Mistä levytanko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja male
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mistä Tampereen läheltä saisi ostaa levytangon ja painoja?

Vähän hirvittää nuo kuljetusmaksut jos tilaa jostain postimyynnistä.

En ole näistä "normaaleista" urheiluvälinekaupoista löytänyt kunnon tankoja.

Tankoa

Katso Keltaisestapörssistä. Itse aikanaan katselin tankoja sieltä ja melko halvalla jotku olisi lähtenyt. Itse kun hakee paikan päältä niin ei tule kovat kustannuksetkaan. Kannaattaa varmistua jo puhelimessa että tanko on kunnollinen. Anttilan krääsää on paljon liikkeellä. Laakerit pitää päissä olla ja kunnon rautapainot.

...ja ei muuta kun kovaa treeniä :)

Tämä on kylläkin nettikauppa:

kauppa.wrange.fi/cgi
bin/wrange.storefront/3f2577240812abea271ac0a807140652

Mutta tuolta saa yli 200 euron ostokset rahtivapaasti.
Jos kiinnostaa etkä saa kerättyä yli 200 euron edestä tavaraa, voisi myös minulla olla tilattavaa tuolta Tampereelle...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
rahtivapaasti..
jos hyvin.. huonosti käy niin nuo tavarat tulee jostain saksasta ja rahti on ilmainen mutta tullissa ne perkeleet repivät vielä toiset 200 ;D
no en itse ole käynyt edes sivulla.. mutta tulipa vaan mieleen

(varastanpa tämän threadin niin ei tarvi uutta laittaa)

Hoksasin että anttilassa oli 140kg sarja melko edullisesti, eikä kuljetuskulutkaan ole pahimmasta päästä ja tekstin mukaan tanko on laakeroitu.

http://www.netanttila.com/webapp/wc...?storeId=1444&catalogId=1444&productId=178350

Onko kukaan livenä päässyt todistamaan onko tästä setistä mihinkään vai onko pakko kaivaa kuvetta enemmän saadakseen kunnon pelit ja vehkeet.

Jos Tampereelta haet niin ammattikoulujen poitsut tekee hyvää jälkee eikä oo ees pahan hintasta.. Saat just sen pitusen ja paksusen tangon ku haluat.. löytyy karhennukset ja laakeroidut päät.. Tää yks vaihtoehto!

Ideaparkista Tokmannilta.
Muistaakseni 39,90e, paino "20kg", 50mm laakeroiduilla päillä, kromattu. Myös jotain painoja löytyy sieltä.
Aika vetelä tanko, riippuu käytöstä että tekeekö mitään...

Ensimmäinen kysymys on vuodelta 2003 :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On se kuljetus ainakin aika hintava.. jos menee alle 150kg:n ni 50e ja jos yli ni 80e.. Näyttää kyl aika mukavalta setiltä..

en tiä yhtään et ottaako.. kannattaa varmaan kysellä sieltä sivuilta.. Noi on vaan lähetyskuluhinnat jos haluaa paketin kotiovelle..

Jep, kiitos. Ihmettelinkin vähän että mistä tuo hinta tulee...

Pitää kysellä jos joskus innostuu ostamaan. Siihen asti odotellaan jos joku muu on nähnyt ko. setin käytössä.

neitimalleja saat...

Yleensäkin sporttikaupoista, ja jopa ehkä halpahalleista, mutta sellasta rimpulaa en itsekään tahtonut vaan oikean virallisen mittaisen 20kg tangon. tilasin täältä:
http://gometal.com ja siellä menu-valikosta: "Gymtec-tuotteet:"
Mesta on Juvalla, varasto Lahdessa.
Mun setti oli 87,5kg kaikkiaan kiekkoinee ja se kustansi kait 318eur kun noukin itte Lahdesta, kuvat näkyy sitellä.
Ei ilmaiset, mutta on hyvät ja olleet kovasti jo 5:ttä kuuta käytössä penkin kanssa ja muuten himassa. Aina ei jaksa lähtee salille ja kun on 8 tankoo käsipainoja ja vatsalauta, niillä alkaa monasti jo pärjäillä. Anttilassa taitaa olla nyt halvin käsipainosarja about 20eur / 10kg + 10kg ja kun osta 2 satsii, saa vaihdella kivasti. Ne ei kumipääll. Cromattuja kiekkoja.
Huuto.net ja vastaavat voi olla kanssa yksi reitti.

frutta

No tohon nähden toi savenmaan setti on tosi halpa ku kotiovelle kannettunakain maksimissaan sen n.250e.. Täytys vaan tietää et millanen setti on.. Taidanpa mennä vähän googletteleen..

Ja lisään ny tähän ku löyty jotain.. :D
http://www.wihonen.com/blog/?postid=71

Ei olis tuoltakaan toi paha.. 140kg:n setti onh melkein 5hunttia ja ny 175e
En tiä sit et pitääkö enää paikkaansa ku on kauan aikaa ku päivitetty..

Suositut

Back
Ylös Bottom