mitä mieltä olette, neuvokaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jusse__
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mitäs jos tekis silleen et:
Ti: Hauis/Selkä

To:Rinta/Ojentaja/Olkapäät

Su:Rinta/Jalat

jos haluis panostaa rintaan enemmän niin kannattaisko tehä tollee, ku nää rinnat on niin olemattomat pienet ym. Kannattaisko tollee treenata niin tulis rintaa treenattua paremmin/enempi? :confused:

Jusse__ sanoi:
mitäs jos tekis silleen et:
Ti: Hauis/Selkä

To:Rinta/Ojentaja/Olkapäät

Su:Rinta/Jalat

jos haluis panostaa rintaan enemmän niin kannattaisko tehä tollee, ku nää rinnat on niin olemattomat pienet ym. Kannattaisko tollee treenata niin tulis rintaa treenattua paremmin/enempi? :confused:

Itsellä miken suosituksesta näin:

Ti Rinta olat

Pe Hauis/ojentaja ja medium penkki joka ottaa rintaan mutta enempi kuitenkin ojentaja painotteinen.

Ja ihan hyvin on toiminut noin kuukaudessa penkki nousi 122.5-->130kg mutta sitten meni selkä ja kuukauteen ei pystyny tekeen oikeen mitään... mutta nyt taas penkki nousussa :thumbs:

kun tekee massa painotteisesti treeniä, esim. rinnalle niin tekee penkin 2x6 ja muihin liikkeisiin semmosia 10-12 toistoja, niin miten sitten hauikselle, ojentajille, selälle, olkapaat ym. näitä voima sarjoja väliin. et esim. ojentaja: taljassa joku 3x6 ja muut liikkeet sitten massaa vai miten ton tekis? voiko tälleen tehä et tulee voimaa ja lihaksiin kokoa?

vedä nyt toistoja vaan siinä 6-12 välillä nii pitäs tulla massaa ja voimaa aivan hyvin.Toi 6 toistoa kehittää jo tosin voimaa jonkun verran enemmän kun 12 ja taasen 12 toistoa voipi kehittää massaa vähän paremmin kun 6....tosin riippuu varmaan henkilöstäkin.

Ti: Rinta, olkapäät, ojentajat

Penkki 2x10
Vinopenkki 2x10
Pystypunnerrus 2x10
Vipunostot sivuille 4x10
Pushdown taljassa 2x10
Ranskalainen 2x10

To: Selkä, hauikset

Ylätalja 4x10
Alatalja 4x10
Hauiskääntö tangolla 4x10
Hauiskääntö käsipainoilla 4x10

Su: Jalat

Prässi 4x15-20
Ojennukset 4x10-15
Koukistukset 4x10-15
Suorinjaloin maastaveto 2x10
Pohkeet

Vatsat välipäivinä himassa.

Elikkä tuon miken ohjelman teet nyt,etkä tee siihen yhtään mitään muutoksia.Se on mun mielipide,että juuri tuollaisella perusohjelmalla tulee parhaiten kehitystä.Elä mee panostaan enemmän rintaan tai hauikseen,vaan teet juuri tämän ohjelman.Se kehittää tasapuolisesti koko kroppaa ja pitäis tulla tulosta joka paikkaan.

Tuo ohjelma kehittää sulle lihaksia ja hyviä pohjia,jos alat myöhemmässä vaiheessa tekemään voimaharjoittelua.Ja jos olet aloittelija,niin 10 toistoa lisää sulle molempia,sekä voimaa,että massaa,koska sun hermosto on vielä niin kehittymätön.Elikkä,jos mää nyt aloittaisin tai olisin pikkasen käynyt salilla,niin olisin ottanut juuri tommosen ohjelman.

Joo alkuun menee neljä sarjaa aika nappiin mutta oon nyt huomannu et kun treenipainot kasvaa niin se vie vähän intesiteetistä pois. Ennen jaksoi vääntää 4x8 helposti ja vasta viimenen toisto oli täysin loppuun viety joka sarjassa. Parin kuukauden jälkeen oon vaihtanu melkein kaikista massaliikkeistä sarjat 4->2-3 tai sitten painoa pudotetaan lopuista sarjoista. Eli 2-3 kovaa sarjaa ja yks pumppi on aika näpäkkä ainakin minulle. Neljällä sarjalla alussa per liike menee vielä ihan hyvin mutta elä ala ihmettelemään jos käy niinkuin kävi ainakin minulle että mehut alkaa loppumaan aiemmin kuin ennen, se vaan kertoo että saat ittestäs irti enemmän kuin aiemmin. (ainakin minä uskottelen itselleni näin.)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tässä olis ruokailuani kolmen päivän ajalta, ottakaa kantaa olisko tähän jotain lisättävää vai jatkettava samaan tahtiin. pituus: 180cm paino: 67kg

1.päivä
1sämpylä (makkaraa, juustoa)
2pihviä (sianlihaa)
2dl maitoa
3ananas rengasta
3dl maitoa + protsku
400g sikaa (ei kerralla)
4dl maitoa
1prk maitorahkaa + 3ananas rengasta
vettä reilusti

2.päivä
8leipäviipaletta (ei kerralla)