mitä mieltä mun dieettiruokavaliosta??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs mieltä ootte mun dieettiruokavaliosta. Ikinä en oo dieetannu enkä ravintopuolta "suunnitellu" joten saattaa olla aika paljon virheitä. Eli mitä mieltä ootte?

-50g kaurahiutaleita
-300g broilerii
-1prk tunaa
-1prk maitorahkaa
-1prk raejuustoo
-1l maitoo
-3rkl virginoo + pari möllerin tuplaa

tosta pitäis tulla n.2000kcal ja (hh: 30%, prot: 50%, rasv. 20%)!

Tän lisäks tarkotus olis koulus olis syödä joku hiilaripitonen ruoka (paljon kasviksii), että kalorit olis tuolla 2500.

Menneekö pahasti mettään?

:rolleyes: :rolleyes: :kippis1: :rolleyes: :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerro nyt meille kuitenki vielä painos ja pituutes ja likimääränen rasvaprosenttisi.
Ite oon tässä innostunu "massive eating"- jutusta, mikähän se osote oli, mut sitä voi kyl käyttää myös painon tarkkailuun eikä vaan massan keräämiseen.
www.johnberardi.com tai jotaa:)

180/80, rasva% 12-15. 5kg olis tarkotus pudottaa fläsää parissa kuukaudessa. Noista luvuista voikin arvata ettei sitä lihastakaan oo kovin paljoo...:itku:

Kannattaisi ostaa ennemminkin marinoimattomia broilerisuikaleita. Marinadissa kun on aika paljon tyhjiä kaloreita (sokeria, ties mitä rasvaa). Lisää sitten vähän lisää öljyä ruokavalioon.

Originally posted by AKV
Kannattaisi ostaa ennemminkin marinoimattomia broilerisuikaleita. Marinadissa kun on aika paljon tyhjiä kaloreita (sokeria, ties mitä rasvaa). Lisää sitten vähän lisää öljyä ruokavalioon.

Ehhehe? No eipä tuo dieetti tuohon marinadin kaadu. Yleensä noissa marinoiduissa broilerifileissä yms. on jotain 1-3 g hh/100g, 3-5g rasva/100g, ja 17-20g prot/100g. Ja sitä marinadiahan jää varmaan puolet käyttämättä ja roskiin, joten hiilarin ja rasvan osuus pienenee entisestään.

Originally posted by AKV

Siinä marinadissa nyt ei ole juuri mitään. Kariniemen kananpojan fileesuikaleissa hunajamarinadissa on seuraavanlaiset ravintoarvot: 133kcal, 19g p, 0.7g hh, 6g r /100g. Ja kuten tapparakin totesi, osa marinadista jää paketin pohjalle, joten hiilareita on lopulta vielä vähemmän.

Ööh, just eilen surffailin tuolla keho.netissä omia aterioita laatimassa ja siellä oli annettu broilerin hunajamarinoiduille filesuikaleille aikalailla erilaiset ravintoarvot, mm. rasvaa liki 10g/100g. Samat arvot löytyy FinElistä. Mulla oli nämä mielessä, muuta tietoa ei ole sillä en ole huomannut eri valmistajien suikalepaketeissa sen tarkempia grammamääräisiä tuoteselosteita.

Millanen sun ruokavalio oli ennen, paljonko tuli kaloreita?

ja tärkeää on myös, että miten syöt ne. On eri asia syödä kaikki yhdellä kertaa kuin, että jakaisi esim. 6 osaan.

Onko muuten aamuaerobinen välttämätön? Ei millään jaksais opiskelun ohella lähtee klo 6 lenkille. :jahas:

Eli voiko ton korvata vaikka 30min kuntopyörää treenin jälkeen. Onko sama vaikutus mitä aamulenkillä?

Originally posted by AKV
Ööh, just eilen surffailin tuolla keho.netissä omia aterioita laatimassa ja siellä oli annettu broilerin hunajamarinoiduille filesuikaleille aikalailla erilaiset ravintoarvot, mm. rasvaa liki 10g/100g. Samat arvot löytyy FinElistä. Mulla oli nämä mielessä, muuta tietoa ei ole sillä en ole huomannut eri valmistajien suikalepaketeissa sen tarkempia grammamääräisiä tuoteselosteita.

Mä ainakin ensisijaisesti etsin ruoka-aineiden ravintoarvot valmistajan sivuilta, kuten atrian tai saarioisten. Mistä muuten noi Kariniemen tuotteiden ravintoarvot löytyvät, kun en ole pakkauksissa niitä nähnyt enkä sivuja löytänyt?

Originally posted by tappara
Mä ainakin ensisijaisesti etsin ruoka-aineiden ravintoarvot valmistajan sivuilta, kuten atrian tai saarioisten. Mistä muuten noi Kariniemen tuotteiden ravintoarvot löytyvät, kun en ole pakkauksissa niitä nähnyt enkä sivuja löytänyt?

Valmistajakohtaisesti minäkin pyrin tuotteiden arvot ottamaan selville kun tuotekohtaiset erot voivat olla ihan mitä hyvänsä.

Etsin itsekkin pakettien kyljistä ja netistä kariniemen tuotteiden ravintoarvoja kunnes tajusin soittaa asiakaspalveluun. Miten sitä tahtookin nykyään tehdä kaiken vaikeimman kautta vaikka asiakaspalvelun ihmisille maksetaan siitä että kertovat minulle ravintoarvoja. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom