Mitä olet joutunut kokemaan salin myötä? (Negatiiviset asiat)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
[..]
"Aijaa..ootsä alkanu vetää jotai mömmöjä"
Täs vaihees oli :jahas: -ilme päällä ja sanoin syöväni harmaakarhuille tarkoitettuja sterilointipillereitä, ravihevosille tarkotettuja rohdosvalmisteita sekä aivokasvainpotilaille tarkotettuja hermostimulantteja :jahas:
Haha! Ihan oikein sanottu.

Miksi ihmeessä jotkut lääkäritkin sanovat että esim tommosen perus hera proteiinin syönti on haitallista? En tajua, eikö proteiinia saa muutenkin lihasta jne niin eikö lisä proteiinin syönti ole vähän kuin söisi enemmän lihaa, mutta ilman sitä rasvaa?!

Ymmärrän vielä hyvin sen että farkut saattaa reisistä ahdistaa, mutta näemmä jotkut joutuvat etsimään vaatteita käsivarren paksuudenkin mukaan.
Pöh, onneksi et ole nainen, naistenvaatteissa ne hihat vasta alkaakin äkkiä puristamaan :jahas:.

Josta päästäänkin negatiivisiin:
Hyvin istuvia (tai edes istuvia...) takkeja/paitapuseroita on lähes mahdoton löytää. Koko XXL saattaa kiristää hartioista ja käsivarsista, kun vatsan kohdalle jää tuplameikäläisen verran tilaa. Eli koko ajan mennään enemmän t-paita/hupparilinjalla (tosi naisellista :rolleyes:).

-laihis
-bulkkaus
-lihaskipua
-rahan menoa
-ajan menoa
-pottuvarvas murtunut
-ilkkumista
-hikoilua
-eukolta tullu sanomista
-välilevy paskaksi
-narsismia

tossa nyt jotain mitä äkkiseltää muistu mieleen.

ärsyttää, kun on hartioista ja pituudeltaa ihan sopivia paitoja, mutta kun selkä on levinny, niin paidat nousee selästä niskaan.

Kaverit haastaa mun puolesta

Viikonlopputreenit tykkään tehdä heti aamulla, koska mun rytmi menee silleen, että herään kuitenkin viiden kuuden maissa. Kiva lähteä metrolla aamutuimaan valumaan kun saa koko matkan kuunnella huutelua kaikilta humaltuneilta teineiltä, spugeilta ja muilta mulkuilta :jahas:

hauiksessa "raskausarvet" ):

Raskausarvet on ihanin asia mitä voi tulla :D

Myöskin vituttaa vanhempieni kommentti, että olen kohta "Huolestuttavasti alipainoinen."
Mitat 87,7/182.

"Me pakotetaan sut kohta syömään puolet enemmän niin et laihdu enää.."

Rasittavaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viikonlopputreenit tykkään tehdä heti aamulla, koska mun rytmi menee silleen, että herään kuitenkin viiden kuuden maissa. Kiva lähteä metrolla aamutuimaan valumaan kun saa koko matkan kuunnella huutelua kaikilta humaltuneilta teineiltä, spugeilta ja muilta mulkuilta :jahas:

Mitä ne oikein huutelee?

ei oo varmaan mitään ahistavampaa ku olla ite selvinpäin jossain just bussissa tai muussa joka on täynnä humalaisia.. :jahas:

Mitä ne oikein huutelee?

No mitä noille nyt mieleen juolahtaa.
Aamulla mua seuras yks ryöttäsemmän näkönen setä autolla (oli tosin selvinpäin) koko matkan kun mä kuljin metrolle, hokien että haluanko kyydin. Ei auttanut vaikka huus ettei tartte..

Mutta siis Kurvihan on täynnä noita laitapuolen kulkijoita, ja vaikka en erityisen herkkä olekaan, saa silti vähän luimistella jos on liian myöhään/ajoissa yksin liikenteessä.
Toinen on sitten nää viikonloppujen nuoret sankarit jotka huutelee seuraksi ja huorittelee armottomasti kun niitä sitten ignoraa.. On se alkoholi ihmeaine :rolleyes:

Se on ehkä pahin, että tulee sokeaksi omalle vartalolle. Vaikka lihasta(muiden kertoman mukaan) olis ihan kiitettävästi, niin itse näkee peilistä vaan säälittävän ruipelon. Toisaalta tää antaa motivaatiota tehdä siitä ruipelosta isomman, mut tuleekohan se vaihe joskus että näkis itse itsensä lihaksikkaana.

Se on ehkä pahin, että tulee sokeaksi omalle vartalolle. Vaikka lihasta(muiden kertoman mukaan) olis ihan kiitettävästi, niin itse näkee peilistä vaan säälittävän ruipelon. Toisaalta tää antaa motivaatiota tehdä siitä ruipelosta isomman, mut tuleekohan se vaihe joskus että näkis itse itsensä lihaksikkaana.

tuskin tulee koskaan.. tai eipä sitä ihminen oo oikeen koskaan tyytyväinen vartaloonsa ja salillakäyjät varsinkaan ku huomaa jokaikisen pikku virheen ja huonon kohdan peilistä ku tietää tasan miltä haluaisi näyttää ja missä mitäki pitäis olla lisää ja miten :D

Omalla kohdalla salinvaihto fitnesstyylisestä äijäsalille teki musta ruipelon. Aluksi uuden salin körmyt näytti järkyttäviltä, mutta kun silmä tottui, niin nykyään pitää vain itseään pienempänä. Nämä körmyt taas näyttävät ihan suht normaaleilta.

Luulisin, että paras tapa tuntea itsensä lihaksikkaaksi olisi lähteä takas fitness-salille. Kehitys kuitenkin on nopeampaa äijäsalilla.

Eka postaus, ja heti pitää avautua negatiivisista asioista=). Yleensä otan kaikki kyselyt penkeistä yms. ja kehut positiivisena asiana, mutta välillä ärsyttää, kun tosiaan käyttää hihatonta tai kireetä t-paitaa niin tulee kuittia että kyllä nyt pitää esitellä. Naispuoliset henkilöt ei tosin ole valittanut mikä tärkeintä ^^.
Yks paska homma tuolla salilla missä käyn on se, että siellä on ilmeisesti joku steroidikäyttäjä. Ainakin päässä viiraa ku paiskoo laitteita miten sattuu ja potkas viimes yhen telineen seinältä alas. Ja mikä pahinta, se puhuu itekseen helvetin pelottavia:esim. "Vittu mä tapan sen nilkin" tai "Tekis mieli leipoo kaikkia turpaan täällä", melko haba jätkä kyseessä mutta ei suoraan kellekään auo koskaan. En kyllä yksin viitti jäädä kyseisen jannun kanssa salille kun välillä näyttää siltä että sitä nyrkkiä voi tulla päin näköä.:(

Eka postaus, ja heti pitää avautua negatiivisista asioista=). Yleensä otan kaikki kyselyt penkeistä yms. ja kehut positiivisena asiana, mutta välillä ärsyttää, kun tosiaan käyttää hihatonta tai kireetä t-paitaa niin tulee kuittia että kyllä nyt pitää esitellä. Naispuoliset henkilöt ei tosin ole valittanut mikä tärkeintä ^^.
Yks paska homma tuolla salilla missä käyn on se, että siellä on ilmeisesti joku steroidikäyttäjä. Ainakin päässä viiraa ku paiskoo laitteita miten sattuu ja potkas viimes yhen telineen seinältä alas. Ja mikä pahinta, se puhuu itekseen helvetin pelottavia:esim. "Vittu mä tapan sen nilkin" tai "Tekis mieli leipoo kaikkia turpaan täällä", melko haba jätkä kyseessä mutta ei suoraan kellekään auo koskaan. En kyllä yksin viitti jäädä kyseisen jannun kanssa salille kun välillä näyttää siltä että sitä nyrkkiä voi tulla päin näköä.:(

nonih, alat bodaamaan perkeleesti ja parin vuoden päästä sanot ku se on vieressä että "ärrrh.. vittu mä voisin tappaa ton mulkun tosta vierestä joka aina riehuu saatana!!" :DD no ei mutta on kyllä tommonen varmasti tosi inhottavaa ja hoitoon tommoset. yleensäkki vaikka salilla ärhyy ja puuskuttaa niin siellä silti ite ainaki jotenki rentoudun ja pääsen tekee sitä mitä rakastaa.. enkä sen takia että pääsen osottaa mieltäni ja tekemään uhkauksia muille =D

turkkilaiset jotka tulee pummaa kännykkää ja kun kieltäydyn niin ne alkaa kiroilla. olis pitäny vaa vetää turpii niitä mannerheimin nimeen..

Suositut

Back
Ylös Bottom