mista loytyy...

Liittynyt
18.4.2002
Viestejä
161
Joku kunnon sali Madridissa? Tylsa messumatka missa ei oikein voi juodakaan niin voisi tehda jotain hyodyllista! Kovasti olen yrittanyt loytaa salia missa voisi edes yrittaa kyykata mutta mestoilla on ollut sellaiset tangot ettei uskalla edes yrittaa... Ja ma luulin olevani neiti :mad:

Auttakaa heti!!!

Taalla ei saa edes fillaria vuokrattua... paska mesta :o Onkohan nama kuulleetkaan sanaa URHEILU!! Olen pysahtynyt joka toisen hotellin respalla kysymassa "Can you help me, I'm looking for a gym"
"What?? You're looking for what?"
"Gym, you know... bodybuilding, powerlifting, weightlifting?"
"What???"
"Vittu..."

"Is there a place I could rent a Bike?"
"What?"
"a bicycle!"
"Sorry, I don't understand"
"...vittu"

Ma en tule tanne enaa ikina :mad:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylla makin etsin netin kautta, onhan taalla saleja... mutta kaikki missa olen kaynyt ovat unohtaneet ostaa vapaat painot ja prassiinkin voi parhaimmillaan laittaa jopa sen 100 kg painoja :D

Oikein pelottaa...
 
Salit matkoilla

No tää on just ikuinen probleema. Yritän kans selvittää kohteen treenimahdollisuudet aina ennakkoon, mut sekään ei aina riitä. On nimittäin pikkuisen erilaiset käsitykset "salista" meilla ja etelän miehillä. Yhden matkan treenasin "salilla" missä oli kyllä varusteita mutta paikan yhteenlaskettu painomäärä jäin alle 50 kiloon. Poikkeuksiakin on - esim. Manhattanilla löytyi suhteellisen hyvää...:D
 
Miten voi tuollaisessa suurkaupungissa olla noin huono tilanne salien suhteen? Olen joskus miettinyt, että missä ovat kovan luokan voimailijat niistä maista joissa tehosteiden saaminenkin on/ on ollut noin helppoa. Esim. juuri Espanja. Ainoa espanjalainen joka äkkiä tulee mieleen on kuulantyöntäjä Manuel Martinez...
 
Sama on tullut huomattua saksan maalla. Siellä ei vaan ole missään kunnon saleja. Hampurissa en l.öytänyt kuukauden aika yhtään salia, missä ois voinut kyykätä. Missäköhän Ruhr&Schlierkampf treenailivat?
 
Ne kunnon salit ovat piilossa. Olin itse espanjassa (en kylläkään madridissa, joten en voi auttaa) ja kävin tutustumassa usealla salilla. Kaupungissa (kooltaan varmaan turku) oli viisi salia joista vain yksi oli suomalaisen hetero-miehen makuun.

Se oli keskustan ulkopuolella ulkoapäin varastorakennuksen näköisesssä rakennuksesssa. Sisältä taas ihan mielettömän hieno, kaikki laitteet ja telineet olivat timmissä kunnossa.

Salin etsimisessä auttaa kielitaito, paikalliset eivät osaa oikeasti englantia. Jos espanja ei taivu niin katso avainsanat sanakirjasta valmiiksi ja kysy. Hyviä kohteita voisi olla vaikka lisäravinnekaupat, ja mikä estää katsomasta tilannetta puhelinluettelosta.
 
Jees, toi lisäravinnekauppa vinkki oli hyvä. Useimmiten siellä missä myydään alantavaraa on joku sellainen töissä joka osaa neuvoa salin etsinnässä. Ja luontaistuote/lisäravinne kauppa on ollut suhteellisen helppo löytää paikassta kuin paikasta. Ainoa mesta missä apua ei tullut ja salikin sitten jäi löytämättä oli Pariisi. Kokemani perusteella voi sanoa että ne Patongit on suhteellisen pihalla näistä hommista. Paikallinen lisäravinnekulttuuri on valovuosia jäljessä meitä, sieltä löytää hyllystä vielä kaikki entisaikojen "herkut" Boronista lähtien.;)
 
Nyt kotona ja huomenna pääsee kunnon salille...

Kíertelin muutaman salin mitä löysin... ja jätin sit treenit väliin. Tangot oli niitä peukalonpaksuisia mallia "Hobby Hall" enkä uskaltanut edes yrittää... olisivat voineet etelänpojat suuttua jos ne olis menneet rikki :D

Oli hassun näköistä kun niillä saleilla oli oikeasti ison näköisiä kavereita jotka hiki päässä touhusivat jalkaprässin kimpussa... ja päissä oli 15 kg vinyylikiekot :D

Muuten hyvä mesta, siis jos ei halua tehdä mitään urheiluun liittyvää.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom