Mistä netistä levypainoja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kait tämä tänne treeni osioon kuuluu,joten antaa palaa! Eli tuli hankittua tuollainen "hauistanko" Z-mallinen eli ei suora no kumminki,päiden halkaisija on 30mm ja siihen ei tahdo löytyä levyjä mistään,netistä mitä silmään on osunut on ollut sille 25mm tangolle...joten vinkkejä/linkkejä mistä katella,thx

30mm levypainot taitaa olla aika harvassa. Jonkinlainen laajennusholkki olisi hyvä tai väsäät päihin vaan jotain niin 50mm levyt menisi siihen.

ei tuntunut tuolla Miken kertomassa vuoripexissä olevan kun 50mm ja 25mm tosin Ruotsista kyllä saisi kun Ruotsista tanko on hankittu,vaan ei ole Suomessa jälleenmyyjää kyseiselle merkille,ja ei tunnu netin kauttakaan saada Ruotsin puolelta Merkki on Abilica www.abilica.com
eli apuja otetaan vielä vastaan

En laita linkkiä, ettei mene mainostamiseksi, mutta Gym Market on yksi.

Edit: Jos sivuilta ei löydy sopivia painoja, niin kannattanee soittaa sinne. Siellä pyörii nurkissa vaikka mitä tavaraa...

Kannattaa soittaa suomalaisillekin toimittajille ja erikseen kysyä, olisiko heillä 30mm reiällä levyjä ja jos ei ole, niin pystyvätkö hankkimaan. Ite en kyllä ostaisi mitään muuta, kuin 50mm kamaa, niin tankojen kuin levyjenkin suhteen.

Vuoripexillä näkyy olevan todella edullisia tankoja ja levyjä tarjolla! :thumbs: Kunhan tässä tulevaisuudessa tulee ajankohtaiseksi ostaa kotiin puntteja, niin tonne pitää soitella ja kysyä tarjous sekä tarkempaa tietoa siitä, ovatko myymänsä tangot varmasti kuulalaakeroituja. Liuku/rullalaakeroidut eivät kelpaa missään nimessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Jos otatte yhteyttä Vuoripexiin, niin sanokaa Pakkikselta terveisiä.
saako alennusta jos sanoo terveisiä? :D edullisia painoja näyttää olevan.. voisi tilailla ja ojentajaköyden

Nilzinator sanoi:
Ihan hullua!! Tuolla maksaa penkkipunnerruspenkki 500€ :D mitäköhän helvettiä :hyper:

Ennemmmin hitsailen ite tollasen parilla kympillä ;)
Ootko ikinä tutustunut kuntosalilaitteiden hintoihin? Ne tosiaankin on kalliita. Ei niitäkään ihan ilmaiseksi tehdä. Homma on nimittäin käsityötä melkein kokonaan.

maastonakki sanoi:
Kait tämä tänne treeni osioon kuuluu,joten antaa palaa! Eli tuli hankittua tuollainen "hauistanko" Z-mallinen eli ei suora no kumminki,päiden halkaisija on 30mm ja siihen ei tahdo löytyä levyjä mistään,netistä mitä silmään on osunut on ollut sille 25mm tangolle...joten vinkkejä/linkkejä mistä katella,thx

HobbyHall, Anttila ja Kesport myyvät just nuita 30mm:n halkaisijaltaan olevia tankoja/painoja. Anttila taisi myydä vain 10kg:n lisäpainoja, ainakin netissä.

E: Just katoin Kesportin sivuilta ja myyvät ainakin painosarjoja, mut ei mitään tietoo sit vapaista painoista...

maastonakki sanoi:

Profiilin mukaan olet turusta. Joten käyppä katsomassa osoitteesta Tuureporinkatu 17. Sielä on turun vankilan tekemiä lisäpainoja, ja kaikkea muutakin kuntosalivälineitä. **********
klikkaa kohtaa lisäpainoja. löytyy kiekkoja 30mm reikään

Nilzinator sanoi:
Ihan hullua!! Tuolla maksaa penkkipunnerruspenkki 500€ :D mitäköhän helvettiä :hyper:

Ennemmmin hitsailen ite tollasen parilla kympillä ;)

ei se hitsaus siinä paljoa maksa, itse hommailen power rackia ja raudat maksaa 150e-250e (profiilista riippuen), siihen työt päälle niin hintaa tulee, mutta kyllä mä ihmettelen kun jossain rackit maksaa yli 1000e

Mniska sanoi:
mutta kyllä mä ihmettelen kun jossain rackit maksaa yli 1000e
Mä taas en juurikaan ihmettele. Mieti mitä muita kustannuksia niihin sisältyy kuin pelkät materiaalit. Kaikki kiinteät ja juoksevat kustannukset sun muut, ja voittoakin pitäisi vielä saada.

Jep mut eipä noita yksityisille hirveesti varmaan edes mene.. Kätevä tekee itse tai säästeliäs(ja uskalias) teettää vaikka ammattikoululla mut eipä taida noi salit varmasti luota minkään sunnuntaihitsarin työhön :) Siinä on henki pelissä ku hajoo vehkeet.

Ja kestää nuo vehkeet kumminki kymmeniä vuosia, varsinki telineet kun eivät juuri vaadi edes huoltamista..

juu on pienen ajan sisällä tullu paljon apuja :worship: ,käyn tässä noi kesportit ja muut anttilat heti läpi kun kerkeän ja toivottavasti löytyy passelit.Kiitti kaikille avuista,ja se airsoft hemmo joka kyseli niin en harrasta valitettavasti...joku vaan kopannu mun nimen siel pusikois:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom