Mitä eroa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis tosta palautumis juomasta ei oo mitään hyötyä?!?! ku eilen otin ja paikat on silti iha jumis. Onko se vaan ns. turha ostos?! No jos se ei tuota tulosta niin mikä sitte tuottaa, muuku treeni?
Kerokaa ny joku jolla on kauan kokemusta ja mitä o käyttäny!
Away: saan jotain 60 penkistä... :rolleyes:

Originally posted by kanijeans
Siis tosta palautumis juomasta ei oo mitään hyötyä?!?! ku eilen otin ja paikat on silti iha jumis. Onko se vaan ns. turha ostos?!

Luuletko palautusjuomaa joksikin ihmeaineeksi, jota käyttämällä lihakset ei mee koskaan jumiin ja kasvaa silmissä?

No jos se ei tuota tulosta niin mikä sitte tuottaa, muuku treeni?

Säännöllisesti suoritetettu treeni, ravinto ja lepo -sykli tuottaa tulosta. Palautusjuoma kuuluu tohon ravinto-osastoon. Se on tärkeä ottaa treenin jälkeen, jotta palautuminen lähtee nopeasti käyntiin.

Huoh, älä ny kanijeans tärrää suotta, ota iisisti. Tää kehoilu & voimailu on pitkäjänteistä hommaa.

Tottakai lihakset on kunnon pumppailun jäljiltä jonkun verran kipeenä, otti sitten mitä vaan, laitonta tai laillista. Ei ole olemassa mitään taikasanoja, joiden avulla yön yli lihakset pamahtaa nelinkertaisiksi, penatulos kuusinkertaiseksi eivätkä paikat ikinä kipeydy.

Eli pidät vaan huolen lähinnä tästä voimailun & kehoilun Pyhästä Kolminaisuudesta:

1) reeni
2) ruoka
3) lepo,

niin pitkällä tähtäimellä sulle tulee lisää lihasta ja voimaa, ehkä paljonkin. Tuota ravintopuolta avittaa ja kätevöittää jauhojen käyttö, kuten esim. proteiinijauho, malto ja krea, mutta ei niillä ihmeitä saa aikaan.

Reenaile ny tiukasti, syö urakalla ja koeta nukkua paljon ainakin muutamia kuukausia, niin sitten näät jo tuloksiakin. Muista myös lihashuolto -> alkulämmittelyt ja venyttely, vähentävät ees vähän lihaskipuja ja pienentävät loukkaantumisriskiä.

En mä ny sitä miksikään ihme aineeksi luulekkaan mutta luulin että siitä olis jotain hyötyä lihas kasvulle ku oon lukenu että: "Mitä nopeampaa proteiini pääsee lihaksiin niin sitä paremman kasvu alustan lihas saa." Tai jotain vastaavaa...

No kai sitte kovaa treeniä vaan ja vedän ton proteiini+hiilari paukun treenin jälkeen mutta en kyllä enää todella pitkään aikaa osta uusia jos niistä ny ei oo mitään havaittavaa tulosta muutaku pitkällä aika välillä, kyllä mä sen tiesin että ei niillä lihas yhes yös kasva! Mutta ajattelin että niillä sais vähä nopeempaa tulosta ja lihasta ku "normaalisti" mutta ei näköjään... :(

Kyllä järkevällä lisäravinteiden käytöllä saa aikaseks nopeampaa tulosta, kuin ilman. Aiotko harrastaa salilla käyntiä vain lyhyellä aikavälillä, vai miks ihmeessä meinaat lopettaa palautusjuoman käytön?

En varmaan lopeta, ajattelin että niistä ei oo mitään hyötyä! Mutta hyvä jos on edes vähä. Kyllä mä aijon käydä puntilla vaikka kuinka kauan! Se on kivaa! :)
Wbb: ookko kauan käyttäny palautumisjuomaa? ja mitä käytät?

En mä ny sitä miksikään ihme aineeksi luulekkaan mutta luulin että siitä olis jotain hyötyä lihas kasvulle ku oon lukenu että: "Mitä nopeampaa proteiini pääsee lihaksiin niin sitä paremman kasvu alustan lihas saa." Tai jotain vastaavaa...

Kyllä siitä hyötyä saattaa olla, mutta ei se lihasten palautumisaika sen avulla mitenkään dramaattisesti lyhene.

En varmaan lopeta, ajattelin että niistä ei oo mitään hyötyä! Mutta hyvä jos on edes vähä. Kyllä mä aijon käydä puntilla vaikka kuinka kauan! Se on kivaa! :)
Wbb: ookko kauan käyttäny palautumisjuomaa? ja mitä käytät?

Hyvä valinta. Fastin reco2:sta oon juonu, mutta nyt päätin ostaa jotain muuta. Tossa fastissa kun on niin paljon hiilareita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikkien lisäravinteiden hinnat löydät sivun ylhäällä olevasta LRP:n bannerista. Glutamiinista on keskusteltu palstalla paljon. Jos ei ole rahaa dekstroosiin ja kreaan, ei ole kyllä silloin glutamiiniinkaan varaa. Tuolla heralla ja maltolla pärjäät oikein hyvin... Askel kerrallaan bro!

Kysyin tuolta lisäravinnepalvelusta hetki sitte että koska Fast massaa kannattais ottaa, ja sieltä vastattiin näin: "Jos haluat ns. tankata treeniin Fast masssalla niin juo drinkki n.60 min ennen treenin aloitusta." Voiko tota sitte ottaa muulloin ja jos voi niin koska?

Kyyllä sä voit tota fastin massaa juoda esim päivittäin ravintolisänä. Jos tuntuu ettei mee ruokaa tarpeeks alas.

Kuinka nopeeta toi palautumisjuoma pitäis saada kurkusta alas? Mulla kestää noin 25min ennenku saan sen juotua. Pukuhuone-mopo käyntiin-kotia-drinkki shakeriin ja alas.
Entäs kannattaisko tota malto6:sta ottaa mukaan salille? Sekoittaa esim. mehuun.
Kiitos taas vastanneille! :)

Mun käsityksen mukaa kannattaa ottaa palautumisjuoma mahdollisimman nopeesti reenin jälkee. Eikai se ihan minuutin päälle oo mut ota vaikka palautusjuoma salille mukaa. Malton sekaa heraa ni siinähä se palautusjuoma jo onki yksinkertaisuudessaan :)

Ite oon saanu pelkällä halppisprotskulla ja hieman enemmän syömällä 6kk reilu 5kg lisää massaa. En tosin sano että puolekkaan ois lihasta. Tulokset ei oo noussu paljoa paskaakaan.
Itelläki loppuu aineet kohta ja tuumasin kans varmaan tota fastin 3:sta ostaa ja maltoa. Kotona ei oikein tykätä ko vähä väliä tulee noutoilmoitusta postista. :mad2:

Entäs kannattaisko tota malto6:sta ottaa mukaan salille? Sekoittaa esim. mehuun.
Ei. Tai siis voihan sitä ottaa mukaan mutta ei sitä juoda treenin aikana. Silloin otetaan energia maksasta ja lihasten glykogeenivarastoista.

Joo kiitos! :)
Kävin tänään prismas ja näin siellä että Fast reco2 oli tarjouksessa 17.90e! Kannattaisko ostaa varastoon? Oli anaki suklaan makuisena.

Minkälainen on kanijeans sun normaali ruokavalio? Siis arkiruoka? Montako kertaa päivässä syöt ja mitä? Kannattaa katella vaikka täältä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=1458&highlight=ruokailu lisää vinkkiä siitä, miten kannattaisi syödä.

Noita asioita kannattaa laittaa kuntoon (siis, että tav. laadukasta ja proteiinikasta tav. muonaa syö _tarpeeksi_), ennenkuin rupee hirveesti jauhojen kanssa leraamaan. Tai ainakin samaan aikaan kuin jauhoja vetää. Ne ovat LISÄravinteita, ei niillä kannata lähteä hirveesti tav. ruokaa korvaamaan. Opetella syömään kuusi kertaa päivässä ja mieluummin enemmän kuin vähemmän. Kaiken paras, jos jaksaa pitää ruokapäiväkirjaa ja laskea saamansa kalorit ja paljonko tarviisi.

Mutta jos meinaat pitkällä tähtäimellä tätä hommaa, niin miksei voisi ostaa tarjouksessa olevaa Reco2:sta, riittääpähän pitempään :) Onhan se aivan asiallista pal.juomajauhoo.

Back
Ylös Bottom