Mitä ajattelette Tony Halmeen kamppailulajiurasta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nage sanoi:
Kun tuollaisen vertauksen heitit, meinaatko että helluntaipappi haastais Roccon toimintaleffaa?

Boogie todennäköisesti ajatteli, että pelkällä voimalla pärjää, mutta taisipa todeta pikaisesti, että vaatii se muutakin.

Lähinnä meinasin jossaki anal adventures tyylisessä pätkäs:D

Oikeassa olet tuossa jälkimmäisessä, mutta ei se halmeestakaan mitään todista. Jos tuon asian kääntää toisinpäin, niin ei halmesta taitais bodaus-kisoissa olla boogielle vastusta. Miten vain, olihan tuo boogie-halme asetelma kuitenkin hyvää viihdettä, ja ainakin halme ilmeisesti panostaa enemmän viihteen-alalle.

Sepsis sanoi:
Suomen paras nyrkkeilijä? Halme oli ammattilasiten raskaansarjan suomenmestari, mutta se ei tee hänestä vielä parasta nyrkkeilijää.

Osalla porukasta tuntuu olevan vaikea ymmärtää painoluokkaurheilun luonnetta. Parhaat urheilijat harvoin löytyy sieltä isoimmasta sarjasta. Lisäksi ammattilaisten asema Suomessa on niin huono, ettei parhaiden (eipä näitäkään montaa ole) amatöörien ole järkeä lähteä ammattilaiskehiin.

Väite, että Halme oli pitkän aikaa Suomen paras nyrkkeilijä, on kyllä vailla todellisuuspohjaa. Halmeen aikoihin kansainvälisissä kehissä oli ihan oikeastikin menestyviä suomalaisia nyrkkeilijöitä, kuten Turunen ja Rauhala.

Jep, ei todellakaan pound for pound-paras, ei lähelläkään. Lähinnä ajoin takaa että nyrkkeilyn säännöillä kehässä sille ei ketään koko Suomen maassa olisi pärjännyt, on sekin jotain. Tässä on juuri näkökantaero mitä tarkoittaa paras nyrkkeilijä, suhteutettuna paras vai absoluuttisesti paras? Mutta väärinymmärrysten välttämiseksi olisi pitänyt sanoa että "paras kamppaillessa nyrkkeilyn säännöillä."

Kyllä mies josta myydään jenkkilässä nukkeja on oltava kovajätkä! En kyllä vähättelisi yhtään halmeen saavutuksia.. Propsit Tonylle:rock:
ludvig_borga.jpg

Koitas lukasta vielä tuo ketjun otsikko ja sit mun posti kokonaisuudessaan niinku ajatuksella. Ja sitten, ehkä vasta sitten alat vuodattaan mua lainaten asioista jotka mua ei voisi näillä aamuilla v-ä-h-e-m-p-ä-ä kiinnostaa.

Vastasin, ku muut ottivat ensin kamppailulajien ulkopuoliset asiat puheeks. Ilmeisesti osui arkaan paikkaan,kun et positiivisiin posteihin kommentoinu. Boohoo...

Ja kateellinen/katkera Halmeelle?
Usko pois, ei oo mitään syytä olla. Onko kaikki, jotka ei pidä jostain toisesta ihmisestä kateellisia/katkeria? Kuten sanottu, äijä on mun mielestä pelle (kiinnosti se sua tai ei), mutta mun päivät ei silti kulu kiroten Halmetta.
:whip:

Iran Barkley on tossa mainittu muutama kerta ja kehuttu Tonyn suoritusta,Barkleyn vika loisto suoritus oli 1992 Thomas Hearnsia vastaan.Hän painoi silloin 78,93kg.Halme ottelussa hän oli 104kiloinen vanha paksukainen.
Suomipojista Tarmo Uusivirta 181cm 75kg olisi kyllä piessy Tonyn varmasti,samanmittainen mutta vain 67,5 kiloinen Jyri Kjäll olisi kyllä tainnut hävitä.Kjäll oli kyllä melkoinen hämähäkkimies raajat kuin narunpätkät,polvilumpiot oli jalkojen paksuimmat kohdat:D

ektomorfi sanoi:
Vastasin, ku muut ottivat ensin kamppailulajien ulkopuoliset asiat puheeks. Ilmeisesti osui arkaan paikkaan,kun et positiivisiin posteihin kommentoinu. Boohoo...

Ja kateellinen/katkera Halmeelle?
Usko pois, ei oo mitään syytä olla. Onko kaikki, jotka ei pidä jostain toisesta ihmisestä kateellisia/katkeria? Kuten sanottu, äijä on mun mielestä pelle (kiinnosti se sua tai ei), mutta mun päivät ei silti kulu kiroten Halmetta.
:whip:
Sanoinpahan vain, että mielestäni kuulostat kateelliselta, ja mielestäni teet täällä itsestäsi pellen tuommoisia huutelemalla.:david: Ja korostan vielä, että en fanita halmetta millään lailla.

Halmeen ehdottomasti paras anti kamppailu-urheiluun on se, että ainakin niissä piireissä missä itse treenaan, on Tony antanut nimensä eräälle liikkeelle. Elikkäs kun mattopainissa joku vain yrittää roikkua vastustajassa kiinni ilman sen kummempaa tietoa siitä mitä pitäisi tehdä, tunnetaan liike nimellä "tony halme sidonta".

Voi jeesus..Mun mielestä Ektomorfin kommentissa ei ollut mitään sellaista mistä pitäis noin paljon hernettä vetää sisään... paitsi ehkkä jos olet tosi pahasti Halmeen fanittaja. Oli mielestäni asiallinen kommentti miehen sekoiluista jotka todellakin ansaitisivat vähän enemmänkin kritiikkiä.

Röväre ylitulkitsetko vahingossa/tahallaan Ektomorfin aiemmat kommentit? Itse voisin sanoa samat kommentit Halmeesta enkä pysty millään tavalla ymmärtää miten helvetissä se saisi minut vaikuttamaan KATEELLISELTA puhumattakaan siitä että oikeasti olisin kateellinen? Ja miten se vihlaiseva kritiikki joka todella nappaa miehen housut kintuissa tekee Ektomorfista pellen? Ai, eikö sellaista olisi saanut sanoa ääneen...

Kuli sanoi:
Tarmo Uusivirta 181cm 75kg olisi kyllä piessy Tonyn varmasti,samanmittainen mutta vain 67,5 kiloinen Jyri Kjäll olisi kyllä tainnut hävitä.Kjäll oli kyllä melkoinen hämähäkkimies raajat kuin narunpätkät,polvilumpiot oli jalkojen paksuimmat kohdat:D
vaikka uusivirta oli hyvä nyrkkeileen niin tuskin olisi uusivirta viisaana miehenä edes noussut tonya vastaan kehään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainakin Halme herättää paljon tunteita ja keskustelua. :) (Tässäkin jo kohta kymmenen sivun verran.) Niinkuin jokainen ihminen, jolla on mielipiteitä ja joka saa jotain aikaan.

Halme on urheilu-urallaan saanut aikaan kovia saavutuksia suomalaiseksi. Ja tässä haluan laskea myös tuon show-painin urheiluksi, sillä kyllähän se fyysisesti kovaa urheilua on, vaikkei kamppailua olekaan.

Halmeen olemukseen kuuluu tietysti kiinteästi myös tuo mölisevän pellen rooli. Mutta ihan kohtalaisesti äijä on vastannut huutoonsa tähän asti. (Ja kukaan muukaan rikoksista tuomittu kansanedustaja ei ole ikinä eronnut, jos ei ole erotettu. Enkä eroaisi minäkään, on se sentään niin lokoisaa ja hyväpalkkaista duunia. :D )

Ja päässyt kansanedustajaksi sellaiselta pohjalta, josta useimmat eivät etene edes sen lähiöpubin portsariksi.

Kova äijä.

Tietysti aina vähän roiskuu kun rapataan. Mutta se ei minun silmissäni vähennä kokonaissuorituksen arvoa.

Eduskunnassa on paljon suurempia kriminaaleja kuin Tony. Yhteiskunnalla Tonyn törttöily ei tullut maksamaan kuin murto-osan verrattuna näitten tunnettujen kriminaalien rahakuppauksiin. Harmi vaan, että mies päätti vetäytyä presidenttikilvasta. Toivottavasti mies kirjottaa vielä pari kirjaa, ovat sen verta hauskaa/mukavaa luettavaa.

En itsekään pidä Halmeen kaikista tempauksista, mutta miehen saavutukset ovat kyllä huimia urheilun ja viihteen saralla......

Kyllä huomaa, että Halme ja sen tempaukset jakavat aika hyvin porukan. Halmetta joko vihataan tai ihaillaan.

Wintikka sanoi:
En itsekään pidä Halmeen kaikista tempauksista, mutta miehen saavutukset ovat kyllä huimia urheilun ja viihteen saralla......

Kyllä huomaa, että Halme ja sen tempaukset jakavat aika hyvin porukan. Halmetta joko vihataan tai ihaillaan.
En mä tee kumpaakaan. Kovia suorituksia miehellä on alla, ei ehkä ole maailman teknisin, mutta kuka niitä tyylipisteitä jakaa. Kyllä se Tony on kumminski semmonen legenda että ei montaa samanlaista maailmasta löydy! :thumbs: Toki se ampumavälikohtaus tiputti miehen aimo askeleen alaspäin, mutta on mies muuten pitänyt aika hyvin mitä on luvannut/uhonnut!

neutraali sanoi:
vaikka uusivirta oli hyvä nyrkkeileen niin tuskin olisi uusivirta viisaana miehenä edes noussut tonya vastaan kehään.
Tä nyt on tämmöstä leikkiä koko keskustelu,olishan se saatanan mahtavaa nähtävää!!Tare väistää Tonyn hitaat hyökkäykset ja täräyttää upparin leuankärkeen TIMBEEER.
Nä on kivoja keskusteluja tämmöset jotkut on niin pirun tosissaan aina:hyper:

Ihmettelen miten Halme saattoi hävitä Couturelle. Voittihan hän sentään aivan ylivoimaisesti Marty Jannettyn vuoden 93 SummerSlamissä. eikä Jannetty ollut mikään turha jätkä. Olisi tehnyt Couturellekin Argentinian backbreakerin.

Pink Spider sanoi:
Ihmettelen miten Halme saattoi hävitä Couturelle. Voittihan hän sentään aivan ylivoimaisesti Marty Jannettyn vuoden 93 SummerSlamissä. eikä Jannetty ollut mikään turha jätkä. Olisi tehnyt Couturellekin Argentinian backbreakerin.

Kyse on aivan erilajeista;) toinen on pelleilyä jossa voittaja sovitaan. UFC on täyskontakti kamppailulaji jossa otellaan tosissaan. Tommoset Martyt jos laittettais UFC kehään niin niille tulis unijukka:D

eikai kukaan tota Pink Spiderin kommenttia tosissaan ottanu :D

mutta Ludvig Borga-Marty J matsi löytyy kyllä koneelta :D

On se Halme aika veijari, se täytyy myöntää. Ainakin yhden sen saneleman kirjan oon lukenut ja hauskaa tarinaa irtoaa. Olisi ehkä mukava kuunnella sen läppää parin tuopin ääressä. Ja kunnioitan tietty myös äijän asennetta elämään jossa kaikkeen lähdetään mukaan ja kelaillaan sitten myöhemmin mitä tuli tehtyä. Mua ei haittaa mitkään sen hölmöilyt siviilipuolella ja tarjoaa se aina kunnon shown tuli sitten turpaan tai ei.
Samoin sen kamppailut ovat aina tarjonneet viihdettä lopputuloksesta riippumatta. Tykkäsin Järvisestä ja kun Halme sitä nöyryytti niin kai se arvostus vähän putosi mutta Halmeen arvostus nousi. Järvinen yritti vääntää Halmeen kanssa ja se ei oikein onnistunut. UFC matsi nyt oli suhteellisen selvää kauraa jo ennen matsin alkua. Mutta hattu nousee siitäkin, ei sinne joka ukko pääse (uskalla) mennä.
Mitä toisaalta tulee ottelijoiden /matsien arvosteluun on aika hauskaa kun jengi kuittaa arvostelut "mee ite sinne niin saat turpaas jne..." Kuka helvetti niitä sitten voi arvostella? Fedor on ainoa mies maailmassa joka voi arvostella ottelijoita ja Tiger Woods golfia? Vaikka mä sanon että Sapp on maailman paskin äijä kehässä se löisi multa pään irti aamupaskalla istuessaan hesari toisessa kädessä.
Oli miten oli, Halme on kiertänyt maailmaa, ottanut ja antanut, puhunut ja perunut ja on ihmisten mielesta mielenkiintoinen äijä. Jos se olisi lähtenyt uudestaan kehään olisi lehterit olleet täynnänsä niitä jotka toivoo että se kuolee kehään ja niitä joiden mielestä se on päällikkö. Halme saa käteiset kummaltakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom