Mitä aerobista jengi harrastaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BFL2002
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli kun polttelette rasvoja niin mitä lajela harrastatte ja minkälaisella sykkeellä? Suositteko ns. matalasykkeistä, intervallia tai jotain muuta systeemiä? Kuinka pitkiä treenejä teette?

Mulla menee noi aerobiset kyllä nytten aika vähiin (parannusta kyllä tiedossa) .. Tällä hetkellä: Aamuisin reipas kävely punttisalille 10min + 10min pyöräily salilla.. Treenin jälkeen 10-15min pyöräilyä + 10 min reipas kävely salilta.. jokus satunnaisesti päivisin kävelyä n.30min .. talvella on ikävä liikkua joten keväämmällä alan käymää taas pyörällä töissä (20km suunta) niin eiköhän se siitä :)

kyllä se tonne kävelyn puolelle menee. Aamulla pakkaseen kävelemään, puol litraa vettä ja pari kofeiinitabua ja rasvan ritinän voi melkein kuulla :) Yleensä tunti, vähintään joka toinen aamu.
toi on toiminu mulla. kokeilin lenkkeilyäkin mutta tuntu että selkä ja jalat ei koskaan päässy tarpeeks lepäämään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen nyt alkanu juoksentelemaan ku armeijaan lähtö on ilmeisesti heinäkuussa. Ainaki 3000 pitää päästä kuupperissa :) Tässä on vain painittu penikkataudin kans, on ollu jotaki 9kk :mad: olen ollu koko sen ajan ilman suurempia aerobisia mutta nyt on pakko juosta, vaikka väkisin... :evil:

Jos joskus teen aerobista, niin se on lähes poikkeuksetta kuntopyörää.

Originally posted by Maza
Tässä on vain painittu penikkataudin kans, on ollu jotaki 9kk :mad: olen ollu koko sen ajan ilman suurempia aerobisia mutta nyt on pakko juosta, vaikka väkisin... :evil:

Toi penikkatauti muuten ei oo mikään naurun asia. Mulla meni niin pahaks että ei rehellisesti enää kärsiny kävellä. Kävinkin sitten ihan hierojalla ne aukasuttamassa, ja jo yhden käyntikerran jälkeen tuntu helvetin hyvältä! suasittelen.

ainiin, uinti, nainti ja pallopelit unohtu.

Kuntopyörä ja koiran kans lenkkeily . Ei muuten tulis lähdettyä sateeseen lenkille mutta koiran kanssa on pakko:) .

Kyllä toi säkin hakkaaminen menee mulla ainakin aikasta anaerobisen puolelle...on ni prkeleen huono kunto. :D

Kerran pari tulee vuodessa vaelleskeltua ja se on aika aerobista.

Sit toi rinteessä möyryäminen on ainakin toisinaan aika aerobista...jos ei muulloin ni silloin ku tulee hissillä ylämäkeen.
Afterski menee sit kyllä anaerobiselle, ei ehi hengittää ku on kurkku täynnä tätä :kippis1:

Onkos kukaan muuten mietinyt onko aerobinen (sillä yleistyksellä että on olemassa puhtaasti aerobinen ja anaerobinen harjoittelu) sittenkään paras rasvanpolttaja ?

muitakin mielipiteitä löytyy: http://www.cbass.com/INTERVAL.HTM

Ja useissa voimalajeissa näkee aika tiukassa kunnossa olevia yksilöitä vaikka voisi kuvitella että näissä lajeisssa ei juurikaan aerobista harrasteta.

Originally posted by metalman
Toi penikkatauti muuten ei oo mikään naurun asia. Kävinkin sitten ihan hierojalla ne aukasuttamassa, ja jo yhden käyntikerran jälkeen tuntu helvetin hyvältä!

Mulla parani kolme viikkoa kestänyt penikoitten kipuilu juoksemalla cooperin testi! Heti juoksun jälkeen poltti niin helvetisti ja sen jälkeen vielä hölkättiin takaisin komppaniaan (no en mä nyt muualla cooperia juokse prkl). Noh, seuraavana päivänä kipu oli tiessään. Mitään järkiperäistä selitystä tälle?

p.s. kylmän ja kuuman veden vuoroperäinen suihkuttelu voi myös auttaa penikoihin.

Back
Ylös Bottom