Mitä puuroa suosittelet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Senttu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anna Manna Plus, runsaskuituisia mannasuurimoita.

Ravintosisältö 100g:
320kcal
pr 11g
h 64g
josta sokereita 0,6g
rasvaa 1,6g
josta tyydyttyneitä rasvahappoja 0,3g
Ravintokuitua 8g

Erittäin hyvää.

Huomasin muuten, että tässä puurossa on paremmat arvot kun Elovenan Hetki-puuroissa?:eek:

Aamunhyvää rasvattomaan maitoon mikrossa, sekaan höysteeksi purnukka raejuustoa, niin mestarien aamiainen on valmis, eikä aikaa mennyt kuin 2,5 min. :)

Oon vaihtanu nyt kesällä tohon Neljän viljan puuroon, ihan vaan vaihtelun vuoksi. Alko toi kaurapuuro tökkii, kun sitä on jo koko elämän vetäny.

Itse olen edelleen Myslin suuri ystävä. Kaurahiutaleita+Maitoa+Hedelmää ja perkeleen hyvää. Sitä myös menee huomattavasti suurempi määrä kerralla alas.

Olettekos tuollaisesta kuulleet? http://www.kirlian.com/currentkirlian.htm Ja mikro tuhoaa kokonaan ruuan auran eli siitä tulee kuollutta paskaa O.o En suosittele mikroa ainakaan =o
Ja kyllä riisipuuro soijamaitoon tehtynä ja mansikkakeittoa tai kanelia & sokeria taitaa aika kärkeen nousta ^^

Elovena Plus maidolla. Mukavan topakkaa evästä, toista kuin ne pikahiutalepuurot. Jos maitoa ei löydy, niin veden kanssa menee ainoastaan Elovenan pussipuurot, kaikki maut ovat hyviä.

Elovenan hiutaleita käytän. Paljon muita en ole testannut (siis kaurahiutaleista) paitsi Rainbown, jotka oli huonoja. Mun resepti:

5dl nestettä (kotona käytän 3,5dl vettä ja 1,5dl maitoa, duunissa pelkkää vettä)
50g kaurahiutaleita
10g pellavansiemenrouhetta
10g vehnäleseitä
10g kylmäpuristettua rypsiöljyä
150g Raejuustoa
50g valion vähäkalorinen vadelmamehukeitto

Ravintoarvot maidollisessa versiossa noin:
Kcal522, prot40 (30%), hh46,5 (35%), r20(35%)

Mikä tahansa kaurahiutale, siis normaali, ei mitään jumbo- tai pikaversioita, eikä valmiiksi makustettuja. Joskus olen syönyt ruis- ja neljänviljan puurojakin, mutta ovat niin kuivakoita, että mieluummin yleensä kaurapuuroa.

Perussettejä ovat tämmöiset:

0,5dl vettä
noin 2,5dl hiutaleita
200g raejuustua
iso Oivariinisilmä

Muuten sama, mutta raejuusto korvataan veteen sekoitettavalla noin 1dl soijaprotujauholla.

Muuten sama soijapuuro, mutta lisätään hieman suolaa ja syödään maidon kanssa.

Muuten sama (joko raejuusto tai soija) setti, mutta makustetaan noin 0,5dl omenasosetta ja noin 0,5tl kanelia.

Puolukkasurvos on myös suosikkimakuste, koska ei ole makeaa.

0,5dl vettä
noin 2,5dl hiutaleita

Iivili on selvästi tönkön puuron ystävä. ;)

Tämän tytsyn suosikki on kaurapuuro raejuustolla, rypsärillä ja satunnaisilla höysteillä: marjoilla, hedelmillä tai itse tehdyllä marjakeitolla. :kuola: Hiutaleet pitää olla aamuisin superpikahiutaleita mutta illalla puuroja ehtii jo vähän haudutellakin. :)

mulla on suosikisi noussu n.180g neljän viljan nallea,purkki raejuustoa ja kolme kananmunaa sekaan...tulee hyvää kun ne kanamunat saa hiukan kypsyy siel kuuman puuron seassa.

Kaikki puurot on hyviä (paitsi tattari!), mutta kaurapuuroa on tullu syötyä jo n. vuodesta -82 lähes joka aamu :) ~20 vuotta sekaan laitoin maitoa ja rusinoita. Nykyään edelleen rusinoita, mutta lisäksi marjoja ja/tai hedelmiä (banaania, omppua, mansikoita, mustikoita, herukoita..) Kaikki puurot on vielä 13 kertaa parempia kun valmistaa uunissa. Se tosin vie aikaa 1-1.5h ;)

Eloveenaa tai Nalle neljää viljaa, loraus rypsiöljyä ja Valion vadelma- tai mansikkamehukeittoa. Ja hyvää on...

Kaikki puurot on hyviä (paitsi tattari!), mutta kaurapuuroa on tullu syötyä jo n. vuodesta -82 lähes joka aamu :) ~20 vuotta sekaan laitoin maitoa ja rusinoita. Nykyään edelleen rusinoita, mutta lisäksi marjoja ja/tai hedelmiä (banaania, omppua, mansikoita, mustikoita, herukoita..) Kaikki puurot on vielä 13 kertaa parempia kun valmistaa uunissa. Se tosin vie aikaa 1-1.5h ;)

Tattaripuuro on ainoota hyvä puuroa muut on sit enemmän tai vähemmän :jahas: .

Mannapuuro voisilmällä on parhautta! Kovin useasti sitä ei jaksa käydä rakentamaan aamuisin joten useimmiten tulee tyydyttyä mikrokaurapuuroon :jahas: Niin ja kaikkien puurojen pitää olla kunnon liisteriä, vellit eivät ole mistäänpäin kotoisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom