Mitä ostit itsellesi viimeksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sähköfillarin. Vähän niinkuin Sulo Vileninä ostin kun halvalla sai. Erittäin lyhyellä käyttökokemuksella ensivaikutelma on melko positiivinen, vaihteet, jarrut ym. toimivat moitteetta.
- teräsrunko
- 28"
- 27v
- 36V / 10,4Ah
- luvattu kantama 40km
Sähköfillari.jpg

Ostin / tilasin eilen uuden päiväpeiton, se oli kallis ja ehkä hiukan teinimäinen mutta mun raha, mun koti, mun päätös! -nih!

Eilen ekaa kertaa torkuin uudella sohvalla. Ai että teki hyvää kun ei ole ollut pariin vuoteen sohvaa.
Muutenkin elelin melkein vuosikymmenen ostamalla maksimissaan pari pakollista kankaanpalaa ja 2 cd:levyä.
Nyt sijoitin kerralla muutaman huntin ja olen innoissani ja jossain ostodopamiineissa kai kun tuntuu hyvältä.
Tuli varusteltua kerralla sitten:
-Tabletti(siirtyminen älyaikaan :) )
-ChromeCast
-Uusi puhelin(no halpaa mallia, mutta edellinen käytetty siihen pisteeseen että näppäimet irtoaa)
-Sohva(puolipyöreä, ei yhtään reikää ja mukava tuoksu, sopivan jämäkkä mutta pehmeä, 40e kierrätyksestä)
-Pleikkari 4 ja parit ohjaimet + ufc (eipä oo ollut konsolia seinässä yli vuosikymmeneen, mutta ->)
-Kaveri toi 47" telkkarin vanhan 20+" tilalle
-Bluetooth kaiutin(pääsikin jo kovaan käyttöön viikonloppuna kun on niin kevyt kuljetella taskussa)
-Langaton näppis ja hiiri
-Digitaali henkilö- & ruokavaaka[perkele kaikesta häviää pannulla 30%, tiedänpähän senkin nyt]

Dell XPS 15, 2019 kokoonpano, 4K-näytöllä.
Tämä vaihtuikin johonkin erikoiseen Elisan kokoonpanoon Asus UX425JA -mallista, kun Dustinilla ois venynyt ties minne tuon edellisen koneen toimitus. Muualta en löytäny 32gb muistilla varustettua mallia, mutta nähtävästi sellainenkin on olemassa ja sellainen on nyt tulossa. Saa nähdä v*tuttaako 3,5mm audioliitännän puute, käytän sitä kuitenkin joskus, mutta toisaalta Asuksessa on perus USB ja HDMI, joita ei taas löydy Dellin 2020 malleista, joihin olin kääntymässä. Ja erillinen USB-C - 3,5mm dongle tulee kyllä mukana, jos musaa pitää johdolla kuunnella.

Malmin Suomalaisesta kirjakaupasta lähti mukaan tämä,hinta sopivasti tippunu 9,95€

Naapureiden iloksi pyörivän sähkökoneen.

Ostin Pappatunturiini vm. 1977 Tanskasta 54-kuutioisen virityssylinterin ja 1-renkaisen männän. Hyvä aihio viritysprojektiin ja mahtuu vielä alle 55-kuutioisten luokkaan... Aiemmin ostin siihen 18 mm kaasuttimen. Vielä on sopiva sylinterikansi ostettava. Tehoputki löytyy jo. Moottori on edelleen puhallinjäähdytteinen, mutta ei 2-vaihteinen tai automaatti vaan 4-vaihteinen Puch-merkkinen. Enemmän vaihteita toimii paremmin kierroskoneessa.

Hiustenleikkuukoneen. Maksoi vähemmän kuin yksi parturissa käynti. Vuoden verran nyt leikannut hiukset itse, sivut 3mm ja päälle jättänyt noin sentti. Edellinen kone otti lopputilin eilen.

Tän päivän Hesarissa on Orlando Figesin kirjan Vallankumouksen Venäjä arvio, pistin samantien tilaukseen sekä myös ton Markku Henrikssonin Tähtilipun maa kirjan ku ovat sopivasti yhteispaketissa.

Aika nopeeta toimintaa Adlibris/ Schenkerilta La tilasin ja just tuli tekstari että kirjat noudettavissa R-kiskalta (y)

Kiilatyynyn matkustelua varten. Tiedä tykkääkö nivelet tuosta, täytyy kai opetella nukkumaan selällään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom