Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvää ja halpaa. eikä tuu märkiä pieruja kuten heran kera. http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_67&products_id=150
miks nyt ei osteta valmiiksi sekoitettuja prostkujauhoja tai gainereitä,onks se siitä 2-3 egestä kiinni ?
Moi, olen uusi täällä palstalla ja haluaisin saada voimaa ja lihasta! Olen 16v, 162cm pitkä ja painan 48 kg. Käyn salilla 2x viikossa ja kysyisinkin, että voinko ostaa esim. tätä http://www.p-store.fi/product_info.php?manufacturers_id=11&products_id=163 proteiinia, jos haluan voimaa ja lihasta, vai suosittelisitko jotain toista? Ja lisäksi ois semmonen kyssä, että onko noilla protuil mitään haittavaikutuksia esim. loppuuko pituuskasvu, ku olen aika lyhyt ja kasvan koko ajan.. Kiitos vastaneille.
Lisäravinteet eivät ole mitään ihmeaineita tai lääkkeitä, joten ei niillä ole minkäänlaisia haittavaikutuksia. Esimerkiksi tuo Whey 1-heraproteiini sisältää ihan samaa tavaraa kuin vaikka kevytmaito, mutta vain hieman tiivistetyssä muodossa.
Voiman ja lihaksen kasvatuksessa lisäravinteita paljon tärkeämpää on laadukas ja riittävä ravinto. Siis tavallista kotiruokaa runsaasti, ja terveellisiä välipaloja, kuten rahkaa, raejuustoa, ruisleipää, pähkinöitä yms.
Joo, mutta mun pitäis saada painoa ja lihasta ja olen kuullut, että noi proteiini jauhot lisäävät just painoa kuulemma. Ja pistäkää vaikka linkki parhaaseen jauheeseen, joka tuo lihasta ja voimaa ja painoa.
Kerro mulle minkä valmistajan hera sulle aiheuttaa märkiä ja pitkiä pieruja ? :lol2: Mä vedän paljon heraa eikä mulla oo minkäänlaisia kaasuongelmia ja paskakin niin hyvässä kondiksessa ettei edes paskapaperia paljoa kulu... :D
kyllä kaikki herat mitä olen kokeillut, nii on laittanut kalsaripyykille.
No kertokaa minulle sitten miksi jotkut ostavat proteiinia jos siitä ei saa voimaa eikä massaa eikä painoo???
No kertokaa minulle sitten miksi jotkut ostavat proteiinia jos siitä ei saa voimaa eikä massaa eikä painoo???