mukavaa joulunodotusta kaikille! ja Itsenäisyyspäivää tietty!

/me kuuntelee joululauluja
TIP TAP TIP TAP :D

Galileo sanoi:
Itse ajattelin hommata tyttöystävälle jalkahoidon ammattilaiselta.
Itselleni huolisin vaikka vastaavasti poskihoidon. :)
Voi olla, että ainakin omassa suhteessa voisi tulla sanomista, jos kävisi pikkujoulujen jatkoilla hakemassa poskihoidon ammattilaiselta. :D

Jos digikameran sais niin hyvä. Ja sit rotskua sekä polvi -ja rannesiteet. Nämä kun ilmestyvät jouluaattona niin pukki saa lähtä ilman mustaa silmää takas korvatunturille. :)

Saa kyllä ihan itse päättää mitä ostaa :) Jotkut seksyt alusvaatteet olisi kivat mutta turha edes kuvitella että sellaiset saisin! Flanelliyöpaita on todennäköisempi vaihtoehto. Mukava on tosin sekin.
Kultsille itselleen tilasin B&K:n vuodeksi. Ja jotain muuta sälää siihen lisäksi tietty!

edittii... Uuden vuoden päivä (ja koko vuosi tietty) yhdessä olisi tosi mukava yllätys, ja menisi ihan joululahjasta. Viime vuonna sillä oli aamuvuoro, ja minä baarissa kavereitten kanssa. Yöllä oli sit soitellu mun vastaajaan, että "en saa unta, tuu tänne kulti, hyvää uutta vuotta..."

Ollaan osteltu kaikenlaista kivaa viimeaikoina niin sovittiin ettei juurikaan lahjoja ostella. Pyysin Calvin Klein - Crave deo-stickin kyseisenlaisen "partaveden" kaveriksi :rolleyes:

Turisas sanoi:
Mitähän kaverit tuumaisivat kun tuommoinen makaisi sohvalla... pitäisivät sairaana ja pahasti :rolleyes:
Tai sitten jos kävis flaxi baarissa ja olis unohtanu moisen kapistuksen sänkykammariin ja veisi tuoreen hoidon sinne sit... onnistuskohan kimppakivat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom