SUPERCARB 1kg -40%

Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Käytin muualla aikanaan Dingon Levoton Tuhkimo biisin englanninkielistä käännöstä "Restless Cinderella", hyvin pitkään, ja sit kyllästyin. Sen jälkeen aloin käyttää tuhkimon espanjankielistä nimeä "Cenicienta", koska halusin eksotiikkaa. Sittemmin "Cenicienta" typistyi siellä toisaalla toisten suussa muotoon "Ceni" ja tässä sitä nyt ollaan. :D

Keksin ton joskus kun varsinaista internettiä Suomessa ei ollutkaan vaan silloin surffailtiin opetusministeriön koneen kautta maailmalle musta-valko /musta-kelta töllöjä tuijotellen (grafiikasta tietookaan).
Nickissä on nimikirjaimeni ja taide ja persoonani kuvaava "yksinäinen cowboy" -ajatus :D :D heehhheh

Mulla kun muisti pätkii jo tässä iässä, enkä millään muista oonko vastannut jo mutta vastataan uudestaan. Voi vähän poiketa toisesta stoorista, jos joku löytää sen mutta jo eräällä toisella edesmenneellä foorumilla vaihdoin nickiä siihen aikaa mulla oli joku etelä-korea/aasia buumi päällä ja halusin itelle korean kielisen nickin ---> google kääntäjään :hyvä:

Chujangin piti tarkoittaa jotain mestaria tms.. mutta kuvahaulla löytyy korealaista kastiketta, niin mene ja tiedä menikö sitten nappiin oon vaan tottunut käyttää tätä nyt, nickin vaihto on käynyt mielessä.

Ajattelin että herttainen nimi ja kukallinen paita korostaisi mun naisellisia puolia.

Nimi on kulkenut mukanani instagramista. Sinne nimen keksin aikoinaan kun mietein mikä kuvaisi minua parhaiten tällä hetkellä.
Godzilla tuli ekana mieleen, niin muokkasin hieman oman nimen suuntaan ja poikkeavaksi.
Notzhilla

Kerroin toisessakin ketjussa jo mutta X-men hahmosta tämä otettu :D olin juuri samana päivänä katsonut leffan missä tämä hahmo oli isossa roolissa ja joskus tullut luettua sarjiksia missä myös kyseinen hahmo oli kova jäbä. Sitten voisi hävettää jos täällä pitäisi omalla naamalla esiintyä.

Löysinpäs piru sentään! Ja muistin nimenkin viel oikein =) Eli joskus kakarana tuli pelattua tabletop roolipeliä Cyberpunk 2020, ja siellä oli mun lemppari ase "Nelspot "Wombat" ja joskus kun nimeä tänne internettiin mietin niin kakaravuosien "Doomer" kokeilujen jälkeen tuosta muodostui oma nick.

Niinkin yllättävää kuin etunimi + sukunimen ensimmäinen kirjain, alunperin muistaakseni oli ensimäiset kirjaimet koko nimestä.

Back
Ylös Bottom