Mitä ajattelette Tony Halmeen kamppailulajiurasta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Knoppina sanottakoon, että ennen tuota UFC-matsia puffattiin, että Halmetta olisi treenannut Gene LeBell (eräänlainen old skool -legenda), tosin Couturen painimeriitit taisivat kattaa silti hieman enemmän kuin vanhan karhunpainijan.

Olin muuten tuon matsin aikaan Kanadassa ja livenä katottiin baarissa big screeniltä..minä tietenkin ylpeänä ilmoitin että nyt tulee kundit Suomen poika joka hakkaa kaikki. No, näin ei käynytkään ja täytyy sanoa, että v*tutti ja masensi.

Sanoisin, että jos aloittaa nyrkkeilyn yli 30-vuotiaana ja tiputtaa Killen ja Järvisen niin ei sitä voi olla täysin onneton...

Mickey M. sanoi:
Tony Halmeen kokemukset sekä saavutukset show- ja kilpaurheilun saralta ovat mielestäni erittäin mainittavia. Sääli jos sitä joku kateellinen ei näe.

Niin, joku mainitsi että Halme käänsi selkänsä kun sai ekan lyönnin koppiinsa matossa... Tonyn pää kyllä kestää vaikka pesäpallomailalla lyömistä, mutta kuten ko. Couture matsista jokainen voi itse todeta että Tony ei ollut treenannut mattotyöskentelyä yhtään. Ko. matsi on muuten sen verran vanha että silloin touhu oli vielä sitä että sinne meni moni "jonkun alan champion" kokeilemaan taitojaan, nykyään jokainen ottelija hallitsee, eri tasoisesti tietysti, kaikki osa-alueet.

Joku myös keksi mainita siitä miten Tony on "vain" tappelija, eikä nyrkkeilijä... Mitäköhän arvon herra mahtoi tälläkin tarkoittaa? Viimeksi kun itse kehässä olin en muista tuomareiden antaneen tyylipisteitä kenellekkään... Onko säännöt muuttuneet senkin osalta jo? Tyrmäys on aina tyrmäys.
Tony lyö helvetin lujaa, ja se riittää jos/kun perille iskut menevät kuten titteleistä voi päätellä, kaverista joka tosiaan aloitti nyrkkeilemisen kunnolla aikuisena miehenä... Taitoluistelu on sitten laji erikseen.

Olen samaa mieltä kanssasi. Tappelija siksi koska eihän Halmeella oo nyrkkeilyssä mitään tyyliä, harvoja moukareita lähtee jotka pudottaa jos osuu, mutta kädet roikkuu munissa eikä suojaa päätä yhtään. Veikkaan että ois hakannu Tankin ja Ferrozon vaikka samassa kehässä. Eihän noilla kavereilla oo muuta isoa kun pää ja maha.

Cthulhu sanoi:
Sanoisin, että jos aloittaa nyrkkeilyn yli 30-vuotiaana ja tiputtaa Killen ja Järvisen niin ei sitä voi olla täysin onneton...

Tota ovat monet miettineet urakalla niin netissä kuin pubeissa, että miten on mahdollista pärjätä ns. oikeille boxaajille noilla edellytyksillä?!

Bodaaja sanoi:
Veikkaan että ois hakannu Tankin ja Ferrozon vaikka samassa kehässä. Eihän noilla kavereilla oo muuta isoa kun pää ja maha.

Ja Fedorovi voittais vaikka tuhat Halmetta yhellä kertaa... Ja CroCoppi katkois ekaks ne narut mitkä halmeen perseestä roikkuun ja sen jälkeen potkasis pään kuutakiertävälle radalle. Ja mun isi voittais sun isin vaikka sun isin tumppu on paksumpi kun mun isin. ;)

Mr.Bueno sanoi:
Ja Fedorovi voittais vaikka tuhat Halmetta yhellä kertaa... Ja CroCoppi katkois ekaks ne narut mitkä halmeen perseestä roikkuun ja sen jälkeen potkasis pään kuutakiertävälle radalle. Ja mun isi voittais sun isin vaikka sun isin tumppu on paksumpi kun mun isin. ;)

Heh...Miten mun isin tumppu liittyy tähän?:D

Wintikka sanoi:
Tota ovat monet miettineet urakalla niin netissä kuin pubeissa, että miten on mahdollista pärjätä ns. oikeille boxaajille noilla edellytyksillä?!
Tämä on se varsinainen syy miksi halveksin Halmetta,haistoi haavoittuneen ihmisen ja käytti häikälemättä tilannetta hyväkseen.
Kille oli todella huonossa kunnossa kärsi mielenterveys ynnä alkohooli ongelmista.
Heidän ensimmäinen ottelunsa jossa Halme sai selkäänsä kuin pikkulapsi kertoo kaiken Tonyn kyvyistä.Jukka Järvinen toisaalta oli nyrkkeilijän näköinen mutta ei osannut otella,Jukan matseja katellessa sitä aina jakso ihmetellä miksi se ei saa ittestään mitään tehoja irti.
Killen ammattiura loppui oikeasti ottelussa Michael Holdenia vastaan 1997,tämä Michael oli Julius Franciksen sparrari ja voitti hänet pisteillä tokalla yrittämällä 2001.
Francis kohtasi vuonna 2000 Mike Tysonin tulos TKO tappio tokassa erässä.

Bodaaja sanoi:
Eikä sitä ole koskaan arvostettu tarpeeksi, mietikää ketä muu on saanu suomen kansallislaulun soimaan WWE kehässä?

Eikä sitä että Halmeen WWF menestys tuli nopeammin kuin Brock Lesnarilla, joa oli siis ilmiömäinen.

Menestynythän Halme on myös nyrkkeilyssä, nimittäin saavutti urallaan sen mitä halusi, eli reilusti huomiota ja ison kasan rahaa

Pitää korjata sen verran että Holden voitti ekan ottelun ja Francis pieksi sparrarinsa sit paluumatsissa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuli sanoi:
Tämä on se varsinainen syy miksi halveksin Halmetta,haistoi haavoittuneen ihmisen ja käytti häikälemättä tilannetta hyväkseen.
Kille oli todella huonossa kunnossa kärsi mielenterveys ynnä alkohooli ongelmista.
Heidän ensimmäinen ottelunsa jossa Halme sai selkäänsä kuin pikkulapsi kertoo kaiken Tonyn kyvyistä.Jukka Järvinen toisaalta oli nyrkkeilijän näköinen mutta ei osannut otella,Jukan matseja katellessa sitä aina jakso ihmetellä miksi se ei saa ittestään mitään tehoja irti.
Killen ammattiura loppui oikeasti ottelussa Michael Holdenia vastaan 1997,tämä Michael oli Julius Franciksen sparrari ja voitti hänet pisteillä tokalla yrittämällä 2001.
Francis kohtasi vuonna 2000 Mike Tysonin tulos TKO tappio tokassa erässä.
mä halveksin tällasia selityksiä. mitä menee kehään(kille) jos on huonossa kunnossa. typerää kitinää, hävitty matsi ja sillä selvä. turhaa jossittelua. järvisellähän tais mennä lopullisesti nuppi sekaisin siitä halme matsista, ainakin se näyttää siltä niinku ois kokoajan rauhoittavissa/kuutamolla koko ukko:)
Bodaaja sanoi:
Mitä veikkaatte että oisko Tony pärjänny Tysonille jos ottelu ois järjestetty?:rock:
no mitäs luulisit:david:

Bodaaja sanoi:
Nyrkkeily urakin on vähän niin ja näin. Kun vastassa on joku 20 kiloa kevyempi kundi niin Halme on niin kovaa jätkää kun matsi voitetaan, mutta jos vastassa on joku oikeaseti hyvä ja samankokonen niin ei Tonylla oo paljon sanomista.

Niin, nyrkkeily ei sellainen yltiöpäinen massa-laji olekkaan niin kuin joku painonnosto. Veikkaan että tontsallekin jostai 110 kilon yli menevästä massasta ei ole mitään muuta kuin haittaa.... mitä nyt ehkä lämmittää talven kylminä hetkinä.

Mitä mielipiteisiini halmeesta tulee, jätän ne sanomatta. Tulee kuitenki joltai takasi kommentti tyyliin "vai niin, mee viddu ite ja voita suomenmestaruus" yms, kuten ennenkin :)

Bodaaja sanoi:
Mitä veikkaatte että oisko Tony pärjänny Tysonille jos ottelu ois järjestetty?:rock:

Tätä et varmastikaan kysy tosissasi?! Tyson olis joutunut linnaan murhasta kehässä.....

PS. Entäs Bruce lee? Ai niin, sehän delas jo 1970 luvulla ;-)

Bodaaja sanoi:

Onhan se mahdollista, toki todennäköisyys taitaa olla samaa luokkaa kuin että mää voittasin lauantai-iltana loton päävoiton. :rock:

Wintikka sanoi:
Tätä et varmastikaan kysy tosissasi?! Tyson olis joutunut linnaan murhasta kehässä.....

PS. Entäs Bruce lee? Ai niin, sehän delas jo 1970 luvulla ;-)

Mutta ei Halmeelta ainakaan uskallusta puutu, menihän se sinne UFC kehäänkin ja juoksi suoraan eteenpäin. Tyson VS. Halme vapaa ottelu, mielenkiintoista katseltavaa.;)

neutraali sanoi:
mä halveksin tällasia selityksiä. mitä menee kehään(kille) jos on huonossa kunnossa. typerää kitinää, hävitty matsi ja sillä selvä. turhaa jossittelua. järvisellähän tais mennä lopullisesti nuppi sekaisin siitä halme matsista, ainakin se näyttää siltä niinku ois kokoajan rauhoittavissa/kuutamolla koko ukko:)
no mitäs luulisit:david:
Sinä olet iso ja vahva mies menisitkö lyömään sairasta ihmistä ja kehuisit teollasi jälkeepäin?

Mitään en nyrkkeilystä tiedä, mutta Halme olisi kuollut Tysonia vastaan. Mike Tyson oli oikeasti pelottava ja tuhoava perkele!

Mitä jos ne ois matsannu UFC kehässä ilman taputusta vittu kuolemaan saakka, sais vetää ihan täysillä.

Kuli sanoi:
Sinä olet iso ja vahva mies menisitkö lyömään sairasta ihmistä ja kehuisit teollasi jälkeepäin?

Niin, no tämä nyt on vähän miten asiaa kattoo. Ei sinne tosiaan pakko oo kehään mennä paskassa kunnossa, eikä saiskaan mennä, oma moka sinänsä jos oli paskassa kunnossa. En tiiä onko tontsa tällä voitollaan hirveesti kehuskellut kun en miehen hommia niin tarkkaan seuraa.... mutta muistaakkeni kuitenki jossain haastattelussa sanoi arvostavansa killeä korkeimmalle kaikista vastustajistaan. Saatan kyllä muistaa väärinkin :) Kunhan lätisen.

Kuli sanoi:
menisitkö lyömään sairasta ihmistä ja kehuisit teollasi jälkeepäin?
kuka sairas ihminen nousee kehään. ei kukaan jos on järjissään ja jos ei ole järjissään pitäis ystävien pitää siitä huoli ettei kehään mennä puoli kuntoisena/sairaana.

julkisuudessa tony on varsin vähän kille matsista puhunutkaan, toisin kuin järvisestä josta hän aina muistaa mainita että taitaa se järvinen nukkua vieläkin tjsp....:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom