Mistä laadukkaita, kahvallisia vastuskuminauhoja(esim. JC predator tai Bodylastics)?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve,

Onko kukaan hankkinut viime aikoina otsikon mukaisia kamppeita netistä tai kotimaisesta liikkeestä?

JC:n malleja on vaihtelevasti tarjolla netissä mutta järeimpiä, eli vihreitä Predatoreja ei näy missään. Tai näkyy niitä JC:n omalla kauppapaikalla Institute of human performancessa mutta tuolta tilatessa on jo kertaalleen jäänyt luu käteen. Pitäkööt siis remminsä.

Tällä hetkellä ykkösvaihtoehdoksi ominaisuuksienkin puolesta näyttää kiilaavan Bodylastics . Onko kukaan tilannut tuolta mitään?

Kiitos kaikista kokemuksista!

Moi!
Multa löytyy noita bodylasticsin vastuskuminauhoja. kaverin kanssa tilattiin puoliksi tollanen 404 lbs setti.
Toiselta kaverilta löytyy myös muistaakseni tuo Strong Man XT Set.
Voin suositella tuota tuotetta! Ainakin itse olen pitänyt hyvinkin laadukkaina tuon firman tuotteita. Onhan niissä muistaakseni elinikäinen takuukin.

Moi!
Multa löytyy noita bodylasticsin vastuskuminauhoja. kaverin kanssa tilattiin puoliksi tollanen 404 lbs setti.
Toiselta kaverilta löytyy myös muistaakseni tuo Strong Man XT Set.
Voin suositella tuota tuotetta! Ainakin itse olen pitänyt hyvinkin laadukkaina tuon firman tuotteita. Onhan niissä muistaakseni elinikäinen takuukin.

Näköjään toimitus pelaa, hyvä kuulla. Tuota samaa settiä katselin itsekin ja taidanpa laittaa tilaukseen. Jos joku on kiinnostunut kimppatilauksesta (Turku) niin laittakaahan privaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom