- Ikä
- 34
hauiksessa "raskausarvet" ):
Sama. Mutta mistä helvetistä ne on tullu ku noi perkeleen pulkannarut kasva mihkään...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Ihan oikein sanottu.[..]
"Aijaa..ootsä alkanu vetää jotai mömmöjä"
Täs vaihees oli :jahas: -ilme päällä ja sanoin syöväni harmaakarhuille tarkoitettuja sterilointipillereitä, ravihevosille tarkotettuja rohdosvalmisteita sekä aivokasvainpotilaille tarkotettuja hermostimulantteja :jahas:
Pöh, onneksi et ole nainen, naistenvaatteissa ne hihat vasta alkaakin äkkiä puristamaan :jahas:.Ymmärrän vielä hyvin sen että farkut saattaa reisistä ahdistaa, mutta näemmä jotkut joutuvat etsimään vaatteita käsivarren paksuudenkin mukaan.
Viikonlopputreenit tykkään tehdä heti aamulla, koska mun rytmi menee silleen, että herään kuitenkin viiden kuuden maissa. Kiva lähteä metrolla aamutuimaan valumaan kun saa koko matkan kuunnella huutelua kaikilta humaltuneilta teineiltä, spugeilta ja muilta mulkuilta :jahas:
Viikonlopputreenit tykkään tehdä heti aamulla, koska mun rytmi menee silleen, että herään kuitenkin viiden kuuden maissa. Kiva lähteä metrolla aamutuimaan valumaan kun saa koko matkan kuunnella huutelua kaikilta humaltuneilta teineiltä, spugeilta ja muilta mulkuilta :jahas:
Mitä ne oikein huutelee?
Se on ehkä pahin, että tulee sokeaksi omalle vartalolle. Vaikka lihasta(muiden kertoman mukaan) olis ihan kiitettävästi, niin itse näkee peilistä vaan säälittävän ruipelon. Toisaalta tää antaa motivaatiota tehdä siitä ruipelosta isomman, mut tuleekohan se vaihe joskus että näkis itse itsensä lihaksikkaana.
Se on ehkä pahin, että tulee sokeaksi omalle vartalolle. Vaikka lihasta(muiden kertoman mukaan) olis ihan kiitettävästi, niin itse näkee peilistä vaan säälittävän ruipelon. Toisaalta tää antaa motivaatiota tehdä siitä ruipelosta isomman, mut tuleekohan se vaihe joskus että näkis itse itsensä lihaksikkaana.
Eka postaus, ja heti pitää avautua negatiivisista asioista=). Yleensä otan kaikki kyselyt penkeistä yms. ja kehut positiivisena asiana, mutta välillä ärsyttää, kun tosiaan käyttää hihatonta tai kireetä t-paitaa niin tulee kuittia että kyllä nyt pitää esitellä. Naispuoliset henkilöt ei tosin ole valittanut mikä tärkeintä ^^.
Yks paska homma tuolla salilla missä käyn on se, että siellä on ilmeisesti joku steroidikäyttäjä. Ainakin päässä viiraa ku paiskoo laitteita miten sattuu ja potkas viimes yhen telineen seinältä alas. Ja mikä pahinta, se puhuu itekseen helvetin pelottavia:esim. "Vittu mä tapan sen nilkin" tai "Tekis mieli leipoo kaikkia turpaan täällä", melko haba jätkä kyseessä mutta ei suoraan kellekään auo koskaan. En kyllä yksin viitti jäädä kyseisen jannun kanssa salille kun välillä näyttää siltä että sitä nyrkkiä voi tulla päin näköä.:(