Mitä ostit itsellesi viimeksi?

eot

Samanlainen threadi tuli joskus muinoin aloitettua eräällä autofoorumilla.. Eli mitä olet hankkinut itsellesi viimeksi, kuvilla tai ilman? Harrastuksiin, kotiin etc..

Säädettävät käsipainot 24kg. Ja testattu toimiviksi, eikä tahmaa säätö vaan naksahtelevat kivasti paikoilleen.

Kässärit 24kg.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äskön ostin pakkikselle 6kk vipit. Sitä ennen eilen illalla Escape from Tarkov peliin alennuksesta vähän parempaa premium accounttia.

Ajohousut.
Oon oikeastaan ollut ostolakossa nyt yli vuoden. Ostan vaan ehdottomaan tarpeeseen.
Oon nyt harkinnut metsästäjäntutkintoa mutta luulen etten opi niitä kaikkia tunnistettavia eläimiä.

Oon nyt harkinnut metsästäjäntutkintoa mutta luulen etten opi niitä kaikkia tunnistettavia eläimiä.
Kyllä ne oppii, ei ole mahdoton homma, vaikka kullostaa vaikealle.

Mitään isompaa ei ole hetkeen tullut hankittua. Magneetteja yhteen projektiin tulossa kiinasta, kun kusti tuo ne.

Taisin ostaa viimeksi jigipilkkisetin. Herranjumala, siitähän on jo neljä kuukautta. Aika vähän tulee mitään tavaraa haalittua.

Pitäisi kyllä ostaa uusia vaatteita.

Piti ihan kierrellä kämppää ja miettiä et saatana enkö oo ostanu muuta ku ruokaa ja juomaa sen jälkeen ku tietokoneen sain pöydälle :)
Mut tosiaan oon ostanut sit kuitenki pari kirjaa(ne on suht pysyviä, ne varmaan lasketaan).
Dekkari, terveyskirja, karjalaisia kansanlauluja ja unihaihattelua.

Pari Leif GW Perssonin kirjaa ja uuden sähköpistoolin ni voin ammuskella tyhjiä kaljatölkkejä olohuoneessa ku kattelen vauhdikasta väkivaltaviihdettä!

Pari Leif GW Perssonin kirjaa ja uuden sähköpistoolin ni voin ammuskella tyhjiä kaljatölkkejä olohuoneessa ku kattelen vauhdikasta väkivaltaviihdettä!
Pari Perssonin kirjaa lukenut, Pinokkion nenä, ja joku toinen - ja tykkäsin kyllä. Pitää lukea muutama uudempikin.

Pari Perssonin kirjaa lukenut, Pinokkion nenä, ja joku toinen - ja tykkäsin kyllä. Pitää lukea muutama uudempikin.

Mä kattelin ton Bäckström sarjan ja muistin että olen pitkään suunnitellu lukea hältä jotain,ostin vielä ruotsinkieliset ni tulee harjoiteltua kieltä samalla.

Ihan puhtaasti itselleni ostin polkupyörän. Kaikenlaista muutakin kuntoiluun liittyvää on tullut tässä koronan aikana kotiin hommailtua, mutta ne on ns. yhteiskäytössä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom