Mistä Salihousut???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
cittarista ostin ja ei ollu kalliit ja hyvät on

Re: !!!

Originally posted by pakko
Millä hakusanalla löytyy googlella

He hee ei varmaa löydy,mutta yleensä vastaukset elämää suurempiin kysymyksiin löytyy minkä tahansa foorumin "searchilla" tai sitten googlella...

Saleillahan noita kait myydään,Platinum,Uncle Sam,Better Bodies jne jne

80-luvulta, neonväriset ja mielellään hel***** isot :lol1:

Urheiluliikkeet ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Platinum

Sali vaatteet on todella tärkeä osa harjoittelua, joten kokeileppa Platinumin housuja.Itse oon ainakin jäänyt niihin ihan koukkuun...Mutta osta kuule semmosseet housut mitkä sust ittest parhaalta tuntuu:)

Tietäiskö kukaan mistä saa salihousuja muualta kuin wrangelta ????

liikonsport
Muutoinkin paljon hyvännäköisiä vaatteita ja tilaamalla kataloogit, helppo tehdä ostosmatkoja sohvan pohjalta :D

Mm. Veljekset keskiseltä saa salihousuja hintaan 5-10€. Ei tämä mitää välineurheilua oo ja rumat vaatteilla koreilee ;)

Saleillahan noita kait myydään,Platinum,Uncle Sam,Better Bodies jne jne
Luin ton lauseen ekaks
Saleillahan noita kait myydään,Platinum,Uncle Sam,Better Boobies jne jne :D Käynti optikolla varmaan riittää.

Originally posted by Butch
Luin ton lauseen ekaks
Saleillahan noita kait myydään,Platinum,Uncle Sam,Better Boobies jne jne :D Käynti optikolla varmaan riittää.

Njääh...ulosanti on joskus vähän heikkoa ja helposti väärin ymmärrettävää mullakin,mutta sehän on kaikkien threadien suola vaan...

Re: Platinum

Originally posted by samkai2002
Sali vaatteet on todella tärkeä osa harjoittelua, joten kokeileppa Platinumin housuja.Itse oon ainakin jäänyt niihin ihan koukkuun...Mutta osta kuule semmosseet housut mitkä sust ittest parhaalta tuntuu:)

Terve,
mistä vielä löytää platinum.n housuja ?.

:cool:

Ite loysin kerran salihousut anttilasta alennuskorista. Vitun hyvat ja isot ja hintaa oli n 4 eeron verran.
Kannattaa pitaa silmat auki.:evil:

Tietäiskö kukaan mistä saa salihousuja muualta kuin wrangelta ????

Älä älä hyvä mies missään tapauksessa ainakaan osta tai laita päälles niitä iän vanhoja raidallisia sali housuja, prkl vieläkin näkee ku jotkut kävelee salihousut jalassa Helsingin kaduilla......Osta ihan normaalit jotkut hyvät hengittävät housut, säästää rahaa samalla.
:kippis1:

edit. oma mielipide, en nyt halua mollata niitä jotka käyttää näitä housuja muuallakin kun salilla, makuasioista ei voi kiistellä, että näin:)

Nostetaas. Mistä on viime aikoina löytynyt naurettavan halvalla jotain halpoja kollareita? Tartteisin lisää salihousuja ja ei kiinnosta mitkään Better Bodiesit vaan jotkut halvat räkäkollarit vaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom