Mistä vihreä tee -uutetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kkkh
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Saako vihreä tee uutetta sitten jostain suomesta?
Selailin muutamia nettikauppoja läpi ja sieltä löytyi tuotteita, joissa on vihreä tee uutetta sekä paljon muuta. Esim Met-Rx:llä on Thermo surge ja Thermo crush. Osaako kukaan viisas sanoa onko näillä tuotteilla muuta vaikutusta kuin että kukkaro kepenee?

Saako vihreä tee uutetta sitten jostain suomesta?
Selailin muutamia nettikauppoja läpi ja sieltä löytyi tuotteita, joissa on vihreä tee uutetta sekä paljon muuta. Esim Met-Rx:llä on Thermo surge ja Thermo crush. Osaako kukaan viisas sanoa onko näillä tuotteilla muuta vaikutusta kuin että kukkaro kepenee?
kuntosalilehden välissä oli erään firman mainosuutinen ja siellä oli uutuutena tämmöistä uutetta, jonka pitoisuus taisi olla 700mg per tabu jos en aivan väärin muista. firma oli suomeksi=nopea. firman sivuilla ei tosin sitä ollu edes uutuuksissa.

Forcella justiin on nuo tehokkaat "tabut", olikohan piirun alle 700mg per yksi, ja annostus olis suosituksen mukaan 2/pvä. itse ostin kultsan kisoista, ja on tosiaan tehokkaita. itse otan aamulla aamupalan yhteydessä, ja boostaa hyvin lämmöntuottoa ja aineenvaihduntaa koko päiväksi. ei siis mitään iltanaposteltavaa:evil:

Sanokaas nyt joku, että paljonko tuota green tea extractia pitäisi ottaa? Ja mielellään vielä tilavuusmittana ilmaistuna... Onko joku teelusikallinen kaksi kertaa päivässä vähän vai paljon?

Sanokaas nyt joku, että paljonko tuota green tea extractia pitäisi ottaa? Ja mielellään vielä tilavuusmittana ilmaistuna... Onko joku teelusikallinen kaksi kertaa päivässä vähän vai paljon?

Mä oon vajaan puolikkaan teelusikallisen kerrallaan ottanut ennen aerooppista. Eli kyseessä semmoinen mittasarjan tsydeemi. Suositus taitaa olla 200-500 mg kerrallaan, eli 500 mg olis puolikas teelusikka... Tai ainakin näin mä oon järkeillyt (en omista milligrammamittaa). :)

Ok, ei välttämättä kannata sitten ihan mitään teelusikallista vetää kerralla...

Entäs sitten ajoitus ja kuinka usein pitäisi ottaa, kun tarkoitus olisi vähän dieettiä tehostaa? Ilmeisesti ennen treeniä tai aamulla on hyvä aika nautiskella tuota? Onko kaksi kertaa päivässä sopiva?

Ok, ei välttämättä kannata sitten ihan mitään teelusikallista vetää kerralla...

Entäs sitten ajoitus ja kuinka usein pitäisi ottaa, kun tarkoitus olisi vähän dieettiä tehostaa? Ilmeisesti ennen treeniä tai aamulla on hyvä aika nautiskella tuota? Onko kaksi kertaa päivässä sopiva?

Mä oon ainoastaan ennen aamuaerobista ottanut yhen annoksen. Semmonen 10 min ennen fillarointia tullut tuo "herkku" nautiskeltua. Kevätdietti ainakin toistaiseksi aikataulussa, vihreä tee -uutteen vaikutuksen määrää en kyllä osaa arvioida. Voihan tuota lykätä vaikka ennen treeniä otettavaksi toisen mokoman, jos siltä tuntuu..

edit. Niin siis tarkennettakoon vielä, että mittana on se 1 ml -mitta... Rupesin epäröimään kumpaa tuo teelusikallinen nyt oli 1 ml vai 5 ml. :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onko muuten tollasesta normista vihreestä pussiteestä mitään hyötyä rasvanpolton kannalta? Jos nyt puhutaan jostain litrasta/pvä.

Pussitee: varmasti tyhjää parempi, mutta jos keskinkertaisessa pussissa on 1,5-2g teetä ja näitä käyttää litraan ehkä nelisen kappaletta (ja pussillisesta saa laadusta ja haudutusajan mukaan ehkä jotain 50-200mg flavonoideja)... eli varsin mainio henkinen tuki rasvaa poltellessa.

olen ymmärtänyt että vihreä tee sisältää kofeiinia, olenko oikeassa? onko tuossa storen tuotteessa sitä, sillä sitä ei ole ainakaan mainittu?

sitte toinen kyssäri, joka pahasti offtopic:
paljonkohan kofeiinia voi nauttia ettei mene yli doping-rajan?
itse en juo kahvia ollenkaan, joten pitäs vähän piristystä saada jostakin muusta.
vai kyselenkö muualta..

Niin minkä dopingrajan? Mistä lajista puhutaan? Onko kofeiini jossain dopingia?:jahas:

Latest posts

Back
Ylös Bottom