Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

rontus sanoi:entäs sitten poliisikoira?
,lisäystä edelliseen:
) jälkeen alkoi suuta kuivaamaan. Reisitreenin päätti reidenkoukistus maaten, jonka jälkeen makasin laitteessa enkä tiennyt kumpaa tekis :itku: vai :lol2:?Pete69 sanoi:Recyclist sanoi:Minulla ehdottomasti raaka rinnalleveto - sitä kun vetelee 2-3 sarjaa 10 toistolla otsasuonet pullistellen niin sen jälkeen ei oikein nimestään tiedä....
samaa mieltä. rv on kyllä kuningasliike mitä tulee pahanolon hankkimiseen. kyykky ja veto jää kirkkaasti kakkoseksi.
Wintikka sanoi:Mulla meinaa lähteä välillä taju selänojennusten jälkeen esim. 15 toistoa 15 kg lisäpainolla. Poistuessa telineestä meinaa taju lähteä. Mikähän tossakin on? Verenpaine tms??
Wintikka sanoi:Mulla meinaa lähteä välillä taju selänojennusten jälkeen esim. 15 toistoa 15 kg lisäpainolla. Poistuessa telineestä meinaa taju lähteä. Mikähän tossakin on? Verenpaine tms??

Monta vuotta sitten tein noita viimeksi ja ei ollut kivaa. Ehkä pitäisi taas joskus testailla. Koskaan ei ole treeneissä oksettanut, ihmettelen tuota miten muilla tulee huono olo. Mulla vaan loppuu happi.