Mitä levitettä laitatte leivälle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lumicki
  • Aloitettu Aloitettu
Grillattua kanaa pilkottuna, selleria tosi pieniksi pilkottuna, pähkinöitä vielä pienemmäksi hakattuna, ranskalaista salaatinkastiketta / self made mayonnaise 50/50. Ehkä paras leivän päällinen mitä tiedän :)
Tuota pitää testata! :eek: :kuola:

Onko suosituksia leivästä, kevyesti paahdettuna ehkä? Millä pähkinöillä olet koittanut? :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Teen yleensä cashewpähkinöistä. Krapulassa suolapähkinöistä :D

EDIT : kyllä mulla tälle levitteelle ihan ns. "virallinenkin" resepti löytyy. Pitää kaivaa jostain. Nannaa joka tapauksessa.

EDIT : Ei sitä nyt tietenkään mistään löydy. Kukin tehköön itselleen mieleisen koostumuksen :) Ja leivästä ei ole mitään suosituksia - kaiken kanssa tämä menee. Viimeksi fazerin ruissämpylöiden kanssa. Parani muuten leivän maku (ja menekki :D) tässä taloudessa huomattavasti :D

Mulla n. 6, enkä ole mitään levitteitä käyttänyt sitten 12-v synttärieni... :arvi:

En itekään kuvittele, että kolesteroli nousis levitteiden takia, perinnöllistä mahtaa olla koko homma, mutta jos sitä sais laskemaan niiden AVULLA niin :rock:

Leivälle ei mulla mene muuta kuin paksu köntti raakaa paistijauhelihaa, jonka päälle taas aimo ripaus suolaa.

Mausteista en ole ikinä pahemmin pitänyt, moni kaveri on usein ihmetellyt kun tilaan perjantai-iltasin aina grillisafkat ilman mitään mausteita.

Vaihtelee.

Yleensä kaapissa on sinistä Floraaja "oikeanlaista" avokadoa. Käytän jompaakumpaa niistä.

Jos kuitenkin epäilen, että rautaa on tullut nautittua liian vähän, ostan jotain maksapainotteista levitettä.

Välillä, kun herkuttelen, ostan tuorejuustoa tai jotain muuta hyvää.

Paahtoleivän päälle ketsuppia, juustoa, aurajuustoa ja hieman mikrotusta. siinä levitettä kylliksi :kuola:

Mini lettaa.

Keijua tulee käytettyä, koska vanhemmat sitä ostaa (asun kotona). Jos itse päättäisin niin Oivariinia tulisi syöpöteltyä sen hyvän maun takia, ainut miinus on sen kovuus, joka on ikävää esim. pehmeiden sämpylöiden kanssa.

Huh huh. Makunsa kullakin, mutta tämä on ainakin mun korviin jo ennen kuulumatonta.

Ei kannata mitään lihaleikkeleitä sitten kalaöljyn kanssa sekoittaa. Tuo kalaöljy sopii parhaiten ruisleipä + suolalohi yhdistelmään. En ole muita yhdistelmiä kokeillutkaan.

Ei kannata mitään lihaleikkeleitä sitten kalaöljyn kanssa sekoittaa. Tuo kalaöljy sopii parhaiten ruisleipä + suolalohi yhdistelmään. En ole muita yhdistelmiä kokeillutkaan.

Joo no ei ole pelkoa, että menisin kokeilemaan minkäänlaista yhdistelmää. Ruisleipä + kalaöljy kuulostaa jo riittävän hirveelle.

Suositut

Back
Ylös Bottom