Mitä kouluun evääksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fetus
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä pirua sitä oikein ottaisi evääksi kouluun kun välillä kestää koulu viiteen ja ruokailu on 11.30? Tänäänki menin vielä salille koulun jälkeen ja syömään pääsin vasta 18.30:( . Ei oikein treeni luista kun on noin pitkiä taukoja ruokailujen välissä. Pitäs olla jotain semmosta mikä ei mee lämpimässä pilalle ja on nopea vetää naamaan. Ja ei, purkkitonnikalaa ei tee mieli:urjo: . Heraahan toki vois ottaa shakerissä mukaan ja vettä sekaan kun haluaa, mutta eipä siinä juuri kaloreita oo. Entäpä hedelmät+hera?

Tulisi enemmän mahdollisuuksia jos ottaisi semmosen pienen kylmälaukun reppuun ja sinne väsäis vaikka kinkkuleipiä, mutta menee reppu aika täyteen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan herassa kaloreita yleensä lähemmäs 400kcal=100g. Mutta eipä ne drinkit miltään aterioilta tunnu. Hedelmät ja propatukat ovat varmaan kohtuu hyviä ja miksei nuo drinkitkin.

Itse otan kouluun päivittäin evääksi banaanin ja Hy-Pron proteiinipatukan. Ruokailu meillä 11.00, ja yleensä tuleekin banaani vedettyä siinä 14.00 aikoihin. Patukasta 50% vähän ennen treeniä ja loput heti treenin jälkeen.

Ota vaan se kylmälaukku sinne reppuus. Itekkin raahaan kylmälaukkua repussa ja rahkat ym. safkat säilyy tosi hyvin, vaikka ois pitkäki päivä. Toki kannattaa laittaa muovipussiin se kylmälaukku tai repusta saattaa löytyä kosteahko yllätys.

Milloin mitäkin, raejuustoa, tonnikalaa, maitorahkaa, kaupasta tänään tuli ostettua rosvopaistia ja mehukeitto on kestosuosikki varsinkin näin dietillä.

Mulla on aina repussa 1-2 banskua, jotka voi vetää pahimpaan hätään. Jos on pidempi koulusetti niin sheikkeri on laukussa tai protskupatukka. Joskus tulee käytyä koululla kaksi kertaa syömässä, jolloin tulee ainakin vatsa täyteen paremmin kuin yhdestä patukasta.

hedelmiä,leipiä,palautumis juoma esim: mass blast,heraa,maltoa, jos sul o koulus kaappi nii säilytä vaikka siel hera pussi/malto pussi/sheikkeri komboa.

Protujuoma + banaani voisi olla paikallaan tässä kohtaa. Protujuoma säilyy kyllä yhden normaalimittaisin koulu/työpäivän jos ei nyt ihan auringonpaahteessa sitä pulloa pidä ja se bansku antaa mahaan vähän täytettä ja on muutenkin ihan fiksua ravintoa ja vielä suht halpaakin esim. protupatukoihin verrattuna.

Heraa 30g ja lesetiiniä/rypsäriä 15g pulloon

ite käyn aina 2 kertaa koulussa syömässä ja mukana usein protskudrinksu tai protsku patukka. niillä pärjää hyvin. tosin en ole kovin usein koulussa 5 h pitempään..

ite käyn aina 2 kertaa koulussa syömässä ja mukana usein protskudrinksu tai protsku patukka. niillä pärjää hyvin. tosin en ole kovin usein koulussa 5 h pitempään..

Käyt 2 kertaa syömässä saman päivän aikana? ei meillä ainakaan oo kun klo 1200 lounas, välipalaa saa sitten ostaa

8-16.00 koulua, välitunneilla rahkaa (yht 500g) ja kouluruoka, no problemo :D

Juuri näin aina pari purkkia rahkaa mukana. Ekan syön n. klo. 10.00 ruokailu on n.klo 12.00 ja toisen rahkan voi sitten vetästä siinä 14.30.
Ehrmannit ainaki säilyy hyvin. Ihan on ollu syömäkelposia, elokuussaki vaikka 7 tuntia ollet kuumassa repussa.

Itse otan kouluun mukaan ruisleipää ja heraa tai rahkaa ja kaurahiutaleita. Itse syön aamupalan noin kolo 7 ja seuraava ateria on 11:15 sitä seuraava varmaan tunnin päästä otan ruisleipää paljolla kalkkunalla ja juustolla ja 14:45 otan heradrinkin juuri ennen salille menoa ja tietty palkkari naamaan treenin jälkeen.

Kiitoksia vastanneille:) ! Ihan hyviä vinkkejä tullu. Pitänee aluksi koittaa tuota hedelmä+hera-settiä (hera menee kätevästi shakerissa ja hanasta vettä sekaan ennen juomista) ja sitten soveltaa leipiin, rahkaan ym. kun alkaa kyllästyttää. Ennen ruokailua oon yrittäny pärjätä melko runsaalla aamupalalla. Aamupalakin vaihtelee, mutta jos joutuu mennä 8.00 kouluun niin 7.30 vedän pari leipää kinkulla+juustolla ja siihen juomaksi kaakao. Sitten päälle 250g Milbonaa+purkki ananasta. Tosin jos menen kouluun vasta 10.30 niin silloin riittää aamupalaksi pelkkä rahka+ananas kun kuitenkin saa kuituja heti tunnin päästä kouluruuasta.

Paras aika noiden eväiden vetämiseen mulle on luultavasti 14.00-15.00 niin jaksaa sitten salilla puhkua:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom