2011-2012 talvella painoin 122-125kg ja veriarvot olivat ihan persiillään. Siitä pari kk laihdutettuani paino oli 115kg ja veriarvot lähes normaalit suurimmalta osin. Sen jälkeen olen käynyt satunnaisesti salilla, viime kesänä n. 3 kertaa viikossa, sen jälkeen ollut taukoja ja muuta sellaista. Nyt hetki sitten olen yrittänyt vähän alkaa lenkkeilemään ja kohottamaan kuntoani, ja on se vähän onnistunutkin. Painoni on nyt noin 100 kiloa ja se ei oikein tunnu hievahtavan mihinkään. Olen 178 senttinen 18 vuotias (kohta 19 vuotias) nuorukainen joka asuu vielä vanhempiensa luona, eivätkä vanhemmat ihan hirveästi mulle mitään terveellistä ruokaa ostele, joten olen yrittänyt ruveta syömään vain vähemmän. Tämän johdosta voimani ovat alkaneet kaikkoamaan, mutta nyt tällä hetkellä painokaan ei tunnu enään laskevan. Vyötärön mitta jos nyt oikeasta paikkaa mittasin, on jotain 102-106cm. Penkistä meni hetki sitten 6x70kg, kyykkyä jotain 6-8x80kg (kyykkyä olen harrastanut varmaan puoli vuotta vähemmän kuin penkkiä, kun tyhmänä en tajunnut sitä heti aloittaa.. todella nopeasti se meni silti penkin ohitse vaikka aluksi kyykkäsin jotain 5 toistoa 40kg:lla :face. ja tällä hetkellä ei vielä mene yhtään leukaa suorilta käsiltä, yksi menee jostain vähän suoremmilta kuin 90 asteen kulmasta. Olen käyttänyt kreatiinia, proteiinia ja anabolic zma:ta, nytten käytän vain salin jälkeen proteiinia kun kumminkin tavoitteena on tällä hetkellä ennemminkin se painon pudotus, ja kreatiini vähän haitannee lenkkeilyä. Voimat tosiaan on alkanut putoamaan ja penkistäkin menee enään vain 3x70kg, mutta kyykky on kyllä pysynyt hyvin ennallaan, ellei jopa parantunut...
Pahoittelut hieman sekavasta tekstistä, mutta kumminkin, vähän neuvoa kaipaisin. Kannattaisiko mun edelleen yrittää pudottaa painoa, vai pitäisikö sitä vaan ruveta syömään vähän enemmän ja käymään useammin siellä salilla. Tuntuu että tässä vaiheessa voimat kasvaisivat +-0 kaloreilla vielä, vaikka proteiinia en todellakaan saa tarpeeksi päivässä. Koskaan en ole muuten laskeskellut kaloreita ateroistani, pitäisikö minun ruveta harrastamaan tälläistä?
Pahoittelut hieman sekavasta tekstistä, mutta kumminkin, vähän neuvoa kaipaisin. Kannattaisiko mun edelleen yrittää pudottaa painoa, vai pitäisikö sitä vaan ruveta syömään vähän enemmän ja käymään useammin siellä salilla. Tuntuu että tässä vaiheessa voimat kasvaisivat +-0 kaloreilla vielä, vaikka proteiinia en todellakaan saa tarpeeksi päivässä. Koskaan en ole muuten laskeskellut kaloreita ateroistani, pitäisikö minun ruveta harrastamaan tälläistä?