Mitä ostit itsellesi viimeksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään kaks kirjaa alesta,GIN 100 klassista ja uutta drinkkiä ginistä sekä vähä vakavamman Tuomas Hoppu Sisällissodan naiskaartit.

Lähinnä olen toistaiseksi selaillu kuvia tuosta Hoppun kirjasta,mutta melko hyytävää on meno.Just nyt luen toista kertaa Peter Englundin kirjaa Pultava ja eihän noissa tapahtumisssa ole eroa paljoakaan.Hirveätä on meno sotatantereella.

Listataan nyt viimeisen kk:n ajalta (oikeastaan ekaa riviä lukuunottamatta loput on 2 viikon ajalta):

- Konto akustiikkalevyjä, olohuoneen akustointiin
- monitori, 34" ultrawide
- PC pelaamista varten (kun kerran tuli parempi monitorikin)
- Genelec 8330A-pari (tilaus sisässä, ensi viikolla tulee, kuulokkeet päässä ei pystynytkään pelaamaan)
- Roland XLR-XLR -kaapelit em. kajareita varten.

Parit slingshot beltit/bandit testaukseen penkkipunnerrusta varten ja rannesiteet. En ollut koskaan tuollaista slingshottia kokeillut, mutta nopeasti kokeiltuna tuntui hyvältä varsinkin olkapäissä tangon ollessa ala-asennossa.

Tietokoneeseen ostin kotelotuulettimen pitäisi tulla tänään, sitten ostin pari frisbeekiekkoa toinen on matkalla toisen ostin prismasta.

Ostin ja hain juuri uuden polkupyörän, ei mitään fansyä mutta edellinen on/oli 20 vuotta vanha (jeesus et mä oon vanha), niin ajattelin päivittää.

Vaimo aina haukkuu mua Möykyks, vaikka en edes oo mikään iso. Siksi ostin itselleni Möykyn.

Liitteet

• index.jpg
    index.jpg
    17,2 KB · Katsottu: 36
Tulipa tuo katseltua ja siinähän hokasin ettei näitä tutkimusmatkailijoita käsitteleviä kirjoja ole tullut luettua sitten poikavuosien.

-Conquistadors. Wood Michael
-The last Crusade;The epic voyages of Vasco da Gama. Cliff Nigel
-Columbus;The four voyages. Bergreen Laurence
-Captain James Cook. Hough Richard

Tämmösen paketin tilasin Amazonilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom