Mistä treeni motivaatiota..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jass
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
45
Kesä meni syksy tuli.. Koko kesä treenaamatta ja nyt pitäs sallille lähteä! Mistä motivaatiota..?:whip:

Kiitos iivilille linkeistä, tuo koulujuttu oli ihan ok.
Mutta "Merry Christmas, Bob" oli aivan loistava. Tuosta riittää mulle motivaatiota pitkäksi aikaa. Täytyy varmaan laittaa kirjoitus duunissa seinälle, jotta en koskaan unohda. Loistava :D !!!

Noi reizin kuvat ei kyllä innosta erityisesti, kun en koskaan itse haluaisi tulla moiseksi. Vaikka tuollainen bodi onkin loistava saavutus sinänsä.

Kiitokset molemmille. Kyllä nyt taas jaksaa treenata syksyn ja talven pimeillä.

vähän :offtopic: mutta:

kuinka moni tosiaan joutuu hakemaan sitä motivaatiota salille lähtemiseen?

Meillä se menee paremminkin toisinpäin että joutuu pidättelee itteensä ettei sentää asumaan sinne salille muuttais ja treenipäivää ootetaan ku kuuta nousevaa, pakkiksella toki selvitään joutilaat illat ja päivät.... jotenkuten :kuola:

kiitos ja anteeksi

Itse uin ja pyöräilen salin lisäksi.

Salille meno sujuu aina mukavasti, mutta uinti ja pyöräily vaativat hiukan enemmän "yritystä".

Itselläni yleensä ei ongelmana ole motivaation saaminen juuri sillä hetkellä kun pitäisi lähteä. Vaikka treenaan salilla aamuisin, joten herätyskin on yleensä klo 4 ja 5 välillä.

Yleensä kysymys on enemmänkin yleisempi:
Kannattaako tämä kaikki vaiva?
Jäänkö paitsi kaikesta mukavasta?
Onko tämä oikeastaan kaiken väärti?

Tähän kysymykseen mielestäni vastaa hyvin tuo "Merry Christmas, Bob".
Sen luettuani ymmärrän miksi oikeastaan teen tätä, enkä hetkeäkään epäröi valita treeniä esim. pizzan mässäilyn sijasta.

Kokeile vaikka vaihtaa salia, jos se vaan suinkin on mahdollista.

Itse vaihdoin 3 viikkoa sitten. Intoa löytyy pikkuisen liikaakin ja fiilis on aivan mainio.

Eiköhän paras tapa motivoida itseä on katsoa leffat. Pumping Iron, Blood and guts ja viimeiseksi Mr. Unbelievable. Jos noista ei motivaatiota saa niin sitten on jotain pielessä.

Originally posted by Karpaasi85
Eiköhän paras tapa motivoida itseä on katsoa leffat. Pumping Iron, Blood and guts ja viimeiseksi Mr. Unbelievable. Jos noista ei motivaatiota saa niin sitten on jotain pielessä.

6 tuntia telkkarin edessä ennen salille menoa? no, lihas kasvaa levossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
mua ainakin motivoi helvetisti katella muiden aikaansaannoksia ja miettiä että itse voisi mahdollisesti jonain päivänä saavuttaa jotain yhtä hienoa. eli olla iso ja vahva. nyt olen vaan :david: - se motivoi ehkä eniten.

Originally posted by jass
Kesä meni syksy tuli.. Koko kesä treenaamatta ja nyt pitäs sallille lähteä! Mistä motivaatiota..?:whip:
Saleilla pyörivistä kauniista naisista, UFC -videoista, ylipäätään alan videoista. Ja siitä että joku tuttu sanoo muutaman kuukauden treenaamisen jälkeen:"Vittu että oot hyvässä kunnossa! Lopeta jo!" :david:

no itellä tuossa ku raksahommat alko(n2kk sitte) niin tuntu ettei jaksa salia ja sitten pidin vähän taukoa.. sitte aloin taas käymään ja tuntu mahtavalta kunnes veli alko tekemään tautointia niin ei taas päässy salille.. :/ tatuoinnista tulee lähes selän kokoinen niin kestää helvetisti että sitä tehdään ku ei sekään nyt jaksa loputtomiin aina sitä tehdä päivän aikana.. niin nyt on tullu salista väliä jo varmaan n. 1kk :s mutta oon tässä tehny vatsalihasreeniä ja nyt ku taas saa vähän reenata niin päätin koittaa että miltä se tuntus nostella, niin kotona otin piruuttani tosi raskaat käsipainot ja tein haukkaria ja tuntu hyvälle.. se pumppi ja kaikki :kuola: sen jälkeen sitten tuli kauhee into ja polkasin itteni vielä lenkillekki :) huomenna vissiin taas jatkuu tautoinnin teko niin tulee taukoa ettei oikeen mitään mutta into on vielä jälellä selvästi joten innolla odotan että pääsee taas raudan kimppuun ja sitten en pidä taukoja, tuli mitä tahansa :) ja onhan se sitten myös mahtava fiilis ku on nyt vähä höntsäilly niin ku pääsee taas salille niin huomaa miten nopeasti pääsee vanhoihin tuloksiin kiinni ja siitä taas jatkamaan ylöspäin :P ei tätä urheilua vois vaan lopettaa :)

ps. joo ja sitten kaikki leffat yms. on kyllä ihan valtavia motivaation lähteitä jos motivaatio täysin nollaan menee :)

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. ja ehkä paras mikä itseä motivoi on se ku pitää taukoa ja menee peilineteen.. näkee pelkän luihistuneen jätkän peilistä.. sen jälkeen tekee heti mieli rääkätä itteään kunnolla ja lyödä se entinen kunto takasin ja siitä sitte eteenpäin jatkaa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom