Mistäpäin Tamperetta hanskoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
36
Eli nyt on nykyiset pyöräilyhanskat(Koskikeskuksen Intersportista ostetut halpahanskat) sanomassa itseään irti ja olisi tarkoitus etsiä Tampereelta hyvä laatuiset painonnostorukkaset(siis sellaiset, joissa ei ole sormiosia, suojaa rakoilta ja muutenkin pehmentää joistain kohdista).
Ja nyt ei ole tilausmahdollisuutta, että pitäisi olla noutopalvelu tai ihan muuten kauppa.

Ehdotuksia? Kiitos! :worship:

Suosittelen jättämään treenihanskat pois. Pari viikkoa ja sen jälkeen niitä ei enää tarvitse eikä kaipaa...koskaan.

Originally posted by Force
Suosittelen jättämään treenihanskat pois. Pari viikkoa ja sen jälkeen niitä ei enää tarvitse eikä kaipaa...koskaan.

No mitä haittaakaan niistä on? Mä treenaan salihanskoilla, mutta pystyn treenaamaan ihan loistavasti kyllä ilmankin.

Originally posted by Force

Muuten ihan loistava idea, mutta itselläni tulee jo lyhyestä treenistä rakkoja käsiin ja olisi hyvä saada nuo terveeksi, ennen kuin rupeaa puhkeamaan. Ja yllättävän moni laite, jossa on metallinen käsiosa on hauska tehdä hanskat käsissä.

Originally posted by VahvaJussi
No mitä haittaakaan niistä on? Mä treenaan salihanskoilla, mutta pystyn treenaamaan ihan loistavasti kyllä ilmankin.

Onhan se parempi treenata paljaalteen. Saa paremman tatsin hommaan.

Eikö oikeasti kukaan tiedä mistä päin Tamperetta saa treenihanskoja vai miksi tämä on menossa paljaskätiset vastaan hanskalliset -taisteluksi? :wall:

Itse olen käyttänyt jo vuosia ihan tavallisia huoltoasemalta saatavia ns,nyppylähanskoja, ote pitää vetoliikkeissä ja hanskat suojaavat kämmeniä rakoilta ja kun hanskat kuluvat puhki niin uudet kehiin ja taas mennään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kai niitä nyt urheiluliikkeistä löytyy... Itse löysin hyvät salihanskani ihan normaalista urheiluliikkeestä

Originally posted by MKS
Kai niitä nyt urheiluliikkeistä löytyy... Itse löysin hyvät salihanskani ihan normaalista urheiluliikkeestä

Juu, jonkun tasoisiahan löytyy urheiluliikkeistä pyöräilyhanksanimikkeellä. Siksipä ajattelin kysyä, jos löytyisi edes vähän kestävempiä salikäyttöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom