Mitä nyt? Yrittää jatkaa laihduttamista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
2011-2012 talvella painoin 122-125kg ja veriarvot olivat ihan persiillään. Siitä pari kk laihdutettuani paino oli 115kg ja veriarvot lähes normaalit suurimmalta osin. Sen jälkeen olen käynyt satunnaisesti salilla, viime kesänä n. 3 kertaa viikossa, sen jälkeen ollut taukoja ja muuta sellaista. Nyt hetki sitten olen yrittänyt vähän alkaa lenkkeilemään ja kohottamaan kuntoani, ja on se vähän onnistunutkin. Painoni on nyt noin 100 kiloa ja se ei oikein tunnu hievahtavan mihinkään. Olen 178 senttinen 18 vuotias (kohta 19 vuotias) nuorukainen joka asuu vielä vanhempiensa luona, eivätkä vanhemmat ihan hirveästi mulle mitään terveellistä ruokaa ostele, joten olen yrittänyt ruveta syömään vain vähemmän. Tämän johdosta voimani ovat alkaneet kaikkoamaan, mutta nyt tällä hetkellä painokaan ei tunnu enään laskevan. Vyötärön mitta jos nyt oikeasta paikkaa mittasin, on jotain 102-106cm. Penkistä meni hetki sitten 6x70kg, kyykkyä jotain 6-8x80kg (kyykkyä olen harrastanut varmaan puoli vuotta vähemmän kuin penkkiä, kun tyhmänä en tajunnut sitä heti aloittaa.. todella nopeasti se meni silti penkin ohitse vaikka aluksi kyykkäsin jotain 5 toistoa 40kg:lla :face:). ja tällä hetkellä ei vielä mene yhtään leukaa suorilta käsiltä, yksi menee jostain vähän suoremmilta kuin 90 asteen kulmasta. Olen käyttänyt kreatiinia, proteiinia ja anabolic zma:ta, nytten käytän vain salin jälkeen proteiinia kun kumminkin tavoitteena on tällä hetkellä ennemminkin se painon pudotus, ja kreatiini vähän haitannee lenkkeilyä. Voimat tosiaan on alkanut putoamaan ja penkistäkin menee enään vain 3x70kg, mutta kyykky on kyllä pysynyt hyvin ennallaan, ellei jopa parantunut...

Pahoittelut hieman sekavasta tekstistä, mutta kumminkin, vähän neuvoa kaipaisin. Kannattaisiko mun edelleen yrittää pudottaa painoa, vai pitäisikö sitä vaan ruveta syömään vähän enemmän ja käymään useammin siellä salilla. Tuntuu että tässä vaiheessa voimat kasvaisivat +-0 kaloreilla vielä, vaikka proteiinia en todellakaan saa tarpeeksi päivässä. Koskaan en ole muuten laskeskellut kaloreita ateroistani, pitäisikö minun ruveta harrastamaan tälläistä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
178cm ja 100kg. Kyllä tossa viel laihdutettavaa on ihan mukavasti. Sun pitää niille porukoille vaan sanoa, että se on nyt terveellistä ruokaa ja that's it. Rupee ite kokkaan omat ruokas jos ei muuten.

Samaa oisin sanonu ku Monkey. Lähe ite mukaan kauppaan kun porukat menee ruokaostoksille niin pääset vaikuttamaan siihen, mitä sieltä kotiin tuodaan. Ei ne läskit valitettavasti lähde muuta ku syömällä oikein.

Kyl sitä on ainakin välil tullu yritettyä sanoo, et pitäs jotain terveellisempää tarttua mua varte mukaan, mut pitäs varmaan ihan suunnitella ruokalista niille sitä varten, kunhan keksii jotain millekkä niiden lompakkoki antaa periksi, omia tuloja kun ei ole.

Kyl sitä on ainakin välil tullu yritettyä sanoo, et pitäs jotain terveellisempää tarttua mua varte mukaan, mut pitäs varmaan ihan suunnitella ruokalista niille sitä varten, kunhan keksii jotain millekkä niiden lompakkoki antaa periksi, omia tuloja kun ei ole.

Ite sanoin, että mua varten ei tartte ostaa enään mitään ruokaa. Antaa vain rahan niin käyn ite ostoksilla ja teen ruoat.

Kaikki syyt syödä paskaa on vaan tekosyitä. Jos oikeasti kiinnostaa terveelliset elintavat ja laihduttaminen niin ei siinä paljoa porukat ja huonot tulot estä jos asennetta löytyy.

Kaikki syyt syödä paskaa on vaan tekosyitä. Jos oikeasti kiinnostaa terveelliset elintavat ja laihduttaminen niin ei siinä paljoa porukat ja huonot tulot estä jos asennetta löytyy.

Kaikkien vanhemmat kun ei osta sitä maitorahkaa tai raejuustoa kaupasta vaan tilalla on sitä sokeri jugurttia ja jauheliha on aina sitä rasvasinta sika-nautaa. Kasviksien pois jättäminen ja erilaisten hyvien hiilarilähteiden kuten kauran tai tumman riisin käyttö on olematonta. Sen sijaan tulee kaupasta muroja, vehnäleipää ja makaronia.

Turha siis rääpiä päätä jos joku joutuu menee vanhempien ehdoilla, voi toki syödä pienempiä annoksia, mutta kuka jaksaa olla nälässä ?

Kirjoittajalle, pyydä tosiaan summa X rahaa ja hoida kaupassa käynti ite, ja mitä tohon kaloreiden ja protskun päiväsaantiin tulee niin kalorilaskuri.fi jeesaa.

tsemppiä laihtumiseen :rock:

Kaikkien vanhemmat kun ei osta sitä maitorahkaa tai raejuustoa kaupasta vaan tilalla on sitä sokeri jugurttia ja jauheliha on aina sitä rasvasinta sika-nautaa. Kasviksien pois jättäminen ja erilaisten hyvien hiilarilähteiden kuten kauran tai tumman riisin käyttö on olematonta. Sen sijaan tulee kaupasta muroja, vehnäleipää ja makaronia.

Turha siis rääpiä päätä jos joku joutuu menee vanhempien ehdoilla, voi toki syödä pienempiä annoksia, mutta kuka jaksaa olla nälässä ?

Kirjoittajalle, pyydä tosiaan summa X rahaa ja hoida kaupassa käynti ite, ja mitä tohon kaloreiden ja protskun päiväsaantiin tulee niin kalorilaskuri.fi jeesaa.

Näin juuri meillä. Käskenyt tuomaan sitä tummaa riisiä mutta vastauksena tuli vain jotain epämääräistä mutinaa, täytynee tässä yrittää josko vanhemmat suostuisivat ojentamaan oikean kätensä ja antamaan sitä rahaa niin saisin itse suorittaa kauppareissuni, enpähän voisi ainakaan sitten heitä syyttää jos painoni jääkin edelleen junnaamaan :D. Ja kiitokset tuosta linkistä, varmasti tulen ainakin kokeilemaan sivustoa. Kiitos, kiitos kiitos :)

Laitat vanhemmilles faktat tiskii että miksi pitäisi syödä terveellisesti ja että terveellisestäkin ruuasta saa hyvää niin eiköhän ne sieltä kaupasta sitten vähitellen jotain terveellistä osta... Tosin Jamie Oliverinki yhessä ohjelmassa tuli todettua että vaikka perheelle näytti terveelliset tavat ja hyvät ruuat niin pari viikkoa Jamien visiitin jälkeen ne oli taas syömässä niitä epäterveellisiä safkoja.

As I said. Selityksiä piisaa, mutta kaikki nuo ongelmat on täysin ratkaistavissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sellaiset terveysihmeet kuin kana, jauheliha, possunfile, kasvikset/juurekset ja maitotuotteet. Niitä saa joka ääs-marketista, eihän sieltä muuta juuri saakkaan. Proteiinia saat mukavasti lisää kun ostat sitä kallista 0,8€/purkki maitorahkaa ja vedät 1-2 niitä päivässä. Kananmunatkaan ei hirveesti maksa. Jos ei porukat suostu munia ostamaan, niin hankit töitä ja ostat omat munasi. :)

Jos ei porukat suostu munia ostamaan, niin hankit töitä ja ostat omat munasi. :)

Töitä on etsitty mutta usko alkaa loppua kun ei mulle tuu edes vastauksia, kyl mä varmaan noi vanhempani saan käännytettyä ostamaan edes jotain terveellistä. Jos en niin sitten loppuu syöminen :D

Töitä on etsitty mutta usko alkaa loppua kun ei mulle tuu edes vastauksia, kyl mä varmaan noi vanhempani saan käännytettyä ostamaan edes jotain terveellistä. Jos en niin sitten loppuu syöminen :D

Soita perään aina kun haet töitä ja ole aktiivinen. Hakemus sisään, odota viikko, soita perään ja vaikuta reippaalta!!! ;) Tämä neuvo kannattaa ottaa tosissaan, olen itse hakenut työtä ja olen ottanut ihmisiä töihin. Ne oma-aloitteiset palkataan. Ei ne suhun ala yhteyttä ottamaan ikinä, ellet ole huippu pelikoodari tai ammattilais futaaja tms. Heti huomenna luuri käteen! Saat samalla sen ruokavalion kuntoon ja pääset treeniin kiinni kunnolla kun alkaa palkka juosta. Tsemppiä!

Ps. Syömisen lopettaminen on todella fataalia. Kroppa saadaan kuntoon syömällä, ei syömättä olemalla :)

Zone-sarja -42%
Noh, paino on nyt tippunut kumminkin sinne 88 kiloon, vaikka on siihen pitänyt ainakin voimaa uhrata (tosin, ei sitä paljoa ollutkaan, tulenee takaisin hyvin nopeasti vaikka pudottaisi lisää). Vieläkö kannattaa laihduttaa vai pitäisikö sitä alkaa pitämään vaikkapa painoa paikallaan tässä ja alkaa kehittelemään saliohjelmaa ja ruveta käymään siellä salilla? :)

Ps. vaikka 12kg pudonnut niin vyötäry kaventunut tosta 102-106cm arviosta vain 98-99 senttiin. Sukulaisten mukaan naama ainakin on kaventunut, muusta en nyt itse osaa hirveästi sanoa.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: Ja tullut sellainen huikea elämäntavoite saavutettua kuin ensimmäinen leuanveto suorilta käsiltä ikinä :hyper:

Salille mee ihmeessä pitämään lihaskuntoa yllä, mutta varmaan vielä pudotettavaa ois. Saat tosiaan nopeesti sit kyl takasin menetetyt voimat ku lopetat pudottamisen. Älä sit pudotuksen jälkeen ota heti sitä "äkkiä kynmenen kiloo lihasta" -asennetta, tulee vaan samat läskit takasin. Hitaasti ensin, mielellään ainaki pari kk ylläpitopainolla ja kuitenkin kovaa salireeniä. Tsemiä, hyvinhän sulla menee.

Kiitoksia tsemppaamisesta rumilus :)

Salille mee ihmeessä pitämään lihaskuntoa yllä, mutta varmaan vielä pudotettavaa ois. Saat tosiaan nopeesti sit kyl takasin menetetyt voimat ku lopetat pudottamisen. Älä sit pudotuksen jälkeen ota heti sitä "äkkiä kynmenen kiloo lihasta" -asennetta, tulee vaan samat läskit takasin. Hitaasti ensin, mielellään ainaki pari kk ylläpitopainolla ja kuitenkin kovaa salireeniä. Tsemiä, hyvinhän sulla menee.

Noh, voisihan sitä varmaan vielä kun peilistä tuijottaa edelleen suhteellisen isomahainen mies :D

Kenelläkään vinkata hyvää ohjelmaa aloittelijalle?

Sinuna mä vetelisin vielä jonkin aikaa painoo pois, onhan se mukavampi lähteä keräämään massaa ku ei ala heti man boobsit roikkua ku vähä tulee höttöä :)

Mutta kyllä ehottomasti kannattaa samalla käydä salilla vaikka dieetti jatkuisikin.

Sitten ohjelmaa kyselit nii starting strenghtin voit googlettaa tai kattoo täält sticky ketjun.

Nyt tuli kokeiltua Starting Strength (tein kaiken yhtenä päivänä, hain vain aloituspainoja) ja päätin että Penkki lähtee 40kg vaikka oli suht helppo, pystypunnerrukset 30kg, kulmasoutu 40kg, kyykky 40kg (täytyy todeta et oli helvetin raskasta vaikken pääse edes tarpeeksi syvälle, jalat todella huonossa hapessa :( ), mave varmaan 60kg MUTTA oikeasti perkele kun ei tunnu jalat taipuvan että saisin oikeaoppisen maven ja kyykyn, tänäänkin oli nilkkojen alla pienet painot enkä tuntunut pääsevän tarpeeksi alas ja sitten oikea jalka on nyt ollut pari kolme viikkoa vähän kipeä kun se venähti tuolta polven takaa jotenkin.. Ei tuu olemaan helppoo. Yritän nyt joka päivä venytellä edes vähän että kankeat kinttuni rupeaisivat toiminaan oikein, mutta tässä vaiheessa aika huonolta vaikuttaa. Kyykyssä en pääse työkengät jalassa pienet levypainot nilkkojen alla ihan niin alas kuin kuuluisi ja mave tuntuu olevan aikalailla suorinjaloin tehtyä kun en pääse niin syvään asentoon kuin mielestäni olisi tarpeellista että se liike tuntuisi oikeassa paikassa (nythän se tuntuu tuntuvan jonkinverta alaselässä, jopa tuolla 60kg:lla).

Että sellaista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom