Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Blender
Jos sä ite sekoittelet palautumis juoman niin siihen sopii toi Fastin whey, siihen lisäksi toi malto ja jos haluat niin voit laittaa siihen myös kreatiiniä ja glutamiinia. Sitten voit käyttää tota whey 3 vaikka illalla nukkumaan mennessä.
Originally posted by kanijeans
Amatööri kysymyksiä:
Te juotte sen proteiini+hiilari paukun het treenin jälkeen?
Entäs väli päivinä? Sama paukku? Koska? entä jos on kaks väli päivää.
Oon ajatellu tällästä fast whey+ ja malto6, ku ei oo rahaa muuhun, onko yhtään hyvä? noin 1,5dl whey+ ja noin 1dl maltoa + kaakao jauhoa noin 0,5l vettä.
-kiitos kun jaksatte vastata!
No niin ny on kaupassa käyty ja käteen jäi:
Kromi 120tabl. 5.55e
Magnesium 140tabl. 7.40e
Fast whey3 900g 22.90e
Malto6 1kg 5.50e
Fast shaker 4.90e
Nesquik kaakao 2.85e
yht. 49.10e!
Noi hinnat on vaan jos jotain kiinnostaa...
Kotoa valmiina löytyy
Vahva C-500mg
Multi-B
Sinkki
Mutlitabs tai joku vastaava
Vielä pari kysymystä: Eikö toi palautumis juoma kasvata lihasta ja paranna tuloksia?! Entäs noitten vitumiinien kans, koska niitä kannattaa ottaa? Sen tiedän että C enne tai/ja jälkeen treenin.
Toi fast massa pisti silmään kans, koskas sitä kannattaa naattia, ku se ei kuulemman sovi palautumiseen. Kiitos!
Niin nouseeko noilla tulokset? ;)
Eikös se niin tee, olen ymmärtänyt, että se pointti on siinä lihaskasvun kannalta, että lihas saa heti nopeasti imeytyvää proteiinia ja se taas on merkittävä tekiä lihaskasvun kannalta? Eikös juttu ole näin? :evil:Originally posted by kanijeans
Eikö toi palautumis juoma kasvata lihasta ja paranna tuloksia?! Kiitos!
Nesquik kaakao 2.85e
Oon kans aloittelemassa tässä. Reco2:sta oon nyt parien treenien jälkeen ottanut, saa nyt nähdä onko tulosta tullut kuinka kesään mennessä.Originally posted by kanijeans
Away: Onko sulla kasvanu lihas ja noussu tulokset? Ja mitä palautumisjuomaa käytät?
Tänään vedin noita ekan satsin. Maistu ihan ok ja paakkuja ei ollu yhtään. Ny vaan kovaa treeniä!
En oo kokeillu mitä nousee ja oon tehnyt penkkiä vain kerran viikossa 3*8-12, rautaa on tangossa ~50 kg. Enemmän tykkään tehdä penkkiä käsipainoilla.. :evil:Originally posted by kanijeans
Away: paljon saat penkistä? ;) Jos näin aloittelijana saa kysyä?
Mutta saisinko joltain kokeneelta vastauksen kysymykseeni!
Siis kasvattaako toi mun yhdistelmä lihasta ja parantaako tuloksia?