Mitä nyt? Yrittää jatkaa laihduttamista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itellä on on sairauden takia ollu koko ikäni ihan saatanan jäykät jalat ja sain liikeradat parempaan ja parempaan kondikseen kyykyn suhteen istumalla niin syvässä kyykky asennossa kun mahollista.

Eli ihan vaan niin syvälle meet ku menee selkä suorana koko matkalta ja vähän hartioita leveempi asento. Painat kyynärpäillä polvia erilleen niin venyy ne nivusetki.

Edit nii ja kyykkäät tietysti treeneissä :P Sellasilla painoilla jotka pysyy hallinnassa, koska itestä ainaki sillon pahimpana puuhevosena ollessa tuntu että aika helposti rasahtaa paikat jos alkas repii.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mene töihin. Tehdastyöläisiä tarvitaan aina, riittää kun omaat reippaan asenteen ja neljä toimivaa raajaa. Saat myös hyvässä lykyssä aerobista treeniä samalla. Oot kohta 19... sitten 20... kohta 21, hups täytitkin 22 ja hupskeikkaa 23v. Ne vuodet vierii aika nopeeta, joten kannattaa toimia nyt eikä huomenna. Vuoden päästä sun on entistä vaikeampaa löytää niitä töitä ja päästä ns. normaaliin elämänrytmiin kiinni.

Hyvässä lykyssä nussit jotain upeeta muijaa solakkana miehenä vuoden päästä omassa asunnossasi. Siinä sulle ensimmäinen huikea tavoite ;)

Zone-sarja -42%
Edit nii ja kyykkäät tietysti treeneissä :P Sellasilla painoilla jotka pysyy hallinnassa, koska itestä ainaki sillon pahimpana puuhevosena ollessa tuntu että aika helposti rasahtaa paikat jos alkas repii.

DSCF3006 - YouTube

Olitko ikinä noin paha puuhevonen? En ole itse videolla mutta olen about yhtä jäykkä kun tuo kaveri ja pääsen melko syvälle juurikin tuolla tavalla että nousen varpailleni, ottaa todella kovaa päähän olla näin kankea :wall:

E: Jatkanko kyykkäämistä pienet levypainot kenkien alla että pääsen edes kohtuu syvälle kyykyissäni, en usko että 10cm liikerata kehittäisi yhtään voimiani ja sitten jos joskus kyykky syvenee niin olisi melkoinen shokki kuinka paljon raskaampaa se on tehdä?

Mulle neuvottiin täällä, että jalat leveemmälle ja se auttoi. Oli liian lähellä toisiaan eikä mulla pysynyt tasapaino kantapäät maassa.

Mulle neuvottiin täällä, että jalat leveemmälle ja se auttoi. Oli liian lähellä toisiaan eikä mulla pysynyt tasapaino kantapäät maassa.

Noh, itseasiassa pystyn juuri ja juuri kyykkäämään kun laitan jalat melko leveälle ja jos jalkateräni ovat jossain 60 asteen kulmassa. En tiedä onko tämä kovinkaan tervettä polville?

Fatal, paljon pahempi. Pahimmillaan en pystyny nousta sängystä ennen ku mutsi (urheulihieroja ammatiltaan siis) hiero 30 min jalkoja joka aamu ennen aamutoimia. Kyl se siit lähtee ku jaksaa vaa painaa :)

Ei siis ollu tarkotus mitenkään vähätellä tota sun tilannetta, en sillä tarkottanu ollenkaan, koska tosin veemäiseltä näyttää liikkuvuus.

Yritin vaan osottaa että kyllä se liikkuvuus alkaa paranemaan ku vaa liikkuu miten pystyy ja venyttelee ahkerasti :) tsemppiä kovasti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom