Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä oletko ikinä itse ollu selvänä kun muut vetää keittoa, mutta se on ihan hirveetä katseltavaa. Ite oot iha järjissäs ja kaikki muut sekoilee, ei oo ees ekan 5 sekunnin jälkeen hauskaa. Kuskina voi toki olla mutta aika monella kaveriporukalla saattaa olla niin että vuorotellen ollaan kuskina eikä siitä mitään rahoja peritä.

Tuokin homma riippuu niin paljon kavereista..joidenkin seurassa jaksaa olla vaikka ne vetää keittoa..joidenkin kans palaa käämi heti 5 sekunnin jälkeen kuten sanoit :D
Mut joo..ei se kuskina olo ole hääviä..sitä tuli tehtyä enemmän teininä..mut nykyään max. kerran vuoteen jos silloinkaan :D

Totta, kaverit vaikuttaa paljon. Naiset (lue: tytöt) on kyllä pahimpia, ei vittu kaikilla heti hirvee bitchmode päällä. Mutta nyt loppuu OT.

Topikkiin : Joutuu kantamaan kaikkea mitä nyt kotona porukoiden mielestä pitäis siirtää johonki
Pientä vittuilua aina kavereilta, tosin takas voi aina heittää että vitun siimat ;)

Totta, kaverit vaikuttaa paljon. Naiset (lue: tytöt) on kyllä pahimpia, ei vittu kaikilla heti hirvee bitchmode päällä. Mutta nyt loppuu OT.

Nyt jatkuu OT.

Kerran tein sen virheen että otin tyttäriä kyytiin ja varmaan 6h jouduin kuunteleen tilityksiä kylän joka jätkästä, kuinka ne on kusipäitä. Niitten kaveritki muuttu illan aikana kusipäiksi. Ite siinä filosofina heitin hyviä neuvoja ja olin kuuntelevani(miten vittu tuo sana kirjotetaan).

Nyt jatkuu OT.

Kerran tein sen virheen että otin tyttäriä kyytiin ja varmaan 6h jouduin kuunteleen tilityksiä kylän joka jätkästä, kuinka ne on kusipäitä. Niitten kaveritki muuttu illan aikana kusipäiksi. Ite siinä filosofina heitin hyviä neuvoja ja olin kuuntelevani(miten vittu tuo sana kirjotetaan).

Kuuntelevinani :D (luulisin)

Jonkinlainen alfa-uros kamppailu isäpuolen kanssa. Nyt ei onneksi tarvitse katsoa sitä muuta kuin porukoilla käydessä, mutta ennen omilleen muuttoa. Jatkuvaa ''etkö jaksa etkö pysty'' kommentointia ja yhtäkään lausetta ilman että muistuttaisi olevnsa perheenpää ja näyttämättä hauiksia. :face: Muilla faijat (miksei äiditkin:D) alkanu muistuttelemaan salillakäynnin kuinka he ovat edelleen perheessä niitä isoimpia ja vahvimpia?

Joo faijan tulokset ohitettiin aikoja sitten täälläkin ei sillä että se mikään saavutus olisi ollut aijähän on täys kynis. viileet välit isäukon kanssa johtuu kyllä ihan muusta

ot: suhteet kavereihin kärsinyt aika lailla siis sellasiin ei niin läheisiin koska ei raaski eikä huvitakkaan dogailla enää jatkuvasti

Vaatteet! Onneksi vielä oikeasti hienot farkut mahtuvat, eikä joudu ostaa niitä maailmankaikkeuden rumimpia "salifarkkuja" joissa on miljoona taskua ja saumoja vaikka millä mitalla. Paidoissa XL-koko on hartioista hyvä, mutta vyötäröltä taas harvoja poikkeuksia lukuunottamatta liian iso/löysä. L-paidat ovat tietysti taas hartioista liian pienet, mutta muuten hyviä...vittu!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos firman juopottelureissulla erehtyy laittamaan t-paidan, tulee heti kommenttia että "ohhoh tuota hauista, olet varmasti käyttänyt hormooneja". Yritän selittää että kovaa treenaamalla ja oikealla ravinnolla lihakset kasvaa. Tämä vastaus ei tyydytä. "Ei, kyllä sinä olet hormooneja käyttänyt". Tämä on humalaisen taviksen rehellinen näkemys lihaksista.

Käsittämätöntä miten ihmiset jotka menestyvät työelämässä ja ovat periaatteessa älykkäitä, ovat aivokuolleita kuntosaliharrastuksen suhteen. Salilla tehdään kaikki päin helvettiä; ensin aloitetaan juoksumatolla tunti raivoisaa juoksua, sitten vuorossa reidenlähennys, vatsat, hauis, ylätalja, ehkä prässi ja sitä rataa. Lopuksi tehdään penkkiä. Kaikki kamalalla tyylillä, vailla mitään ohjelmaa, progressiota tai ajatusta. Tehot on nollassa, haukotellaan. Samat painot vuodesta toiseen.

Sitten kun joku treenaa aina oikein ja täysillä ja vielä kasvaa edes amatööritasolle, leimataan se hormoonien ansioksi.

Vaatteet! Onneksi vielä oikeasti hienot farkut mahtuvat, eikä joudu ostaa niitä maailmankaikkeuden rumimpia "salifarkkuja" joissa on miljoona taskua ja saumoja vaikka millä mitalla. Paidoissa XL-koko on hartioista hyvä, mutta vyötäröltä taas harvoja poikkeuksia lukuunottamatta liian iso/löysä. L-paidat ovat tietysti taas hartioista liian pienet, mutta muuten hyviä...vittu!

Tämä on totta. Wittu kun "Slim fit" kauluspaidat on pussina vatsalla, kun koon joutuu valitsemaan hartioiden mukaan. Istuvan paidan saa vain teettämällä.

Itsellä on sellainen ongelma, että selkä on liian veemäinen noihin perulafkojen vaatteisiin. Oon repiny parit kauluspaidat sen takia

Tämä on totta. Wittu kun "Slim fit" kauluspaidat on pussina vatsalla, kun koon joutuu valitsemaan hartioiden mukaan. Istuvan paidan saa vain teettämällä.

Osta yläpäästä sopivia vaatteita ja vie sitten räätälille kavennettavaksi. Hintaa 15-30€ per paita ei ole paljoa istuvista vaatteista.
Itse en keksi mitään negatiivista salilla käynnistä, kaiken osaa ottaa niin huumorilla niin ei huolen häivää.

Osta yläpäästä sopivia vaatteita ja vie sitten räätälille kavennettavaksi. Hintaa 15-30€ per paita ei ole paljoa istuvista vaatteista.
Itse en keksi mitään negatiivista salilla käynnistä, kaiken osaa ottaa niin huumorilla niin ei huolen häivää.
Onhan toi nyt kuitenkin miltei puolet lisää ja nuuka kun olen.

1526853_415319651935120_122408954_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom