Mistä Salihousut???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nostetaas. Mistä on viime aikoina löytynyt naurettavan halvalla jotain halpoja kollareita? Tartteisin lisää salihousuja ja ei kiinnosta mitkään Better Bodiesit vaan jotkut halvat räkäkollarit vaan :)

Kirpputoriltahan noita halvalla voi saada... Tai jos lompakko kestää niin tarjoustalosta.

Mm. Veljekset keskiseltä saa salihousuja hintaan 5-10€. Ei tämä mitää välineurheilua oo ja rumat vaatteilla koreilee ;)

Minusta näissä Keskisen hommissa on aina vähän sellainen vilungin tuoksu...veljeäkään koskaan näkynyt missään...tokko olemassakaan...

Eräällä lisäravinteitakin kaupittelevalla tukulla on melko halvalla perus mesh-housut. Tais olla parikymppiä, kun viimeks katsoin ja shortsit oli 15€. Hinta/laatu aika loistava verrattuna moneen muuhun merkkiin ja kesähelteillä käytännölliset salin puolella, kun ilmastointi on luokkaa 0. Itsellä ainakin näillä säillä jalkatreenit eivät ole ihan niin mukavat kollareissa. Ehkä olen hienostelija.

Eräällä lisäravinteitakin kaupittelevalla tukulla on melko halvalla perus mesh-housut. Tais olla parikymppiä, kun viimeks katsoin ja shortsit oli 15€. Hinta/laatu aika loistava verrattuna moneen muuhun merkkiin ja kesähelteillä käytännölliset salin puolella, kun ilmastointi on luokkaa 0. Itsellä ainakin näillä säillä jalkatreenit eivät ole ihan niin mukavat kollareissa. Ehkä olen hienostelija.

20€ nyt ei ole mikään ihan äly halpa... Mutta en kyllä jaksaisi lähteä shoppailemaankaan kun oon niin laiska :D Vois kyllä testata noi

Edit. Tilaukseen lähtee :D Kiitos vinkistä. En tiedä miten missasin nuo vaikka tukusta shoppailen paljon.

Jahas :jahas: ei ole kun s ja xxl saatavana tällä hetkellä...

Noi comfy mesh pant on kyllä todella mahtavat. Tilannut jo ne housut sekä shortsit, ja taidan tilata kumpiakin toiset ettei aina tartte olla pyykkäämässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom