Mitä ostaisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uusio
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Elikkä olisin menossa ostamaan elämäni ensimmäiset pulverit palautusjuomaa varten :kuola: , yritin tolla searchillä vähän etiskellä kun kaikki siitä aina niin tiuskii mutta kaikkialla puhutaan kaikennäköisistä ultrasuper-duper whey-3-ja- puoltonnisista joka ei maallikolle sano mitään.

Siis sen oon jo hiffannu että protskua ja hiilareita ja ne blandataan veteen.
Nyt sitten tarvis tietää halpaa ja hyvää proteiiniä sekä hiilareita palautusjuoman tekoon. Ei kuitenkaan mitään roskaa, siis edes jotain laatua. Kertokaa mitä kannattaa ostaa ja mistä sitä saa, urheilukaupoistako?
Pakkarin toimituskulut on niin kammottavat etten sieltä viitsi tilata, opiskelija kun oon. :(

Kaikki reseptit siis tänne ja eiku :kippis1:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Varmasti nuo teiän hinnat on kohtuulliset verrattuna muihin nettikauppoihin, mutta säästän sen 6-9€ kun kävelen kauppaan ja ostan sieltä. Kammottava saattoi olla huono sanavalinta :)

uusio sanoi:
Varmasti nuo teiän hinnat on kohtuulliset verrattuna muihin nettikauppoihin, mutta säästän sen 6-9€ kun kävelen kauppaan ja ostan sieltä. Kammottava saattoi olla huono sanavalinta :)

Kysy pari kaveria kimppaan niin ei tuu enää kun 2-3 euroa per nokka ja evolutioniin tuotteet on halpoja pakkiksen kaupassa ja mun mielestä hyviä tuotteita. http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=41 Tossa on ainakin yks hinnaltaan halpa perushera. Tollasta sä varmaan haet jos kerran postikulut jo tulee sun mielestä todella kalliiksi. Tillat kerralla muutaman pussin niin ei rankase se postikulukaan enää paljon paskaakaan.

uusio sanoi:
Elikkä olisin menossa ostamaan elämäni ensimmäiset pulverit palautusjuomaa varten :kuola: , yritin tolla searchillä vähän etiskellä kun kaikki siitä aina niin tiuskii mutta kaikkialla puhutaan kaikennäköisistä ultrasuper-duper whey-3-ja- puoltonnisista joka ei maallikolle sano mitään.

Siis sen oon jo hiffannu että protskua ja hiilareita ja ne blandataan veteen.
Nyt sitten tarvis tietää halpaa ja hyvää proteiiniä sekä hiilareita palautusjuoman tekoon. Ei kuitenkaan mitään roskaa, siis edes jotain laatua. Kertokaa mitä kannattaa ostaa ja mistä sitä saa, urheilukaupoistako?
Pakkarin toimituskulut on niin kammottavat etten sieltä viitsi tilata, opiskelija kun oon. :(

Kaikki reseptit siis tänne ja eiku :kippis1:
Hyviä valmisjuomia olisi mm: Fastin Muscle+ ja sf-proteinin Aftertraining
Jos haluut itte sekotella niin fastin whey3 ja malto on hyvä vaihtoehto:thumbs:

battleaxe sanoi:
Hyviä valmisjuomia olisi mm: Fastin Muscle+ ja sf-proteinin Aftertraining
Jos haluut itte sekotella niin fastin whey3 ja malto on hyvä vaihtoehto:thumbs:

Yhdyn siihen että Fastin muscle+ on hyvä tuote niin laadultaan kuin maultaankin. Oon itse joskus käyttänyt tuotetta loistavin tuloksin. Mutta saadakseen esim. 100g proteiinia ja 100g hiilareita päivässä joutuu ottamaan jauhetta yli 200g/vrk. jolloin 1,3kg:n pussi kuluu n. 6 päivässä. Eli kuukauden satsi 5 pussia tekisi rahakukkaroon n. 140 euron reiän (1,3kg:n pussin hinta pyörii muistaakseni 27,5 euron molemmin puolin). Eipä taida opiskelijalla olla moisia rahamääriä käytettävänä, jos ei sitten aio elää ilman oikeaa ruokaa. No yksi 100g:n annos treenin jälkeen on jo paljon tyhjää parempi. Jos sen ottaa vain treenipäivinä ja treenaa vaikka 4krt/vka, niin hinta jo alle 40e/kk.
Mutta opiskelijalle joka haluaa käyttää vähän reilumpaa annostusta on varmasti heraproteiinin ja malton osto erikseen järkevämpää. Muscle+ kyllä päihittää sekoituksen maussa ja onhan siinä muistaakseni kreatiiniakin ja jotain muutakin extraa seassa.
Mielestäni opiskelijalle paras ja halvin tapa käyttää lisäravinteita on ottaa hyvä palautusjuoma heti treenin jälkeen ja muuten pysyä halvoissa peruselintarvikkeissa.

.Kun kerran espoossa asut niin kannattaisi käydä erikoistuneissa lisäravinne liikkeissä,joita on pääkaupunki seudulla,useita esim jr fitness store asematunnelissa. Et voi eksyä.Kysymässä joko valmista palautus juomaa tai sitten oikeat sekoitus suhteet.Fast,in Evolutionin ja osa leaderin tuotteista voisivat sopia opiskelijan kukkarolle

siis oon varmaan tossa ihan koht lähössä ja mietin että onko Maltoo jotain eri merkkii vai onkse vaan perus malto, kun aattelin satsata siihen fastin whey 3:seen ja maltoon.

Nopeimmat vastatkoon! :)

Fastin Whey3 palautusjuomaan,Fastin Malto6,ja perusheraksi se Evolutionin halvin Pakkiksen verkkokaupasta.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Windir sanoi:
Fastin Whey3 palautusjuomaan,Fastin Malto6,ja perusheraksi se Evolutionin halvin Pakkiksen verkkokaupasta.

Täysin samat palautusjuoman ainekset kuin minulla. Tuo seos on aika helppo vetää kurkusta alas, se maistuu jokseenkin hyvältä jopa. Lisäproteiinia nyt näyttelee tällä hetkellä pjuö vhei.

SF Massanlisääjä kakkosta olen itse käyttänyt palautusjuomana ja ollut varsin tyytyväinen. Hintakin kohtuullinen, 1,5kg pussi n. 20e

Tuohon voi sitten vielä sotkea vaikka jotain halpaa protskujauhoa jos haluaa vaikkapa 1:1-suhteessa olevaa palautusjuomaa

Evolutionin Ultra Wheytä väli- ja iltapalaprotskuksi ja Ion-92:sta tai Cross 90:ä palautusjuomaan. Jos 6,80 € todella tuntuu kammottavalta (vaikea uskoa), niin ei muuta kuin pari kaveria mukaan ja kimppatilausta tulemaan.

Osta Tomi persönnäl reenariksi ja sitten voisit vaikka ostaa fastin mansikkaa tai ion 92 molemmat hyviä mutta sen vain sano että elä mene soijaan tai mansikan makuisiin protskuihin rahojasi tuhlaamaan.

Juha1 sanoi:
Osta Tomi persönnäl reenariksi ja sitten voisit vaikka ostaa fastin mansikkaa tai ion 92 molemmat hyviä mutta sen vain sano että elä mene soijaan tai mansikan makuisiin protskuihin rahojasi tuhlaamaan.

Joo luin jotain semmosta tuolta verkkokaupan puolelta kun kattelin eri tuotteita ja siellä seisoi jotain että soijatuotteet laskee miehillä testoa ja siks soveltuu paremmin naisille..?

uusio sanoi:
Joo luin jotain semmosta tuolta verkkokaupan puolelta kun kattelin eri tuotteita ja siellä seisoi jotain että soijatuotteet laskee miehillä testoa ja siks soveltuu paremmin naisille..?

Eihän se mikään hirmu suuri vaikutus taida olla, mutta vaikutus kuitenkin. Ja soija on muutenkin vain kasvissyöjille ;)

En viitsinyt uutta ketjua tehdä, niin kysytäänpä täällä.

Olen tilaamassa Wrangelta hieman lisäpainoja "kotipunttisaliin" ja ajattelin samalla ostaa hieman lisäravinteita.

Mega-Malto MA-90 -maltodekstriini jättisäkki 25 kg
PRIME RICE -riisiproteiini 5 kg

Ovatko nuo hyvää tavaraa? Ajattelin ostaa ison määrän kerralla, niin ei tarvitse joka kuukausi olla lisää ostamassa. Säästää jonkin verran rahaakin, kun ostaa suurempia määriä kerralla.

darkone sanoi:
PRIME RICE -riisiproteiini 5 kg
Ovatko nuo hyvää tavaraa?
Tsekkaa tämä ketju. Tuo riisiproteiini näkyy olevan joidenkin mielestä pahimman makuista proteiinijauhoa, mitä ovat maistaneet. Jos ei ole laktoosin suhteen ongelmaa, niin osta ennemmin halpisheraa, kuten esim. Wrangen Prime Whey tai Evolutionin Ultra Whey. Lisää halpisheramerkkejä saat selville, kun laitat pakkotoiston hakuun sanan "halpishera".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom