Mitä pyydät joulupukilta (kumppanilta) lahjaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos se pukki nyt tois vaikka uudet painikengät, jotain vaatetta, ruokaa ja vihreitä kuulia niin mä jätän sen eloon. Ja ehkä mp3 soittimen.

Ei lahjan tarvitse olla mitään niin järjettömän ihmeellistä. Kaikilla omalta rakkaalta saaduilla lahjoilla on aina aivan omat erityiset merkityksensä. Ei kannata stressata :)

Jakob sanoi:
Ideoita otetaan vastaan. Tytöstä sekä pojasta on kyse.

Osta muovailuvahaa ja sellainen setti jolla saa tehtyä kaikkea kivaa
vahasta. Vaikka potköjä jne.. :)
Varma hitti!

ToughGrip sanoi:
Juu sen partakoneen haluaisin kans pyytä, mut en vaan kehtaa kun mutsi osti sellaisen viime jouluna ja kyl se siit kuulis, jos avokas sellaisen ostais. Noi Philipsin halpakolmiterät sucks! :(

Tämäkin on vähän niin ja näin per henkilö.
Mikäli ostaa philipsin 60 euron kolmiterän vs. 200e kolmiterän, niin voi
jonkin verran odottaa tulokselta eroa.

Ja toisille ei vaan braunin litteät käy. Itsellä 2 braunia ollut ja kolmas saa nyt olla philishave :)

tommih sanoi:
Jakoon dc:lle perkele! :D

Varmaan laitankin!!! :D

Eipä tuo ole kyllä ihme vaikka sinne jotain olisi minun tuurilla lipsahtanutkin... :nolo:

Tänä vuonna kuvailenkin sitten yksikseni, jos ei joulupukki tuo kaveria...

Just eilen keskusteltiin että ei osteta mitään, sillä tuota rahan menoa on niin paljon muutenkin ja parempi että ostetaan yhessä sellaista mitä tarvitaan kotia. Suunnitelmissa on eräs peli,sänky ja uusi töllö. On todella vaikeaa ostaa toiselle mitään sellaista todella tarpeelista kun on jo kaikkea joten tämä ratkaisu on paljon järkevämpi kun kehitetään yhessä kotia ja ostetaan sinne kaikkea tarpeelista.

KAikki pakkiksen joulua yksin viettävät sitten johonkin samaan lähiöbaariin aatoksi :hyper: Tai salille. Miten vaan.

Ekana kävi mielessä Gran Turismo 4, mutta se Prologue oli ainakin niin syvältä suolesta, että enpähän taida vaivautua. Samaa paskaa eri paketissa. GT3 oli silti huippu. En vaan usko, että GT4 tuo enää juuri mitään uutta ja erilaista, jos ei grafiikkoja oteta huomioon.

Olemme vaimon kanssa esittäneet aina toisillemme lahjatoiveet ja kyllä lahjojen joukossa on yleensä semmoinen mitä on toivottu. Meillä on sopimus että 50€ on semmoinen raha mikä saa mennä maksimissaan toisen lahjoihin. Viime vuona toivoin lisäravinteita ja sain lahjakortin Sinun Kaupat liikkeeseen ja olin iloinen. Lahjojen osto on todella vaikeata, joten tänä vuona annan mahdollisesti jonkun lahjakortin + muuta pientä.

Itse ajattelin hommata tyttöystävälle jalkahoidon ammattilaiselta.
Itselleni huolisin vaikka vastaavasti poskihoidon. :)

Ei ole mitään erityistä toivetta kumppanilta, kunhan nyt muistaa
jotenkin niin on hyvä. Joulupukki voisi tuoda sitten uuden monitoorin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom