Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos!2008-vuoden verotus taitaa valmistua vasta lokakuun loppuun mennessä, eli tällä hetkellä "tuoreimmat" verotiedot löytyvät vuodelta 2007. Laita googleen "verotiedot 2007" niin alkaa löytymään. Ja tuoltakaan ei löydy kaikkia vaan vain ne joiden verotus on vahvistettu siihen päivään mennessä kun noi tiedot on haettu. Esim. jos sulla on valitusrumba menossa (esim. vähennyksistä tms.)sen vuoden verotuksesta niin verotiedot ei näy noissa koska sun verotus ei ole valmistunut "normaalissa ajassa" (vinkkinä palstan isokenkäisille jotka haluavat ettei nimeä näy lehdissä;)).
Eiks toi tekstiviesti maksa hunajaa??
Iha huvikseni haluisin kattella ni oon tuolt netistä löytäny vaan esim kuntien 1000 suurituloisinta. Onko siis paikkaa mistä voi hakea henkilön nimellä verotietoja??
Miksi tällästen tietojen pitää olla edes julkisesti nähtävissä. Eiköhän ole jokaisen oma asia mitä tienaa ja mistä. Ihme touhua kun pitää naapurin tulot tarkistaa ettei vaan tienaa enemmän kuin itse. Ja vielä maksetaan siitä.
Noh noh, suunnitteluasteella vasta!!Vähän kieltämättä turkulaiselta haiskahtaa... ja iän puolesta... selvä tapaus.
Onko jollain tiedossa saako verotietoja tätä nykyä mistään muualta kuin menemällä verotoimistoon penkomaan? Olis palkkaneuvottelut alkamassa ja tarttis vähän lisävääntöä keskusteluihin.
Noi verotiedot saa soittamalla verotoimistoon. Paikkakuntaa eivät enää sano, joten jos on joku yleinen nimi, niin tulee monta tulosta. Hyvää palvelua sain joka tapauksessa.
Itse kysyin kaverille parit tiedot, koska pelättiin, että kysyjän tiedot jää ylös, mutta näin ei siis käy...
Se on niitten työ...Mahtaa tädit tykätä langan päässä kun jengi soittelee ja kyselee eri tyyppien tietoja...