Mistä löytää tietokonemaailman uutiset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.N.R.
  • Aloitettu Aloitettu
Onko mitään sivustoa missä olisi kattavaa uutisointia tietotekniikkaan liittyen? Esimerkiksi jos haluan löytää tietoa uusimmista softista (esim. palomuurien kehittelystä), näytönohjaimista tai vaikkapa artikkelia neliytimistä prosessoreista. Muropaketistahan nyt jotain löytää, mutta tuo ohjelmistopuoli tuntuu olevan heikkoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä on auki lähes aina http://uutimet.net, tähän päivittyy jo mainitut + Slashdot, Inquirer, Peliplaneetta, Tietokone, Digi, Treg, NewsForge, Root, LinuxToday, OSNews, Channel Register, jne...
Sen lisäksi myös muutkin uutiset, kuten mtv3, kaleva, jne..

Aika vähän tuonne tulee päivän aikana mitään tietoa, mutta ihan hyvä tietolähdehän tuo on.
Edelleen Uutimista: sivu päivittyy itsestään 10 minuutin välein, jos et sitä itse ennen sitä päivitä. RSS-feedit eri lehdille.
Itse olen tykännyt lukea Inquireria, yleensä uutimien kautta. Hyviä artikkeleita ajan tasalla.

Kysymyksen asettelu kattaa asiat vähän turhankin laajasti. Noissa linkeissä oli aika paljon monen lähtöön, mutta kaipaisin lähinnä raportointia komponentteihin ja softaan liittyen. Pitäisi esimerkiksi löytää näppärästi komponenttien vertailutestejä.

Mistä esim ATK- liikkessä töissä olevat saavat tietoa komponenttien tasosta ja sitten asian tuntemuksellaan osaavat kehua niitä asiakkaalle (jos nyt mistään :) ) Täytyy nyt katsastaa noi linkit läpi...

Uutimet ja RSS-feedit. Kätevästi firefoxin bookmark toolbarista nyt saa sitten yleiset uutiset ja it-uutiset näkyville halutessaan availematta mitään sivuja.

Back
Ylös Bottom